Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Dit bezige bijtje gaat nog ff tv kijken en kijken of dat het andere bijtje hier in huis nog zijn heeft om gezellig te knuffelen  en daarna ga ik ook lekker naar mijn bedje  toe.

Welterusten allemaal!!!!

Hoi hoi!

Sylvia: Leuk joh zo ´n topic! Heb er echt helemaal zin in!!!!
En dat van die agenda... wat herkenbaar!!!!! En dan denk ik ook van: ook stiekem hopen dat er genoeg plaats is om de kraamvisite erin te schrijven...
Wel leuk weer denk, de boom opzetten? Ik ga denk volgend weekend aan de slag.

Puk: Snap wat je bedoeld. Bij onze zoon was het ook de eerste keer raak. Nu met de tweede ook weer, alleen is dat dus een miskraam geworden. De ronde erna niet gelukt, die ronde daarna weer wel maar ook weer een miskraam. Dus ik ben benieuwd wat deze ronde gaat doen. Ben opzich wel blij dat ik weet dat ik zwanger kan worden.

Aapje: Leuk, ik kom ook uit NH!

Claudine: Ga je morgen ook nog testen? Effe laten weten he! Ik denk dat ik morgenmiddag ga testen i.p.v. avond. Alhoewel, ik weet het nog niet....
Ik snap trouwens ook wat je bedoeld met je vent. Die van mij is ook heel positief en nuchter ingesteld. Wel een heerlijke eigenschap hoor! Maar als ik hetzelfde verhaal bijvoorbeeld 2x heb verteld, heeft hij het op een gegevenmoment denk ik ook wel weer gehoord. Ben echt super blij dat ik het hier kwijt kan!

Lisa: Jeetje wat spannend joh! de 9e je NOD! Weet je al of je gaat wachten, of gaat testen?

Patricia: Jeetje, wat heeft het lang geduurd. En nu alweer een jaar bezig. Hoe ben je eronder? Heb je veel bijwerkingen van Clomid?

Carina: wie weet is het raak! Hand op je buik? Wie weet. Wel spannende tijden, ook met de verhuizing! Is niet niks van brabant naar zeeland!

Filiz: Wie weet het de volgende ronde met de testen!!!!!

Hier wacht ik nogsteeds op m ´n eisprong.
Morgen weer een test doen. Maar aan m ´n slijm te zien kan het niet lang meer duren!
Vandaag geen sinterklaas. Dat doen we zaterdag en zondag. Dus het is aankomend weekend een heel weekend sinterklaasfeest! Moet alleen nog wel cadeautjes kopen en 2 gedichten in elkaar flansen, maar dat gaat helemaal lukken! Morgenochtend denk ik even de stad in..

Voor iedereen weltrusten!

Groetjes Sientje

Hoi Meiden,

Ik zal me even voorstellen ik ben Charmedgirl 27 jaar en we zijn met ronde 3 bezig ben vandaag net ongi geworden best wel balen maar wat doe je er aan ik kom uit het oosten van het land   een tijdje geleden heb ik een miskraam gehad na 9 week zwangerschap dat was echt k**** maar ik heb het een plekje gegeven. heb al bijna 5 jaar een vaste relatie en we klussen iedere maand gewoon door we zien wel of het raak is ja of nee we blijven hopen en we geven de moed niet op. dus als jullie het goed vinden sluit ik me graag aan bij de bezige bijtjes.

Veel liefs van Charmedgirl

Hallo meiden

Jeeeeeetje wat is er veeeeeel geschreven vandaag.
Nou zou het gezellig vinden om mee te doen, Een paar ken ik al van eerdere topics, en ook sylvia die de bezige bijtjes heeft geopend.

