bij gyn geweest

Hoi meiden,
ben nog niet ongesteld, maar weet ook niet zeker of het nu vandaag of morgen moet komen.  super frustrerend!!!!  Ben al wel een paar dagen af en toe behoorlijk misselijk, wat ik anders eigenlijk nooit ben voor de tijd. De kramp komt af en aan, en ook dat weeige gevoel onder ik m 'n buik dat ik wel altijd heb vooraf.   steeds in gedachte hoop ik natuurlijk dat het raak is, maar ik probeer mezelf niet gek te maken door ook te (proberen) denken dat het morgen wel zal komen.   Als het er vrijdag nog niet is dan ga ik maar eens testen, maar ga hier dus nog maar niet vanuit,
Jullie allebei ook nog heeeel veel succes met wachten, voor je het weet is het vrijdag en is het onderzoek achter de rug Saarj!!
Hou  me op de hoogte,
groet, MOON

oh moon! het wordt nu echt spannend voor je!
ik hoop het zo voor jullie!

vanmiddag even een kruik halen, ( die hebben we geen, ha ha, gelukkig nooit eerder nodig gehad). en wat paracetamol.
de spanningen zijn weer even gezakt, mar zullen vrijdag morgen wel weer komen.
begin wel verkouden te worden. ik hoop dat ik maar niet ziek wordt. geloof niet dat ze me anders gaan helpen. ik wil er vanaf!  En niet een maand verspillen.

ik hou jullie zeker op de hoogte!

gr Saarj

hoi saarj

ene hoe is het met je verkoudheid??
Morgen een belangrijke dag he, ik ga aan je denken en niet te zenuwachtig zijn (is makkelijker gezegt dan gedaan he), je moet maar denken zijn jullie weer een stapje dichter bij  die grote wens van jullie (en wat we hier allemaal hebben!).
heel veel sterkte morgen en laat je maar goed verwennen door je ventje he
@moon hoe is het met jou en je buikpijn, weet je al iets meer?

groetjes en een dikke

Hoi Saarj,
Morgen is het dan zover, spannend hoor!! Ik wens je heeel veeel succes, en laat je inderdaad daanra maar goed in de watten leggen door je vriend, haha!

P3 goed jullie best doen morgenvroeg he  , vervelend alleen dat jullie dan nog zo lang moeten wachten op de uitslag!   Succes!

Ben zelf nogsteeds niet ongesteld!
durf nog niet te testen, zou zo'n teleurstelling zijn, Maarja, het moet er toch een keer van komen.  
De krampen en weeige gevoel e.d. zijn vandaag niet zo erg meer aanwezig, dit vind ik nog het vreemdst, normaal voel ik me voordat ik ongi moet worden toch niet zo lekker?!
Morgen moet ik de hele dag werken (werk op een woongroep voor verstandelijk en lichamelijk gehandicapten, onregelmatige diensten, dus had ik gisteren en vandaag vrij)   Dus morgen vroeg (sta om 6.00u op) testen is eigenlijk niks. Wat de uitslag ook is, ik moet daarna vlot weg, dat is toch niet leuk.
Dus waarschijnlijk wordt het morgen eind van de middag dat ik ga testen, als ik dan nog niet ongi ben geworden.
Wordt inmiddels al wel gek van mezelf hoor, ik kan niet stoppen met eraan te denken en voel ook vanalles in m'n lijf, vooral af en toe gevoelige borsten, wat ik dus nooit heb!
Straks eens met m'n man overleggen, die is steeds nog erg nuchter, of probeert zich misschien groot te houden omdat ie mij kent (mijn fantasie slaat soms iets te snel ophol) en dit niet nog eens wil versterken, de schat! Maar soms komt ie dan toch eens onverwacht uit de hoek, en zegt ie misschien ineens, "doe dan een test!" omdat ie natuurlijk zelf ook best in spanning zit
Nou, ik hou jullie op de hoogte, en wacht ook jullie verhalen weer met spanning af,
Groet, MOON

Hai Meiden!
bedankt voor jullie steun en lieve woordjes.
heb vandaag alvast maar even een kruik gekocht. voor de buikpijn!
de zenuwen zijn inmiddels weer even weg. denk dat ze er morgen vroeg weer zullen zijn. maar nu gaat het wel.
ben niet ziek geworden. dus morgen om half 10 moet ik me melden.
weet niet precies hoelaat ik geholpen wordt. denk dat ik om een uur of 4 weer teurg ben.
ik hou jullie in ieder geval op de hoogte hoe het gegaan is.

