Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

hoi,
madelief, welkom.
spannend hoor, vrijdag je nod, ik heb hem ook vrijdag/zaterdag.
ik ben niet moe ofzo, ook geen pijnlijke borsten maar wel last van me buik, vorige week woensdag/donderdag, dagen van eventuele innesteling heb ik ook best veel last van buikpijn gehad. voelde me ook zo beroerd, maar ja, wat betekend het allemaal. ik vind het zo spannend, en ook voor jou.
we zitten ongeveer gelijk. nog ff.

annelies, je hebt zeer zeker mijn vraag beantwoord, dank je.
geniet nog van de laatste weekjes van je zwangerschap, voel je je nog goed? of mag het wel bijna over zijn nu?

liefs. x

Hoi,
bloemetje. Bedankt voor je reactie.
Ik kan bijna niet wachten tot mijn nod.Ik heb het vermoeden
dat ik dit niet lang meer volhou en morgen  ga testen. Wie weet geeft tie dan al een licht streepje.  Leuk dat we ongeveer gelijk zitten.
Hoelang zijn jullie al bezig?

Groetjes,

hoi,
madelief, wij zitten in tweede ronde, vorige keer heb ik ook al paar keer getest voor nod, dat ga ik nu niet doen, ik wacht denk ik tot zondag, ben ik dan nog niet ongi, dan ga ik testen. hihi. spannend hoor.

ik weet nog steeds niet wat ik moet denken, maar denk dat het deze keer weer niet raak is.

liefs

he,

Ik hoop voor je dat het raak is. Ik weet het nu niet meer. Heb vandaag rood/roze/bruin afscheiding gehad. 3 dagen voor mijn duivels dus denk niet dat het innesteling is. vind het wel heel vreemd. ik ben altijd heel regelmatig en altijd op dezelfde dag. ik hoop dat het niet doorzet maar ik denk het wel.
nog even afwachten en duimen dan maar.

groetjes

Hoi hoi!

Ik ben een meid van 21 en wil ook graag een kindje! Ben al een jaar gestopt met de pil, maar pas de laatste tijd serieus bezig! Spannend allemaal! Elk pijntje, elk krampje hoop ik direct dat het raak is.. Maar vrees dat we niet veel kans maken omdat mijn vriend maar 1 bal heeft..! Stom zeg, maarja! Hoop toch dat het lukt!
Heeft iemand hier ervaring mee? Succes allemaal!!

Groetjes,
Mitsie

hoi,

van harte welkom,
ik heb hier geen ervaring mee,maar volgens mij maak je toch wel kans om zwanger te raken?
en anders misschien even naar HA. Als jullie hier bang voor zijn kan je misschien bij hem meer informatie opvragen.

en inderdaad, bij elk pijntje heb je hoop, ken dat gevoel.
je word er soms gek van.

hier nog paar dagen in spanning afwachten.

liefs

hoi mitsie,

Wat leuk voor jullie. heel spannend allemaal. Wij zijn nu 2 maanden bezig. Een antwoord op je vraag
heb ik niet. Geen ervaring mee sorry. Maar ik wist niet dat 1 bal invloed heeft op bevruchting.
Met 1 eierstok is er ook niet minder kans op bevruchting toch? waarom dan wel met 1 bal.
weet het niet zeker maar ik hoop voor jullie van niet. Veel succes.

groetjes

hoi,
madelief, ik denk dat het misschien eventueel kan zijn omdat je dan minder zaadcellen hebt. met 1 eileider heb je toch wel gewoon elke maand een eitje?
of niet? weet ik eigenlijk niet.

Liefs

Terug
Bovenaan