Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

hoi mama22

je moet eigenlijk die van bloemetje22 gebruiken!! die is het makkelijkste! En dan gewoon even in een berichtje zeggen en dan vult zei hem in!! Meeste zijn net begonnen of nog net niet vandaar dat ze hun nod nog niet weten!
gr

Hoi,

Inderdaad, even tegen mij zeggen, want anders word het beetje een rommeltje vind ik. staan er nu een aantal. en dan word het gelijk stuk moeilijker lezen vind ik persoonlijk.

mijn lichaam maakt me helemaal gek
ik heb lichte buikpijn, heb niet zoveel trek dan anders,
kortom ik snap het allemaal ff niet meer. moet proberen om er niet teveel met bezig te zijn, maar dat is best moeilijk, langs ene kant heb ik gevoel dat het wel eens zo zou kunnen zijn, langs de andere kant heb ik geen idee.
nou dames, ik kom straks nog wel weer eens even kijken denk ik.

He bloemetje,

ik heb vanmiddag al een berichtje getypt met mn NOD.
Dan kan je 'm daar uit halen en in het schema zetten!

Liefs
Druifje

Hallo allemaal,

Goh ik moest echt weer even bij lezen.

Ik ben 23 jaar en mijn vriend is 30 jaar oud. Wij hebben een zoontje van 06-08-2007. We komen uit Friesland.
We zijn nu 3.5 jaar bijelkaar. We hebben een twee onder 1 kap woning met een lekkere tuin. 4 slaapkamers. En ... een klein speeltuintje voor huis.

Ik moet altijd ongesteld worden ongeveer de 23 ste van de maand.

We maken de condooms nog even op en dan kunnen we in Juni mooi er echt voor gaan!

Groetjes

Diarich

PS

Mooi schema

Ja, bijlezen dat moet ik inderdaad ook wel eens doen, ahah!
Leuk hoor dat er zoveel reacties komen en dat je lekker kunt kletsen. Ik merk wel dat er zoveel meiden hetzelfde over dingen denken; heel herkenbaar allemaal. Dat vind ik wel fijn! Heb ik in ieder geval niet het idee dat ik de enige ben die er zoveel aan denkt enzo. Dat is ook wel een vrouwendingetje denk ik!

Morgen hele dag werken en 's-avonds is mn vriend vrij (komt niet vaak voor!), dus misschien geen berichtjes van mijn kant! Dat wordt later weer bijlezen dan, haha!

Liefs
Druifje.

Naam

Leeftijd      

Ronde

NOD

bloemetje

22

1

16-05-08

1e kindje

mama22

22

3

30-5-08
1e kindje

druifje

23

1?
19-05

1e kindje

coortje

22

1
 niet bekend, afwachten ivm pco's

2e kindje

maaikesanne

24

1
 05-01 ???????????
1e kindje

diarich

23

vanaf juni

2e kindje

el pro

22

1

07-06-08

1e kindje

maaike1987

20

over aantal maanden

1e kindje

mamajm

23

2

05-05-08
2e kindje

Ook ik vind het erg fijn dat er zoveel meiden reageren, heel fijn dat je heel veel dingen herkent.

fijne avond morgen druifje.

liefs

Hoi dames. ik vind zo'n lijstje erg leuk maar wil toch ff verbeteren dat ik pas over 16dagen 23 hoop te worden!!!!

Ben nu nog 22 hoor..... klinkt jonger dan 23 he..hihi vandaar...
Gezellig hoor allemaal van die jonge meiden hier!!

Terug
Bovenaan