en moon: morgen als ik op het forum kijk, wil ik goed nieuws van je lezen!

oh, heb trouwens vandaag ook nog iets onzettend leuks gehad! ik heb vandaag het eerste exemplaar van het kinderboek wat ik samen met een vriendin gemaakt heb in ontvangst genomen. en het is zo leuk! we zijn er helemaal trots op!
misschien dat daarom de zenuwen even weg waren!

thanx lieve meiden voor jullie lieve woorden!

liefs Saarj

Hoi hoi,
oh wat jammer dat jullie vandaag nog niet geschreven hebben, ik was zo benieuwd hoe het gegaan is met jullie!! We gaan zo dadelijk weg, en ik kan vanavond dan helaas niet
meer lezen.   Ik kan me trouwens wel voorstellen dat vooral jij Saarj op dit moment wel iets anders aan je hoofd hebt dan ons op de hoogte te brengen, je zult misschien wel pijn hebben of erg moe zijn, of meelevende familie en vrienden op bezoek hebben of aan de telefoon.   ik lees hopelijk morgen in ieder geval hoe het met jullie is.
Zelf heb ik nog geen goed nieuws helaas!!   Gisteravond hebben we een clearblue test gedaan, maar daar kwam "niet zwanger" uit, misschien nog niet genoeg hcg??   Het kan natuurlijk ook zomaar zijn dat m'n lijf een spelletje met me speelt en ik ineens een paar dagen later dan normaal ongsteld wordt.  Het is nu wel weer een dag later en ik ben nog steeds niet ongesteld, dus nu al twee dagen overtijd.   Als ik zondag nog niet ongi ben, dan gaan we dan weer testen.   Ik heb nu eerst weekenddienst, wat inhoud dat ik zaterdag op zondag een slaapdienst heb. ben dan zondag om 14.30u thuis. Hopelijk kunnen we dan dus nogmaals testen en dan met positief resultaat.
Ik probeer wel een beetje nuchter te blijven hoor. Maar ik heb helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden. ik voel wel wat onder in m'n buik, maar herken het gevoel  niet. zonet was ik ook ineens heel kort (5 minuten) zonder verder aanwijsbare reden heel misselijk, en ben nu ook erg moe, maar heb ook van 7-16 gewerkt, daar ben ik meestal wel erg moe van.
Hoop op spoedig bericht van jullie, zal morgen nog proberen om te lezen, en jullie horen zondagavond weer van mij,
Groet, MOON

Hai Meiden.

Ben ik weer!
wat kl*te moon, dat de test negatief is. ik hoop voor je dat het bij jou gewoon wat langer duurt voordat je positief test. ik duim nog even door.

gisteren was echt een klote dag.
was om 12.00 eindelijk aan de beurt. en was om 15.00 terug op de kamer. ik was volgens mij net wakker en toen stond de gyn al aan mijn bed. heb er niet zo heel veel van mee gekregen.
wat ik wel heb onthouden. is dat mijn rechtereileider dicht zat ( bij de HSG in maart was ie gewoon helemaal open !) en er zat een cyste op mijn rechter eierstok.
ze hebben mijn linker eileider dichtgehouden. om meer druk op recht te zetten, maar het was niet gelukt om hem open te krijgen.
de gyn wist niet of het van een kramp of zo kwam.
ook weet ik niet of die cyste uit zich zelf weg moet gaan of dat ze die weghalen ( of weggehaald hebben.
ik snap niet waarom ze het komen vertellen als je nog niet helemaal wakker bent!
ik weet wel dat ik een dikke buik heb, en dat alles helemaal beurs is.
het doet best wel pijn. vooral bij de hechtingen trekt het.

we hebben 16 nov ! pas een afspraak bij de gyn. maar wil eigenlijk het verhaal nog wel es horen om te kijken hoe het nu precies zit!

ik ga zo even lekker op de bank hangen. en me even flink laten verwennen.
ha ha

tot snel.

kus Saarj

hoi saarj

Ik leesde net je verhaal als zwanger worden langer duurt, te gek he dat jullie nu al zo snel geholpen worden!!!
Ik ben heel blij voor jullie toch ma goed he dat je nog ff geinformeerd hebt!!
Ik hoop dat jullie en wij natuurlijk ook een leuk sinterklaas of kerst kadootje krijgen, (nu was ik hard op aan het dromen).
ben blij dat het beter met je gaat en tot gauw he!!
moon zijn er bij jou nog veranderingen??
tot gauw
                      liefs en knuffels

Terug
Bovenaan