Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

idd ik vind het hier ook erg gezellig!!

En ik zwerf hier al rond vanaf maart 06! Eerst zwanger worden, toen als zwanger worden langer duurt en toen zwanger zijn en januari 08!! Heb er leuke en gezellige dames om mee te kletsen overgehouden!!

@m ik word ook in juni 23!!

Hihi en dan nu nog ff een leuke reactie na net..haha over mn leeftijd..jaja ik wil gewoon nog lang jong zijn he...erug ben ik hihi
Ik werk ook nog zo'n 20 uur per week. alleen savonds en in de weekenden(zo om het weekend) ik ben verpleegkundige en werk dus in de zorg. daar kan je avonden en in het weekend werken! dat vind ik echt super! ben ik overdag eigenlijk altijd bij de kleine! dat vind ik heel belangrijk. wil echt niets van deze keileuke, mooie   periode van zijn leventje missen! zo gaaf om te zien hoe hij ontwikkeld en alles ontdekt. moet er niet aan denke om hem naar een oppas ofzo te brengen. maarja als het natuurlijk niet anders kan als je wilt blijven werken dan heb je soms geen keus. maar daarom ben ik ook super blij met dit werk! Vind het heerlijk om dan savonds er ff lekker uit te zijn hoor na een dag van mn manneke genoten te hebben is het ook wel eens lekker afentoe iets voor mezelf! dus werk gewoon met plezier en ben ook met plezier overdag thuis! SUPER!!
Ik zal ook us een foto van mn manneke plaatsen....hihi niks trots he... haha

komt ie!!

Foto is paar weekjes terug gemaakt hoor! maar vind ik hem zooo lief op staan!!
Nou ik hoor wel weer hier...fijne aaf! knuf mij

heyy meiden,

Om eerlijk te zijn vind ik dat ander overzicht niet zo gemakelijk, want zo zie je niet wie al zwanger is en wie over datum is. Is juist leuk als je een apart stukje hebt met de dames die overtijd zijn. Dat is mijn mening dan he......

Ik had vorige week mijn nod, maar was al een week overtijd. Afgelopen vrijdag had ik ontzettend last van mijn buikje....Ik had al 2 testen gedaan, maar beide negatief.
Vrijdagavond laat kwamen de rd-tjes dan eindelijk.....liever dit dan niet weten waar je aan toe bent.  

Ik heb zo het idee  dat veel jonge meiden hier in de zorg werken. Zelf zit ik ook in de zorg en werk 25 uur per week. Ik zou dit ook graag zo willen houden.  
Vriendjelief werkt fulltime, maar  omdat hij iedere dag tot 18 uur werkt heeft hij  1 dag in de week vrij.  
Zo kunnen we dus regelen dat hij een dagje thuis is. Ik een dagje thuis,  een dagje naar oma 1 en een dagje naar oma  2 en de  5e dag mag hij  voor mij wel naar de kinderopvang.  
Ik heb er zelf  gewerkt  en zie dat het echt goed is voor zo'n kleine om sociale contacten op te doen.  Zo leert hij heel goed delen   met andere kinderen e.d.
Maar aangezien ik maar 25 uur werk en ook  om het weekend ben ik vast wel 2 dagen of meer thuis. Dus de opvang zal  ik het eerste jaar ook niet doen  denk ik.  

Kusssss mama22  

Hoi,

Mama 22, ergens heb je wel gelijk, maar zou jij dan het schema willen doen? Vind jou schema ook wel duidelijker, maar zou jij deze dan willen bijhouden?
Als je dat niet graag doet hoor ik het wel. Dan doe ik hem.

Mama JM, mooie zoon heb je, lijkt me een erg lief kindje. Hoe oud is hij nu?
Wel fijn dat je overdag bij je zoon kan zijn. En dat hij erg weinig weg moet.

Ook ik vind het erg fijn dat er zoveel op mijn vraag reageerden en dat we nu een leuk groepje vormen.

