Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hoi Druifje,

Zo is het eigenlijk ook bij mijn vriend en mij. Bij mij kriebelt het al half jaar, maar maand of vier geleden heb ik daarover voor eerst met vriend over gepraat, toen wou hij het ook niet, en zoals jou vriend, hij zou het helemaal niet erg vinden als het "per ongeluk" zou gebeuren. Toen hebben we gezegd dat we waarschijnlijk vanaf augustus zouden beginnen, nog ff sparen en dergelijke. Zijn verstand was sterker dan zijn gevoel.
Maar vorige week had ik het weer keertje met hem over, dat ik het belangrijkste vind dat we weten dat we dit willen, en dat we ervoor willen gaan, een kind liefde en geborgenheid kunnen geven. Toen had hij ook wel zoiets van, we gaan het gewoon proberen. Deze week zit ik als het goed is in mijn vruchtbare periode. Ik heb aantal cyclussen gehad en kan echt elke keer mijn klok erop gelijk zetten. Dus volop aan het klussen nu :D.

Hoewel ik er 200% achter sta is het nu vooral het gevoel bij mij, hoe reageren ouders en familie hierop(ik denk familie wel positief, want die waren paar maanden terug al aan het vragen en wanneer, wanneer. Haha)

Het is in ieder geval spannend, dat kan ik je wel vertellen.
Nog meer ervaringen van dames?

Groetjes

hey meiden

Ik ben cora en ben 22 jaar (27juni 23), en ik ben in januari bevallen van mijn lieve dochtertje Lynn! Wij zijn anderhalf jaar bezig geweest met zwanger worden!!
Ik heb toen ik eenmaal zwanger was alleen maar leuke reacties gehoord en niemand zij dat we te jong zouden zijn! Had iemand dat wel gezegd maakt me dat niks uit!   Ik en mijn man moeten er klaar voor zijn hun niet!

Ook qua financien kun je het helemaal zelf bepalen! Je kunt een kamer van 300 euro of van 2300 euro kopen! dus ja!

kus cora

o ja en wij zijn nu alweer gestopt met de pil en gaan voor een 2e wondertje!!

gr

Ik ben ook bijna 23 (juni) wij zijn in onze eerste ronde. Getrouwd huisje boompje beestje. Over de financiele kant maak ik mij geen zorgen. Mijn man gaat gedeeltelijk thuis werken en ik werk fulltime. Het is bij ons een beetje omgedraaid.
Nod is op 16e maar ik voel al vanalles (zal ook wel beetje het willen zijn).
Leuk dat er zo veel bijna of al 23 jarige zijn voel ik mij niet zo jong.
groetjes an

He meiden!

Ik ben ook 23 jaar. En ondertussen in ronde 11 beland.
Ik woon nu al geruime tijd samen met mijn vriend en we hebben allebij een vaste baan. Geen vetpot, werk in de zorg, maar wel vastigheid.
Naar mijn idee kun je alles zo duur maken als je zelf wil. En in de tijd dat je '" bezig" bent met zwanger worden, kun je al een hoop sparen hoor! En wat dacht je als je zwanger bent? heb je nog een maand of 8 om alles te regelen.
Een goede vriendin weet dat we "bezig" zijn, zij reageerde heel leuk, en mijn ouders weten het ook. Zij vinden het ook heel leuk. Ik denk dat zij ook wel hebben gezien dat wij er klaar voor zijn.

Meiden heel veel succes met zwanger worden, en de pret die je erbij kan beleven!

Groetjes Jacqy

Hoi allemaal,

Ik ben bijna 24 en sinds vorige week gestopt met de pil.

Vorig jaar augustus ben ik getrouwd. We hebben al een aantal beestjes rondlopen en zwemmen! Volgende maand krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis.
We vonden beide dat het wel tijd was om ons gezin uit te breiden.

Hoi hoii

Ook ik ben een meid van 23 (volg week 24).   Wij zijn nu net bezig voor ons eerste kindje.
Ik heb altijd al gezegd dat ik vroeg kinderen wil, ik werk ook gedeeltelijk met kinderen ne met ouderen..
Mijn man was er eerst nog niet aan toe, dus altijd "veilig"   geklust.
Tot ik er 3 maand geleden achter kwam dat ik een allergie heb voor de mycrogynon pil.   Ben daar dus mee gestopt en zou na mijn menstru met de Diane pil beginnen. Maar door ziekte is dit niet gelukt..
Toen toch maar gesprek met manlief gehad en toen hebben we besloten om er voor te gaan (mijn man zn idee!!)
Ik zeg altijd dat dit onze 2e ronde is, maar eigenlijk is het ronde 1.   In maart zijn we beide niet ft geweest en hebben we bijna niet geklust.   Pas toen ik ongi was hebben we echt besloten om er nu echt voor te gaan.
Ben meteen foliumzuur (Vsm Puur mama, boordevol vitamines) gaan slikken..

Ik ben niet "bang" voor reacties.   Ik heb zoiets van als je het beide wilt dan zit het goed !       Laat mensen maar denken, zolang jullie je er goed bij voelen is het goed toch??

Wij hebben beide een vaste baan, ik snap jullie wel,maar ik   vind het toch een hele geruststelling dat we dit hebben.   Je weet maar nooit, denk ik dan..
En idd je kunt het zo duur maken als je wilt.. marktplaats heeft ook leuk spul (opknappers etc) maar net wat je wilt.. nieuw of tweedehands etc !

Leuk dat er meer leeftijdsgenoten zijn !

Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zullen raken van een (of meer) gezonde kindjes!

Hoi,

Leuk weer een aantal reacties erbij.
Morgen ga ik op iedereen reageren.
Tot morgen

Terug
Bovenaan