Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hoi meiden!

Allemaal een fijn weekend gehad?gister was mijn vriend gekomen, hee leuk we hebben goed gepraat en dingen besproken (wonderbaarlijk) ook hebben we het natuurlijk over de pil gehad en hij wilt liever niet dan dan ik weer aan de pil ga.
dat is natuurlijk allemaal spannend.
Dus heb het gisteravond laat best wel naar mijn zin gehad

Ik had wel de hele dag last van steken in mijn zij en in mijn onderbuik, kan dat betekenen of ik ongesteld ga worden of is dat een teken van de eisprong?

ik had er verschrikkelijke last van!

groetjes
xxx

hoi,

christina, wat fijn dat je hebt kunnen praten met je vriend, zijn jullie uit de andere problemen ook beetje uitgekomen.

en wat steken betreft, zit je in midden of eind van je cyclus, wanneer was je laatste ongi?

zo, ik moet er vandoor,

liefs

heyhey

Nouuu ik móest ongesteld worden dus in mei (16-23 mei) dus mijn volgende ongesteldheid zou ook dus rond die periode zijn....
dus volgens mij zit ik nu midden in mijn cyclus...

klopt toch?

xxx

Haihai!

Theoretisch gezien zou het je eisprong kunnen zijn, maar het is dan wel gek dat je neit eerst ongesteld bent geworden!! Dus ik denk dat er ook een kans is dat het gewoon je ongi is. Dat zou misschien ook wel fijn zijn, of niet? Dan weet je waar je aan toe bent. Wel gek allemaal hoor, hou ons op de hoogte als je wilt!!

Goed dat je met je vriend hebt gepraat en zo te lezen was het een positief gesprek. Gelukkig! Dat lucht weer op! En nu dus aan de klus??

x DRUIFJE

hoi dames.
ik kom hier eventjes een berichtje neerzetten, zodat jullie niet denken dat ik jullie vergeten ben. ik kom snel weer wat meer schrijven, ben nu druk bezig in ons nieuwe huis.

bloemetje

Hej!!

Ohja, dat is waar! Je hebt de sleutel gekregen!!
En, nu al leuk aan het worden? En ga  je toch de a.s.  babykamer verven, hihi?!
Echt leuk he, een nieuw huis! Lekker aan je toekomst bouwen....nu nog een compleet gezinnetje erin :p

Liefs x

Nou het oordeel is gevallen........en we hebben een..........................................JA!!

Het heeft lang geduurd maar na 3 weken kan ik eindelijk zeggen dat we ervoor gaan.
Ik ben nu dus al een week pil vrij, en ik hoef er niet meer aan. Deze maand doen we het nog even met condoom ( hij vind het onzin, maar ik heb voor mijn gevoel even een rust maand nodig, dan kan ik gewoon een keer gewoon ongesteld worden ( tenminste als ik niet te lang hoef te ontpillen).

ik vind het nu toch wel spannend worden, vraag me dus af hoe dat eind juli word als we onze eerste ronde erop hebben zitten.
Verder gaat het hier hartstikke goed, we hebben het super druk.
Zijn met een mega verbouwing bezig, en dat vraagt veel tijd. Vandaar dat ik niet meer zo vaak schrijf.

mag ik nu ook op het lijstje????

als het goed is, is mijn NOD 29 juni ( eigenlijk niet mijn NOD maar mijn WOD, hoop ik, dan heb ik tenminste een goede cyclus.) ik ben er die week niet, ik ben op vakantie, al hoop ik dat de laatste week een vruchtbare week word.

Groetjes

Hoi meiden,

Ben een tijdje niet geweest en heb zo goed mogelijk geprobeerd terug te lezen...
Heb het heel druk met de laatste dingetjes te regelen...

We hebben nu de babykamer helemaal af, De kleertjes zijn gewassen, Naam is uitgezocht, Kinderwagen, Maxi cosi en de box staan klaar...

Nu alleen nog de geboortekaartjes uitkiezen...
We weten wel welke we ongeveer willen maar nog eerst langs de drukker en daarna de enveloppen alvast schrijven...
Scheelt hoop werk als ik straks bevallen ben...

Nog maar 5 wkn als ze optijd komt en nog max 7 wkn als ze er geen zin in heeft...
Al zijn wij heel nieuwschierig en kunnen we niet wachten...
Heb al volop oefenweeen maar dat zet nog geen zoden aan de dijk...
Morgen komt de kraamzorg op bezoek en moet ik naar de verloskundige...
Dan kijkt ze of die kleine nu goed ligt en anders krijg ik een echo om vast te stellen hoe ze ligt...
We hebben voor ons zelf wel besloten dat als ze in stuit ligt we niet gaan proberen haar te draaien en dat ze dan met een keizersnee te wereld gaat komen...

Ik las dat je van de pil af bent 1984bloempje....
Das vast een fijn gevoel dat je daar met je mannetje uit bent gekomen...
Iedereen ontpilt weer anders dus het is heel verstandig om deze maand nog condooms te gebruiken...
De een wordt zwanger bij het vergeten van de pil en de ander doet er een lange tijd over...
Dus niet de moed opgeven als het niet snel wil lukken...
Het nu eenmaal een wondertje en daar is tijd voor nodig...

Gr Annelies

Ps: de rest ook sterkte met zwanger worden...
Zal laten weten zodra ons kleintje er is....

Terug
Bovenaan