quote: bloemetje22 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-05-2008 15:36:37&apos

);
Hoi Allemaal,
Ik ben een meid van bijna 23 en heb een kinderwens. Mijn vriend en ik hebben vorige week besloten om ervoor tegaan.
Maar toch is het allemaal erg spannend, en komen er af en toe toch de twijfels.
Ondanks ik zeker weet dat het me gaat lukken en dat liefde en geborgenheid voor ons het belangrijkste is. Speelt het af en toe toch wel op, ben ik niet te jong? Hoe gaat omgeving reageren? En hoe zit het op mijn werk?
Momenteel heb ik een tijdelijk contract, deze word in mei weer verlengd, en daarna in december. Ik ben beetje bang dat je daarna niet meer hoeft te komen. Langs andere kant zijn ze erg tevreden over me.
Wie is er net als ik nog jong maar heeft wel een kinderwens, of wie heeft hier ervaring mee, en wil deze met me delen?
Ik hoop hier een leuk topic te kunnen starten over de twijfels en keuzes?
En een antwoord op mijn vragen te vinden.
Groetjes Bloemetje
Hoi Bloemetje!
Ik ben 25 jaar en werd op mijn 21e moeder, op mijn 23e kwam de tweede en nu is de derde op komst!! Heerlijk om jong moeder te zijn hoor!
Maar ik moet zeggen dat ik bij de zwangerschap van de eerste ook wel eens gedacht heb; wie denk ik dat ik ben, dat ik al zo jong een kind kan opvoeden? Maar ik heb toen vooral heel erg genoten, want we waren er gewoon heel erg aan toe. En zodra Joas in mijn armen lag, wisten we, dit is het mooiste wat er is!!!
En idd krijg je wel eens reacties van; goh, wat ben je nog jong, zou je niet eerst gaan genieten van het leven?
Maar voor sommige jonge mensen is genieten van het leven nu eenmaal een gezinnetje stichten, of niet soms ;-)
Ik ben nu dus ook weer zwanger en heb ook een tijdelijk contract, was ook best bang dat ik zonder werk zou komen te zitten, ook al beviel ik goed.
Maar toen ik vertelde dat ik zwanger ben, werd er zeer enthousiast gereageerd en begonnen ze meteen over zwangerschapsverlof...
Ik denk dat als je een sterk verlangen hebt naar een kindje, dat je je hart moet laten spreken, mits je je kindje in ieder geval het nodige kan geven!
Materiele dingen zijn dan toch echt onbelangrijk!
Hoop dat jullie snel je velangen beantwoord mag zien!
Liefs Anietje