We zitten al op pagina 2 !!! Zoem zoem zoem; het is wel reuze gezellig hier !!
Claudine: jouw lijstje is veel overzichtelijker: zit mij er maar bij: 30 jaar/NOD 3 januari/ 6de ronde eerste kindje.
Open even nog een pagina naast deze: kan ik alle berichtjes terug lezen en reageren want kan het ff niet meer onthouden: tja al een dagje ouder he .
* Patricia; wij waren er ook stiekem van uit gegaan en dan komt het wel eens zo hard aan. Heb er nog steeds moeite mee en ben ook nog wat aangebrander en huileriger. Heb me vandaag teunisbloemolie gehaald: hoopt dat het helpt. Ook al heb je een mooi en lief dochtertje neemt niet weg dat jouw verdriet minder is.
Kletste eerst ook mee op diverse topics maar hield het niet meer bij. Vind het wel leuk om een vast groepje te hebben en moet zeggen vind het heel erg gezellig hier !
Kijk wel eens naar babyboom als ik toevallig thuis ben ik zit te zappen maar vind het altijd maar triets: wordt er niet echt vrolijk van en krijg ook niet super veel moed.
* Claudine: ja heel erg jammer dat het ineens was afgelopen ! Ben je aan het testen ?
Weet niet of ik dat deze maand weer ga doen. Kijk wel wat de HA zegt.
* Carina: "we hebben de pil de deur uitgezet": klinkt erg leuk !
Oef, je hebt wel een hele heftige tijd achter de rug zeg ! Jullie hadden het vast en zeker iedereen al verteld dat jullie zwanger waren of niet ? Hoop dat jullie heel erg goed zijn opgevangen. Ik wens je alvast wel van harte proficiat met jullie nieuwe huis: gezellig zo'n oud huis ! Dat wordt dubbel klussen voor jullie .
Hopelijk kun je 2007 snel een beetje achter je laten en het verlies een plekje geven en wordt 2008 jullie topjaar !!!!!
* Sientje: leuke film ?
* Ikke: een vriendin van mij heeft nog noooooit een positieve test gehad maar is nu wel hartstikke zwanger en ik heb er al 5 gehad en nog steeds niks. Maar bezoekje aan de ha kan nooit kwaad. Baad het niet, schaad het niet. Het helpt je misschien wel van je onzekerheid af en als de ha je verder stuurt dan is dat niet leuk, maar beter dat dan een jaar proberen en in die onzekerheid zitten. Ontpilt zul je nu toch wel zijn niet ? Ik denk nu pas ontpilt te zijn na 5 maanden want ik ben nu echt ongesteld.
Poeh wat een lang berichtje he. Hoop dat ik iedereen heb gehad.
Groetjes, Silvia