Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Goedemorgen allemaal!

Getsie Syl, wat vervelend dat je je zo naar voelt. Kan me voorstellen dat een kindje met de kerst voor jullie extra betekenis had gegeven. Ik hoop dat je de moed weer bijeen raapt en het jaar 2008 iets extra's voor je meebrengt!!!     Kop op meid!

Jojo: welkom! Ik hoop voor je dat je dit keer geen half jaar hoeft te wachten!

Hunnybun: Leuk dat je met ons meekletst. Dus jij bent ook al druk aan het verhuizen!
Moet er veel gebeuren? Herken je verhaal over de zwangerschaps klachtjes, wat eigenlijk menstruati klachtjes zijn. A.s. zondag is mijn NOD endit keer  ik voel HELEMAAL NIX!   Wat ook niet echt hoopgevend is!

Charmedgirl: Kom er gezellig bij! Wat vervelend dat je al een miskraam heb moeten doorstaan. Lijkt me echt vreselijk om mee te maken. Hoop voor je dat de volgende ronde voor jou oook zijn 'vruchten'afwerpt.

Patricia: Dat is toch wel opvallend dat je misselijk bent. Komt dat van de medicijnen of zou het misschien toch een andere oorzaak kunnen hebben.......?
Hoop het zo voor   je!

Filiz: Ook jij succes met je verhuizing he! Zou mooi zijn als er snel gezinsuitbreiding komt in je niewe huis. Heb je al een kamertje vrij, voor de eventuele babykamer?

Carina: ook jij succes met je verhuisplannen he. Hoop ook voor jou echt op betere tijden !

Sientje: Spannend je eisprong komt er dus weer aan. Succes met klussen  

Claudine: Hoe voel jij je op het monent? Valt ook niet erg mee he als je zo'n onregelmatige cyclus hebt. Hoop dat je deze week snel een positieve test in handen hebt en ook jij succes met klussen!

Sientje: Hoop ook voor jou nu echt snel op betere tijden. 2 x een miskraam dat is wel heftig. Gelukkig heb je een zoontj en dat geeft hoop. Iniedergeval een fijn sint weekend en hoop dat hij een heeeel moooi kado voor je meebrengt!

Mijn excuus als ik iemand vergeten ben!

Zelf ga ik een zware dag tegemoet. Vanmiddag wordt de opa van mijn man begraven. Zie er enorm tegenop, gezien het feit dat afgelopen vrijdag ook oma is begraven. Dat zijn er dus 2 in 1 week tijd.Ben al zo emotioneel, dus hoop dat ik me een beetje staande kan houden.   Het zo fijn zijn als mijn man en ik de familie eindelijk weer eens goed nieuws zouden kunnen vertellen!

liefs

goeiemorgen bijtjes!!

jeetje wat een berichten zeg!
als er maar genoeg kleurtjes zijn voor al die meiden....
ben trouwens wel erg benieuwd welke bijtje gaan verhuizen naar de augustus mama's!
of zitten er nu ook al toekomstige september mama's bij?

ik kijk niet naar babyboom. het is mij veel te pijnlijk. ik heb de eerste aflevering gezien en lag huilen in mijn bed. ik heb de miskraam nog niet helemaal verwerkt, en dan kun je dit soort programma's niet echt gebruiken. ik denk nog vaak aan hoe het nu was geweest... dat ik al bijna met verlof zou zijn gegaan enz.
ik vind het knap dat er meiden zijn die heel snel al kunnen zeggen dat ze het een plekje hebben gegeven. het scheelt misschien toch wel of je al een echo met kloppend hartje hebt gehad of niet.

@silvia: klopt.. het is een heftige tijd geweest! iedereen wist het al, aan de ene kant kun je dan steun verwachten, aan de andere kant kijkt nu iedereen wel vaak richting mijn buik. en da tis wat minder!
de verhuizing wordt nog een hele klus, maar we hebben er zin in.. iets productiefs!

