bij gyn geweest

Hai meiden,
Ik zet het verhaal hier ook maar even neer!

het gaat al weer stukken beter met me! en wat jeuken die verschrikkelijke hechtingen!  ik wordt er echt stapel gek van!!!!

gistermorgen  heb ik toch maar even naar de gyn gebeld omdat ik toch niet zo blij was met het vertellen vrijdag. ik wist dus nog niet veel toen ik naar huis ging.
ze belde gelukkig om 12 uur terug, en heb ik mijn vragen als nog kunnen stellen.
Ze dacht niet dat mijn rechter eileider blijvend dicht zit. ze dacht dat omdat ze er meer druk op gezet hadden het een kramp was. de cyste hebben ze laten zitten. was maar heel klein en kon geen kwaad. ze zei dat het voor de onderzoeken gewoon makkelijk was om te weten. zodat ze het niet verwarren met een eitje.
en ze was het helemaal met mij eens dat dit dus niet de beste manier was om het een patient te vertellen. en het was dus niet zo gek dat ik niets onthouden heb!
ha ha! pffffffffffffffffiiiiiiiiiiiiieee eeeeeeeeeeeuwwwwwwwwww !!!

ik heb ook nog goed nieuws.
ze vroeg wanneer we de volgende afspraak hebben staan. pas 16 november.
da's 4 dagen na mijn eisprong. ze wilde niet zo lang wachten en heeft de afspraak vervroegd zodat ik donderdag al een afspraak heb voor de fm, en willen ze dus maandag nog even kijken en dan al een IUI poging doen!
een maand eerder dan verwacht dus!
ik heb er al die tijd tegen op gezien! maar ben toch wel blij dat we nu gaan beginnen!
jahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
geen maand verspilling!!!! echt top!!!!!!

hoe gaat het bij jullie?

kus Saarj

Hoi meiden,
Ik lees net je verhaal van zaterdag en vanmorgen, fijn zeg, dat het nu toch allemaal versneld wordt!!   Als je niet voor jezelf opkomt!!! Ga je weer een stapje   (nou ja, zeg maar gerust flinke stap) verder, en weer een nieuwe, spannende tijd tegemoet, ik hoop zo voor jullie dat het goed komt!!! DUIM hard met je mee!!!

Heb zelf nog geen goed nieuws helaas. Zondag weer getest en weer negatief.
Ben ook vandaag nog niet ongesteld. Dat juist net deze maand m'n hormonen zo flauw moeten doen!!!!!!! aarrgghh, laat me dan maar ongesteld worden, kan ik in ieder geval door met het onderzoek.
Ga van ochtend toch maar wel even met de gynaecoloog bellen, horen wat zij er van zeggen. Waarschijnlijk dat ik toch maar moet afwachten totdat ik wel ongi wordt, maar wie weet zeggen ze wel dat ik toch vandaag of morgen maar even moet komen prikken, en testen ze m'n hcg ook meteen even
Het blijft trouwens nog steeds wat onrustig in m'n buik, maar  heb geen last van gevoelige borsten meer, en ben ook niet meer misselijk geweest.
M'n man vind dat ik me te druk maak, dat ik er teveel mee bezig ben. Hij ziet het zo dat we nu net in de molen terecht zijn gekomen, en had ook niet verwacht dat ik nu zwanger zou zijn; dan had de gyn. dat tijdens de inwendige echo al wel gezien, denkt hij. Nou, ik denk zelf van niet, ws. was die inwendige echo echt een paar uur na de eisprong, dan is e r toch niks te zien?? wat denken jullie????
Ben het er wel een beetje mee eens dat het me (te) veel bezig houdt, heb bijv. vanmorgen weer eens getempt: is ie dus hoog!! 37,0 wat normaal bij mij '36,6 is.   Maakt me wel weer een beetje gek, moet ik zeggen. Ach ja, kan niet veel meer doen dan afwachten, en hier af en toe m'n frustratie opschrijven,
Bedankt maar weer voor het lezen, en ik hou jullie op de hoogte,
En P3 ook jij veel succes met wachten tot de 21ste,
groet, MOON

Hai meiden,

Ben weer bijna de oude.
denk dat ik maandag of dinsdag mijn ei heb. en dan gaat het gebeuren. mijn mannetje is dan ook vrij (een van de twee dagen) zodat we goed ons best kunnen doen!
erg spannend.

Moon, heb je vandaag de gyn nog gebeld????
moet je nog wachten of mag je bloed laten prikken.
spannend zeg! ik hoop het zo voor jullie!

