Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

NOD lijstje twintigers

MirjamJM, 22 jaar           2e ronde - 2e kindje               05 - 05 - 08

Bloemetje22, 22 jaar        1e ronde - 1e kindje             16 - 05 - 08

Druifje, 23 jaar                             1e? rondje- 1e kindje       19 - 05 - 08

Mamma22, 22 jaar               3e ronde - 1e kindje            30  - 05 - 08

El_Pro,  22 jaar                          2e ronde - 1e kindje             07- 06 - 08  

Berkje, 22                             4e ronde -   1e kindje             ?? - ?? - 08

Maaikesanne, 24 jaar       / ronde -  1e kindje                ?? -  ?? - 08      

Maaike1987,  20jaar             / ronde - 1e kindje                   over enkele
                                                                                                                    maanden

Coortje, 22 jaar                         1ronde  -  2e kindje                     onbekend
                                                                                                        ivm pco's

Op het wachtbankje, Spannend, spannend.   Met z'n allen !

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08

Zwanger: GEFELICTEERD!!

Bontrie, 23 jaar     Uitgerekend in december

Hoi,
even vraagje aan de moeders onder ons? Want ik word een beetje gek van mezelf.
De misselijkheid die je hebt bij zwangerschap, hoe kan je die omschrijven, en buikpijn? ik heb last van buikpijn onder in me buik. middenin, net zo een ongi pijn. Erg raar.
Ook was ik vanmorgen hele ochtend beetje misselijk, nou ja misselijk, voelde me niet lekker. had nergens trek in. me vriend voelt zich ook niet zo lekker, maar hij heeft gewoon echt steken en krampen, dat heb ik helemaal niet,heb ook helemaal niets verkeerds gegeten en voel me al helemaal niet grieperig.
heb vorige week vrijdag als het goed is eisprong gehad. Dan ben je nu toch nog niet zwanger als het zou lukken van eerste keer? Wel hebben we veel geklust.

ik hoop dat iemand hier antwoorden op weet. Want word gek van mezelf.

hallo meiden,

ik ben ook bijna 23 nog 1,5 week en wij zijn ook bezig in ronde 4 zitten we
ik zou volgens mijn berekening eerste ronde 33 dagen tweede ronde 35 dagen derde ronde 36 dagen ongeveer 13 mei mijn nod moeten hebben alleen is die vandaag gekomen echt balen ben er wel een beetje verdrietig van voorgaande keren viel dat wel mee maar nu niet. wel zat ik vandaag op een cyclus van precies 28 dagen dus hopen dat ik nu ontpilt ben dan en er flink voor klussen deze maand

bloempje22 : het komt wel eens voor dat je gelijk zwanger bent de kans is klein maar die bestaat er zeker, meestal komt de misselijkheidheid pas met 6 weken (van horen zeggen en toevallig ook vandaag gelezen)
maar ieder lichaam is natuurlijk anders... je moet toch echt ff je nod afwachten

succes!!

Hoi,
Het is inderdaad afwachten, maar je word er wel gek van haha, vandaag is het minder, heb enkel nog steeds weinig trek/honger.

we zien het wel, ik weet niet goed wat ik moet denken.

groetjes

NOD lijstje twintigers

Bloemetje22, 22 jaar        1e ronde - 1e kindje             16 - 05 - 08

Druifje, 23 jaar                             1e? rondje- 1e kindje       19 - 05 - 08

El_Pro,  22 jaar                          2e ronde - 1e kindje             07- 06 - 08  

Berkje, 22                             4e ronde -   1e kindje             ?? - ?? - 08

Maaike1987,  20jaar             / ronde - 1e kindje                   over enkele
                                                                                                                    maanden

Coortje, 22 jaar                         1ronde  -  2e kindje                     onbekend
                                                                                                        ivm pco's

Majoortje,23jaar                 4e ronde - 1e kindje               04 - 07 - 08

Hoi, majoortje, heb je er ook even ingezet, heb je nod uitgerekend op 4juni, met cyclus van 28 dagen. kijk je eventjes of alles klopt?

hoi hoi meiden... ik nog steeds niet ongesteld hoor... wou t ff snel melden.. anders zitten jullie misschien zo in onzekerheid...hihi ik ga weer zonnen!
Liefs mij

@bloemetje: op de plek van de vraagtekens moet de eisprong staan toch?? dat is 18-05

En je had erge buikpijn zei je he?? Dat heb ik idd ook gehad. Dat is nu voorbij ongeveer 3 weken. Maar elke keer dacht ik ojee ik word ongi (door die buikklachten) maar ik had het vrij hevig dat mijn vriend in staat was de dokter te bellen, ik kon niet liggen niet zitten en staan al helemaal niet. Daar schrok ik best wel van met ongeveer een uur trok het weg en is het weggebleven. Ze zeggen dat het ook het ontpillen kan zijn. Ik dacht vorige week (was 3dagen overtijd) dat ik misschien zwanger kon zijn maar had 2x negatief getest en ja de nacht erna werd ik ongi. Dus volgende week weer aan de klus hahah..
En hoe gaat het bij jou?? (hoop trouwens niet dat ik je bang heb gemaakt met mijn verhaal ,..) Ben je er veel mee bezig? Dat was ik in het begin wel, maar probeer er nu niet te veel aan te denken misschien helpt dat...

Zo ik ga even het onkruid in de tuin verwijderen hihihi moet ook gebeuren he

Fijne dag iedereen!!

Liefs Berkje

NOD lijstje twintigers

Bloemetje22, 22 jaar        1e ronde - 1e  kindje             16 - 05 - 08

Berkje, 22                             4e ronde -   1e kindje             18 - 05 - 08

maanden

ivm pco's

Majoortje,23jaar                 4e ronde - 1e kindje               04 - 07 - 08

Hoi, dat moet inderdaad nod zijn heb hem ingevuld.
ik heb het niet erg, vorige dagen was ik er heel veel mee bezig. nu minder, maar toch blijf ik beetje dat ongesteldheidsgevoel houden. ook best moe,terwijl ik evenveel slaap als anders, net op bed gelegen, wou half uurtje voor me rug, maar ben in slaapgevallen,uiteindelijk twee uur geslapen, nu ff frisse douche en dan zo weer eten maken.

mamajm wat lastig dat je nog steeds geen rd.tjes hebt, ga je binnenkort toch niet weer testen als het te lang duurt?

Liefs Bloemetje

Terug
Bovenaan