Zal me even voorstellen,
Ben 28 jaar, bijna 29, dus syl we schelen niet veeel in leeftijd. We gaan deze maand ronde 4 in, maar eigenlijk wilde ik al zo lang kindjes en mijn vriend was er nog niet aan toe, Wachte eigenlijk al ruim anderhalf jaar voor dat hij mee wilde gaan doen.
Dus heb het idee dat ik al veel langer als 3 maanden bezig ben, terwijl dat eigenlijk niet zo is.
We hebben afgelopen maandag de sleutel van ons huis gekregen en moeten nu een maand of 2 heel hard klussen, want dan moeten we ons huisje uit waar we nu wonen.
Hoop dat er dus nog tijd over is om andere klusjes te doen
Ik heb afgelopen maand ovulatie testen gebruikt en wil dat deze maand weer doen
Heb 2 cyclussen gehad van 33 dagen en de laatste keer was 32 dagen.

Hoop op een goed en knallen nieuwjaar en dat voor iedereen natuurlijk he

Ik ga proberen elke dat te typen maar weet niet of het lukt omdat ik dus druk ben met mijn huisje, maar lees zeker mee.

Dan als laatste voor deze dag, ik wil me absoluut niet gek maken met zogenaamde zwangerschapskwaaltjes want dat heb ik nu 3 maanden gedaan en het zijn alleen maar menstruatie kwaaltjes.
Dus hoop dat ik mezelf een beetje in bedwang kan houden.

Nou op naar 5 januari, want dan is ongeveer mijn nod.
Verwacht mijn ei rond 22 december,
Meiden iedereen veel succes deze maand.

liefs hunnybun

Hallo lieve bijtjes,

Het gaat niet zo lekker met mij. Ik heb bijna niks geslapen vannacht en veel gehuild. Op het moment heb ik het even heel erg zwaar. Ik (we)  was/waren er stiekem van uit gegaan dat we met kerst wel zwanger zouden zijn. Mijn man en ik hebben beide geen tot een slecht contact met onze families. Op momenten zoals dit mis je dan heel erg een troostende schouder. Daarbij komt ook nog dat onze hond ( ons kind ) eerder dit jaar veel te jong plotseling is overleden. Dat maakt de feestmaand nu wel heel erg leeg dit jaar. Daarom had een zwangerschap ons zo mooi geleken: iets moois om samen weer naar uit te kijken en niet zo leeg en kaal.   We hebben wel lieve vrienden maar die zijn allemaal binnen 4 maanden zwanger geraakt. We vinden het even heel erg moeilijk en pijnlijk op het moment om te zien hoe leuk anderen het hebben met hun families en met hun eigen kleinde kinderen en zwangerschappen. Het lijkt wel bij ons alleen maar alles tegen zit en andere zoveel geluk hebben.
Natuurlijk zijn we blij dat we gezond zijn: we kennen helaas ook mensen van onze leeftijd die lijden aan kanker dus waar hebben we het dan eigenlijk over ?!
Maar toch, het doet toch pijn en we hebben toch ook verdriet.
We blijven positief en houden moed, maar soms is dat heel even wat moeilijker.
Mijn afspraak voor a.s. vrijdag bij de ha heb ik afgezegd: ik wil me er toch op voorbereiden voor stel dat ze me doorstuurt voor onderzoek: dat is toch niet niks !
Kan me misschien een van jullie me vertellen wat ik dan zoal moet verwachten ???

Geen leuk berichtje op deze vrolijke en zeer gezellige topic. Ik hoop snel weer happy & positief  te worden. Heeft er iemand happy glitters ???
Liefs, Silvia .

Goedemorgen dames,
Hierbij sluit ik  me ook aan bij de bezige bijtjes. Zijn dan nog niet zo heel lang bezig, maar kletste al mee op vorige onderwerp en mag gelukkig meeverhuizen.
Mijn naam is Jolanda en ik  ben 27 jaar. Ben nu 5 jaar met m'n vriend en hebben samen een zoontje van 15 maanden. We wonen in Noord-Holland
Bij  ons eerste kindje  heeft het een half jaar geduurd voordat ik zwanger was dus deel toch jullie ervaring dat het niet meteen lukt.
Nu zijn we in ronde twee voor ons tweede kindje. Ben benieuwd hoe het nu allemaal gaat lopen. Deel graag deze ervaring met jullie en misschien kan ik mijn eerdere ervaringen met jullie delen. Ik hoop dat er snel positieve berichten volgen!

Groetjes Jojo

PS Mijn NOD is 30 december

Terug
Bovenaan