Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-05-2008 14:09:51'));

hoi bloemetje22

het is idd voor ons eerste kindje ik denk dat beide ouders het super leuk gaan vinden
mijn vriend is namelijk al 35 jaar dus ik denk dat hun wel begrijpen dat we er optijd mee willen beginnen.
mijn vriend vind dat ik er te veel mee bezig ben en hij wil er wel over praten maar niet zo veel als ik dat is soms best lastig want ik kan er niet over uitgepraat raken.
heb wel een kennisje die ook al een tijd bezig is en waar ik dan mee kan praten maar die zie ik ook niet dagelijks.
ik denk toch dat dat een vrouwelijks is wij kunnen het niet van ons af zetten en mannnen wel en die verwachten dat wij dat ook doen.
ik wens jullie ook super veel succes en ik hoor wel hoe het gaat,

groetjes NIcole

hoi colly
dank je voor je reactie, ik begrijp dat het voor jullie beiden eerste kindje is?
ook jullie wil ik veel succes wensen, hoe gaat jou vriend hiermee om?
en heb je idee hoe jou ouders en zijn ouders het zouden ervaren als jullie zwanger zijn?
haha, wat een vragen allemaal he.
Fijn weekend, en heel veel succes.

liefs

hoi,

druifje wat balen dat die duivels nog niet weg zijn. zeker nu je vriend er ook helemaal voor wil gaan, wat zegt hij? misschien maandag dokter bellen als het dan nog niet over is. want dit is ook niet fijn.

colly, ja, volgens mij is het man eigen dat ze er niet veel over willen praten, hebben bijna alle dames hier, dat hun partner er minder over praten wil. is vaak zeer frustrerend. zeker zoals mijn vriend,hij praat er weinig over, en vind het ook snel genoeg, hij zegt ik wil het graag en we gaan er voor en dan zien we wel, je moet er wat minder aan denken.
maar wij zijn er altijd met bezig, letten op voeding, drank, vitamines enz.
ook met ongi, vruchtbare dagen, eventuele klachten. het is logisch dat wij er zo vaak mee bezig zijn toch?

nou, zo verjaardag dus ga me klaarmaken.

Vandaag bij kapper geweest, weer kleurtje erin wat dicht bij eigen haarkleur komt. hihi met het oog op eventueel zwanger worden, dan valt het veel minder op dat het gaat uitgroeien, want kleuren mag dan ook niet meer. Dus hihi, het is ook erg mooi. Gelukkig

liefs

hoi hoi allemaal,
Je moet dit forum dagelijks bijhouden. Wel ontzettend leuk! Maar de berichten gaan wel erg snel.
Allereerst wens ik jullie allemaal succes deze ronde.

- Bloempje: erg fijn   dat je een vriendin hebt om erover te praten.

Bij mij hoor ik hier wisselde reacties over. De meeste vrienden vinden dat je eerst moet trouwen, en beide een goed betaalde baan moet hebben. Of dat je eerst moet 'leven'. Gelukkig sta ik er zo achter, dat ik deze opmerkingen achter mij kan laten.

Nee, ik heb trouwens nog niet direct met mijn vriend gepraat hierover. Hij weet wel dat ik er mee bezig ben, en verder (zoals veel mannen wat ik lees) reageert hij nogal neutraal. Dit is wel veranderd met twee weken geleden, toen was het altijd nee, nee, nee. Want hij wilde eerste andere dingen doen, inmiddels gaat hij er niet meer tegen in. En heb ik zelfs het idee, dat hij er wel over nadenkt. Om het niet te overhaasten, wil ik het nog een paar weken zijn loop laten gaan. Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Muckje

hoi muckje,

Wat fijn dat jou vriend ook wat positiever word hierover. Hopelijk gaan jullie er binnenkort ook helemaal voor. Zou super zijn.

Ja, het is een mannending, om neutraal te reageren,hihihi. Maar ach, het zijn ook zulke lieverds.

Heel veel succes meid.

groetjes

Ben ii ook weer eens... hihi

Ja is idd een mannending.. Ook de mijne vind t niet zo nodig om er telkens over te praten.   Toen ik hoorde dat ik Tantezou worden moest ik huilen.. Was inees zo emotioeel !! Was en ben super blij voor ze , maar moest ook even slikken..
Waarom hun wel en wij niet?? (dit is nog maar ronde 2 dus valt mee, maar toch)
Mijn vriend trooste me welmaar begreep niet waarom ik daar nou zo emotioneel om word.. zegt dan ook onze tijd komt nog wel
Ja maar wanneer denk je dan?? Je wilt t het liefst naturlijk zo snel mogelijk !
Maar ja.. vrouwen ding haha

Nou ik ga even een eindje lopen.. ff lekker uitwaaien ! Waait hier ontzettend !

hey dames,
Het zijn inderdaad lieverdjes, maar van emoties enzo snappen zij vaak weinig. (tenminste die van mij niet!)

Ik hoop ook dat ik binnenkort kan 'klussen' zoals dat hier genoemt wordt ;)

Fijne zondag nog.
Muckje

Hoi,

ook die van mij begrijpt helemaal niets van die emoties hier rond. Haha, vind het gek hoor, dat twee mensen er zo anders mee bezig zijn. Als ik een keer wat erover zeg dan krijg ik vaak reactie, dat weet ik toch niet. Nee, maar ff uitzoeken dan

Verder gaat het goed hier.
liefs

Ja, het is inderdaad soms raar te begrijpen dat twee dezelfde mensen zo anders denken.

Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe jullie het financieel gaan regelen. En dan bedoel ik... Hebben jullie allemaal, beide een vaste baan? Hebben jullie een eigen koop huis?
Als je een baan hebt, blijf je dan werken of ga je hierin ook iets veranderen? Hoe ga je bijvoorbeeld het opassen ed. regelen?

Ik ben erg nieuwsgierig.

Muckje

Terug
Bovenaan