@patricia: spannend joh! misselijk zijn is 1 van de klachten.. dus wie weet! ik merk dat ik sinds de miskraam iedere ker vanalles voel. Ik durf hierdoor niet zo goed meer op mijn lichaam te vertrouwen.
ik duim voor je!

@sientje: ben benieuwd naar ja test vnadaag... zou het eitje er zijn vandaag???
de verhuizing van brabant nar zeeland klinkt heel heftig, mar ik kom oorspronkelijk uit zeeland. ik ben 3 jaar geleden voor mijn vriend naar brabant verhuisd. nu is hij degene die graag nar zeeland wil. de grootste reden is dat we daar veel beter zijn opgevangen na de miskraam.

@hunnybun: ik probeer het ook bij te houden, maar over iets meer dan 2 weken krijgen wij de sleutel van ons huis en dan denk ik dat ik veel minder kan posten. maar goed ik klets zo goed het kan mee...

@ silvia: jeetje! wat een vreselijk berichtje... ik snap dat van de familie.. gelukkig valt het bij ons nog mee, maar voor ons was het genoeg reden om te verhuizen. ik hoop zo voor jullie dat je het nieuwe jaar positief mag beginnen (met een positeive test en een positief gevoel)
wat betreft de huisarts.. ik zou wel gaan.. de huisarts kan je geruststellen!
en als je dan toch doorgestuurd wordt, dan begint dat toch met een gesprekje. ik was erg bang voor de gyn, maar ik ben daar natuurlijk voor een ander reden geweest. nu ben ik blij dat ik contact met ze heb. Vorige ronde had ik zoveel last van steken, dat ik gebeld heb en ze hebben gelijk een echo gemakt om te zien of alles goed is. alles zag er gezond uit van binnen.dit heeft mij alleen maar zekerder gemaakt. zodra ik nu zwanger mag zijn, mag ik bellen en krijg ik al snel een echo. ik heb zelfs een brief gekregen die ik in zeeland aan een gyn kan laten lezen, zodat dat daar ook gebeurt.
dus gewoon doen!!!!!

@ ikke: heeeeel veeeel sterkte vandaag!

dikke knuffels! Carina

Hoi hoi meiden,
Ik breek even in om jullie veel plezier te wensen met jullie nieuwe topic!
Dat er maar veel zwangeren uit voort mogen komen!!!
Succes en veel plezier, Proost!!!
Liefs Rimke (klusbabes topic)

Ikke: ik wil je heel veel sterkte wensen vandaag!

Alle andere meiden: Ik zit nu op mijn werk dus kan helaas geen lange berichten type. Lees wel stiekem mee... Moet alleen af en toe wel even snel m'n scherm blokkeren want onderin de balk staat "zwanger worden" en niemand hier weet dat wij daar mee bezig zijn

Ik ga vanavond maar weer eens een ovulatietest doen. Die van gisteren had weer een vage streep. Best wel hinderlijk dat ik ook nergens anders aan kan merken dat er een eisprong aan komt. Geen afscheiding, geen buikpijn. Wel al 2 dagen hoofdpijn maar weet niet of dat met een eisprong te maken kan hebben!?

xxx Claudine

p.s. Vanavond zal ik een langer bericht typen. Nu moet het allemaal even snel en stiekem. Zit gelukkig niet met m'n rug naar de deur!!!

Hoi allemaal,

een beetje late reactie, maar ik wil ook wel graag meedoen met deze topic.
Een paar namen ken ik al, maar ik heb ook al een boel nieuwe namen gezien, leuk dat er zoveel op gereageerd wordt!
Even mezelf voorstellen: Linda, 26 jaar, ook dus in 1981 geboren, inderdaad vruchtbaar jaar! Ik woon in Noord Holland, 1 jaar en 3 maanden getrouwd met een fantastische man (tsja, de allerliefste kan ik nu bijna niet meer zeggen, die hebben andere al!).
Wij zitten nu midden in ronde 6 en vanochtend had ik eindelijk na 3 maanden een keertje een positieve ovulatietest. Zat ik begin van de week nog te zeuren dat ze bij mij toch niet helpen...dus vanavond wordt het druk klussen! Wie duimt er met mij mee dat het deze ronde raak is en dat we een geweldig kerstcadeau krijgen?