ik hou jullie op de hoogte

groetjes Saarj

Hoi   meiden,
Ik heb dinsdag inderdaad de gynaecoloog gebeld. Maar zoals ik al verwachtte zeiden ze daar dat ik een week moet wachten, en als ik volgende week nog niet ongi ben, dan moet ik nogmaals testen, is dit nog negatief, dan mag ik komen voor een blinde bloedtestt, of ze had het ook over het opwekken van de menstruatie??!!
Nou, dat is dus allemaal niet nodig geweest; ben gisteravond ongesteld geworden
Ben aan de ene kant natuurlijkerg verdrietig, maar eigenlijk wist ik diep van binnen al dat het niet raak was, voelde ik gewoon!   Aan de andere kant ben ik dus blij dat ik nu door kan met de onderzoeken. Heb straks gebeld om een afspraak te maken voor de cyclus-echo die dus op 19 Nov gaat gebeuren, en morgen ga ik bloed prikken.
Voel me intussen echt beroerd van het ongi zijn. Lijkt wel erger dan normaal, misschien omdat het wat langer heeft geduurd voordat ik ongi werd?!   De assistent die ik dinsdag aan de telefoon had zei ook nog dat het goed mogelijk kan zijn dat ik nog niet ongi was geworden doordat ik er wat teveel mee bezig ben geweest.   Ik denk dat dit wel klopt, want het rare was dat ik na dinsdag me iets meer kon ontspannen en het loslaten, en werd dus gisteren ineens, zonder lichamelijke klachten vooraf ongesteld!     Nou, ik hou jullie op de hoogte,     Ik vind het trouwens best leuk om steeds dit topic weer op te zoeken om te zien of jullie alweer wat hebben geschreven, hetzij voor mij, danwel over julliezelf, ben ook erg benieuwd hoe het allemaal met jullie verloopt, hopelijk blijven we elkaar nog een tijdje volgen,
veel liefs, MOON

hallooooo meiden

@saarj fijn dat je je veel beter voelt, heel veel fun he als jullie maandag of dinsdag gaan klussen!!!!!!!! allee fun en heel veel su6 dat het eindelijk eens raak zou zijn he!!

@ moon zijn we wel solidair met elkaar, ik ben namelijk gisteren ook ongi geworden (2 dagen te vroeg dat wel) Ben daar normaal ook heel erg ziek van maar het valt deze maand mee alleen heel erg pijn aan mijn tietjes (nou tietjes hahah).
hopelijk is het deze maand raak he want als alles goed is worden we weer ongi (of niet) op 5 dec als het pakjes avond is (niet dat het uitmaakt hoor ook al is het geen pakjes avond maar ja zou wel exstra leuk zijn)
en niet te vergeten moeten het wel 28 dagen zijn he!!

Ik lees wel wer van jullie en ik hou jullie zeker op de hoogte.

dikke

Hai Meiden,

Moon: wat klote zeg dat je ongesteld bent geworden.
en geloof me er niet mee bezig zijn gaat niet hoor. het is gewoon er mee bezig zijn of heel veel!

P3: oh dat zou mooi zijn, wat een sint-kado zou dat zijn! helemaal super. ik ga voor je duimen

Ben vanmorgen bij de gyn geweest.
ze heeft gelukkig de hechtingen eruit gehaald.
in mijn navel waren ze al aan het ontsteken.
Ben blij dat ik daarvan verlost ben.

En voor de rest.........
Ik moet zaterdag terug komen dan gaan ze nog een keer meten. er zat links nu een eitje van 17 mm. ( ik denk dat ik maandag mijn eisprong heb ) en rechts zat inmiddels een cyste van 22 mm! dus in een week tijd flink gegroeid.
maar gelukkig ook een mooi eitje. zaterdag horen we dus welke dag ze de IUI gaan doen.
Maar waarschijnlijk wordt dat dus maandag.
echt spannend!
We moeten   volgens mij dan om 11.00 het potje afgeven en om half 1 zijn we dan aan de beurt voor de IUI.
en dan wachten.................
Maar meiden, ik ben nog steeds blij dat we eindelijk een stappie verder komen!

ik hou jullie op de hoogte!

kus Saarj

Hoi hoi,
ben een weekendje weg geweest, vandaar dat ik er nu pas weer ben,
Oh saarj, wat spannend zeg, als ik het goed lees ben je gisteren voor de  IUI in het ziekenhuis geweest!! hoe is het nu met je?? ben heel benieuwd!!
Ik hoop echt voor jullie dat het raak is!

P3, hopelijk heb je gelijk, maar ik denk zelf dat ik de komende maand geen ei ga hebben, dus ook geen kans.   Tja, ik zie het volgende week maandag wel, moet dan dus voor de inwendige echo, dan zien ze of ze er wel zitten of niet.  
Ben trouwens heel benieuwd wat ze dan gaan doen, nog een maand afwachten, of meteen een behandeling starten, als ze zien dat er geen eitjes zijn?!?!
OOH wat duurt wachten toch altijd lang!!!!!
Jij P3 zit natuurlijk nog  langer te wachten, voordat jullie eindelijk de uitslag krijgen van het zaadonderzoek, ik leef met je mee!
En Saarj, ook jullie zitten nu weer op het wachtbankje, ook wel fijn natuurlijk om weer op iets positiefs te kunnen wachten toch?   hopelijk pakt het ook positief uit.
Wanneer weet je dan eigenlijk of het gelukt is??

groetjes, MOON

hoi hoi

en saarj hoe is het gegaan, en misschien een rare vraag maar hoe gaat zoiets in zijn werk (begrijp het als het te intiem is om te vertellen)?!
Wanneer weet je nu of het gelukt is of niet??
Hier gaat alles zijn gewone gangetje moeten nog maar een weekje wachten (we zijn wel erg benieuwd naar de uitlag).
nou ik ga lekker bankhangen en hoor (Nou ja hoor) wel weer van jullie
saarj ik ga voor jullie duimen da het gelukt is!!!!

dikke knuffel

Terug
Bovenaan