Groetjes

Hey bloemetje,

Ik wil je niet van je troon afstoten ofzo hoor. Als jij liever die van jou hebt mag dat ook. Voor mij geen probleem.
Je mag hem voor mij bijhouden, maar ik wil dat ook wel doen hoor. Kunnen de dames trouwens ook zelf doen.

Gewoon iedere keer van een bericht uit kopieren en dan plakken in het reageer stukje en aanpassen waar nodig.

Hoe is het verder met iedereen hier????

Kus mama22

Hoi hoi,

Ik ben zelf 22j en mijn vriend en ik zitten op dit moment in ronde 4.. Wij willen heel graag kinderen.. en zijn er in februari voor gegaan...Ik vond het in het begin toen ik stopte met de pil ook erg spannend! En mijn vriend die kon niet wachten hahah.. Nee maar ik maakte me erge zorgen hoe mijn omgeving er over zou denken.. Dat heb ik nu gelukkig achter me kunnen laten.. Ik vind dat wij er aan toe zijn.. of een ander het daar nou mee eens is of niet.. Wij hebben 7 jaar een relatie en wonen samen..we zijn nog niet getrouwd maar dat komt nog..Ik maakte me zelfs zorgen hoe mijn werkgever er over dacht!!!! Ik heb me er na een aantal weken gelukkig overheen kunnen zetten!!! Want wij zijn samen gelukkig en een kind maakt dit compleet wij zouden graag een kind een goede toekomst willen bieden..Dus of een ander het er nou mee eens is of niet nu boeit me dat niet meer. Ik weet dat mijn ouders het echt fantastisch zouden vinden maar mijn schoonfamilie totaal niet..maar het intereseert me echt niet meer. Wij concentreren ons nu op het proberen met zwanger worden en ik moet zeggen dat ik het allemaal geweldig vind!!! We zitten nu in ronde 4 dus misschien heb ik het ontpillen nu wel gehad.. hihi ik hoop het zo!!!

Maar meid probeer je geen zorgen te maken he??
Ik hoop dat je ook snel zwanger mag raken!!!
Dat vind ik het leuke aan dit forum iedereen houd elkaar op de hoogte..

Liefs Berkje

ow sorry hihi  ik zit meestal op de bijna stoppen met de pil topic..
Ik kom hier ook zomaar binnen vliegen..
Ik wilde ook nog ff zeggen dat ik het wel leuk vind al die verhalen van iedereen...

Meiden suc6!!!

liefs Berkje

NOD lijstje twintigers

MirjamJM, 22 jaar           2e ronde - 2e kindje               05 - 05 - 08

Bloemetje22, 22 jaar        1e ronde - 1e kindje             16 - 05 - 08

Druifje, 23 jaar                             1e? rondje- 1e kindje       19 - 05 - 08

Mamma22, 22 jaar               3e ronde - 1e kindje            30  - 05 - 08

El_Pro,  22 jaar                          2e ronde - 1e kindje             07- 06 - 08  

Berkje, 22                             4e ronde -   1e kindje             ?? - ?? - 08

Maaikesanne, 24 jaar       / ronde -  1e kindje                ?? -  ?? - 08      

Maaike1987,  20jaar             / ronde - 1e kindje               over enkele

maanden

Coortje, 22 jaar                         / ronde  -  2e kindje               onbekend

ivm pco's

Op het wachtbankje, Spannend, spannend.   Met z'n allen !

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08

Zwanger: GEFELICTEERD!!

Bontrie, 23 jaar     Uitgerekend in december

Berkje, je staat ook bij in lijstje. klopt het allemaal?
Dames willen jullie even nakijken of het allemaal klopt, ik heb enkel de dames die laatste dagen niet hebben gereageerd er niet instaan, deze kunnen er uiteraard later nog in.

Groetjes

Terug
Bovenaan