Afgelopen week was ik ook erg verdrietig. Met sinterklaas vertelde mijn schoonzus dat ze zwanger was van de tweede. Dit deed ze in de vorm van een rijm...dat was dus helemaal MIJN idee voor de sinterklaas. Ik had het al helemaal zo bedacht, gaat zij er met mijn idee vandoor. Niet dat ik iets te vertellen had, maar je voelt je dan wel rot. Ik had graag degene geweest die  kon vertellen dat ik zwanger was. Helaas...
een heel dubbel gevoel, blij zijn voor haar maar me ondertussen toch rot voelen en zelfs een beetje jaloers. Dat gebeurt nu trouwens steeds vaker, jaloers zijn.  

Ik ben  blij dat ik veel in jullie verhalen herken, dat trekt mij een beetje uit  m'n verdriet en onzekerheid. Hopelijk blijft het  allemaal erg gezellig en kunnen we komend jaar een aantal nieuwe bijtjes verwelkomen!!!  

Zoemende groetjes, Linda  

Hallo bijtjes: geen weer om naar buiten te vliegen vandaag.

Ikke: Heel erg veel sterkte met dit verlies   . Ik weet zeker dat zijn opa en oms strakjes over jullie kindje gaat waken !! Misschien  helpen ze jullie nu vanaf boven een handje.
Claudine: foei foei, stoute meid   .

LKW: gelukkig eindelijk een positieve test !! Ik ga nog één maand die testjes bestellen: dan heb ik tenminste 3 temp-lijsten waar ik alles op schrijf wat ik voel, merk, zie en dus ook die testjes.
Ik herken heeeel erg dat jaloerse gevoel. Ik heb dat ook en het wordt iedere maand erger !  Ik kan er soms even helemaal niet tegen, zoals gisteren en vanmorgen: dan zit ik er even helemaal door heen. Heb even goed gehuild en alles van me af geschreven en nu gaat het wel weer een beetje. Ik heb me voorgenomen dat ik in januari naar mijn ha ga als het weer niet is gelukt om zwanger te raken en even wat afstand neem van mensen om me heen  die op het moment wel zwanger zijn.

De zoemgroetjes aan iedereen !

Silvia

Hoi hoi,

Ikke, heel veel sterkte vandaag!!!!

Sylvia, wat naar voor je dat je je niet zo lekker voelt! Ik hoop dat je snel lekkerder in je vel zal zitten. Enne, gewoon lekker van je afschrijven hoor! Daar zijn we voor! 2008 wordt zeker een vruchtbaar jaar!

Enne, Carina, wat spannend... je komt steeds dichterbij je NOD. Nog meer tekenen van eventuele zwangerschap? Ik ga voor je duimen meid!

Voor alle nieuwe bezige bijtjes welkom! Gezellie!

Hou t kort, m ´n zoontje wordt net wakker. Nog even snel een maskertje op m ´n gezicht doen. K zie er  niet uit. Voel me niet lekker en moet de draad weer oppakken met lekker sporten enzo! Dat ga ik na het weekend weer doen!

Hier wacht ik (raar om te zeggen) op dat ik naar de wc moet.
Ik wilde vandaag goeie urine kweken zeg maar. Dus had vanochtend een bakkie en wat water op. Maar nu moet ik dus nogsteeds niet! Heb net nog maar een bakkie genomen. Het is al bijna 5 uur geleden dat ik ben geweest. Lekkere tut ben ik  he! Probeer ik het geconcentreerd te houden, is het nu misschien een beetje te...

Maar goed. Nu even lekker maskertje opdoen, zoontje uit bed halen en hopelijk dan naar de wc. Hoop op een positieve test (alhoewel ik in m ´n achterhoofd hou dat ie misschien al geweest is...)

Groetjes maar weer!

Terug
Bovenaan