Hoi iedereen!
Het is inderdaad erg leuk te lezen dat er zoveel jonge vrouwen zijn die graag zwanger willen worden of bewust ervoor gekozen hebben om mama te worden!
Ik werk ook met kleine kinderen en zie dagelijks hoe leuk/ uitdagend/ spontaan kinderen kunnen zijn, zie allerlei namen voorbij flitsen, enz. Mijn vriend werkt niet met kinderen, maar als ik hem met de kleintjes van familieleden zie omgaan dan smelt ik gewoon (hij is overigens een jaar ouder dan ik). Hij doet dat echt leuk, gaat met ze spelen, kroelen, gek doen en vindt het ook echt leuk om ze te verschonen...
Ik merk wel aan de voorgaande reacties dat je zoveel wil uitgeven als je zelf wilt. Heb me nog niet verdiept in prijzen van meubeltjes, kinderwagens en alle andere benodigdheden, maar denk dat je toch zeker wel rond de 1000 euro moet rekenen voor de basisdingen, of denk ik dat verkeerd? Wat zijn hiermee de ervaringen van de mama's onder ons?
Mijn vriend en ik houden niet heel erg van tweedehands, maar bijv. een wippertje, box en maxicosi zijn zo van voorbijgaande aard dat we die wel zouden kunnen lenen van familie of tweedehands kopen. Kleertjes, kamertje en kinderstoel enzo niet.
En het klopt ook wel dat je in de maanden dat je zwanger bent kunt sparen, maar juist dan moet je die spullen aanschaffen?!
Nou ben benieuwd weer naar de komende reacties!
Groetjes!