Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

@ Bloempje.. GEFELICITEERD !! Super dat je eindelijk JA hebt !!
(was ook wel een beetje de verwachting he... ;)
Echt leuk !!
Hopen dat het ook voor jullie (voor ons allemaal) snel raak zal zijn !!|

Liefs Maike Sanne

ps; korte reactie want heb het erg druk

hoi,

bloempje, gefeliciteerd met de beslissing, super,echt fijn, hoop dat jullie ook snel zwanger zijn.

annelies, fijn om te lezen dat het goed met je gaat, en dat alles klaar is voor jullie kleintje, alles lekker voorbereid.

druifje. het klussen in huis gaat goed, na drie dagen klaar met schilderen, en het word nu echt mooi. echt leuk. morgen ga ik lekker poetsen en dan kunnen we zaterdag weer verder.

liefs bloemetje

ff redden van de 2e pagina....

Ben vandaag precies 35 wkn zwanger...
Kraamzorg is geweest... En alles is in orde wacht alleen nog op het kraampakket van mijn zorgverzekeraar... Dan is alles compleet voor de bevalling...
Bierkratjes zijn in huis...(Voor onder het bed)

Ook bij de verloskundige was alles goed... Kleine was om gedraaid en ligt nu dus met hoofdje beneden...
Over 2 weken weer en dan om de week...

Gr Annelies

Hoi,
Annelies, wat fijn dat jullie kindje gedraaid is, echt fijn hoor.
en bijna alles klaar, heerlijk, het kan gebeuren nu. vanaf hoeveel weken is het het beste om te bevallen?
hoe voel je je nu?

liefs

Hai!!

Annelies, het is dus toch goed 'afgelopen'! Gelukkig maar, anders was het misschien een keizersnede geworden. Alhoewel, ik las deze week in de krant dat keizersnede bij stuitligging niet altijd nodig is. Het hoe en wat weet ik niet meer precies, maar waarschijnlijk dat artsen het dan kunnen draaien ofzo. Lijkt me overigens ook geen pretje!

Bloempje: WAT GOED!!!!!! We hadden het al een beetje aan zien komen dat ie ja ging zeggen natuurlijk. Babykamers kijken enzo ;) Spannend he?! En wilde je nog een maandje condooms gebruiken? Misschien wel goed zodat alle chemische hormonen je lijf uit zijn. En dan nog het ontpillen afwachten natuurlijk. Maar goed, tis al spannend genoeg om de beslissing te maken hé!

Ik heb gisteren mijn kuurtje Orgametril afgemaakt. Had de huisarts nog gebeld of ik eerder mocht stoppen omdat de pilletjes na 2 dagen al effect hadden, maar t was beter om toch het stripje op te maken. Nu dus wachten op een onttrekkingsbloeding (menstruatie is het niet). Heb al de hele week krampen, voornamelijk 's-avonds en 's-nachts. Hoop dus dat het snel komt en ook snel weer gaat. Heb er echt zin in om nu eindelijk eens serieus aan de slag te gaan, haha! Geen idee hoe lang de cyclus dan weer duurt en wanneer ik mijn eisprong  ga hebben (als ik m niet voel), dus best wel een beetje positief gespannen!

Hoe is het bij jullie allemaal? Bloemetje, voel je misschien al iets of ist nog beetje vroeg daarvoor?

Groetjes,
Druifje

hoi dames,

hier even een kort berichtje van mij.

We zijn vanavond verhuist

5 dagen eerder dan verwacht. nieuwe matrassen zijn er nog niet maar we
hebben de oude op dit bed gelegd. het andere huis is nu een rommelhoop,
haha, die ga ik morgen overmorgen even schoonmaken en beetje op orde
zetten. zodat als er iemand wil komen kijken om eventueel te huren, dat
toch kan.

ik ben super blij, mn vriend iets minder, het ging hem even te
snel,maar nu alles in kasten staat enzo is hij toch beetje bijgedraaid.

nou dames, ik ga van mn eerste nachtje in nieuwe huis genieten.

en heb internet, op een draadloos netwerk van iemand uit de straat

druifje, ik heb af en toe steken onder in me buik, die had ik vorige ronde ook, maar nu anders, en minder vaak, ook af en toe geen honger, en opeens grote honger, maar ik ga mezelf maar niet te gek maken. want dat is ook weer niet goed.

liefs Bloemetje

Hoihoi,

Het beste is als je kleintje tot week 37 blijft zitten dan mag het ook thuis geboren worden...
Daarvoor is het levensvatbaar vanaf 26 weken maar dan is het maar een kans van 35 % geloof ik...
En dan moet het in de couveuse...

Vanaf week 33 is het al veel beter maar dan is het kleintje nog steeds niet klaar...
Hij/zij kan zijn eigen tempratuur nog niet regelen en ook zijn de longen nog niet genoeg gerijpt...
Maar dat kunnen ze met een injectie wel versnellen...
Ook nu moet je kleintje nog in de couveuse...

Bij een normale zwangerschap kan je bevallen tussen week 37 en 42...
als je voor week 37 bevalt dan is de baby te vroeg en na week 42 word de baby gehaald in het ziekenhuis...

hoop dat dit je vraag beantwoord...

Gr Annelies

hallo allemaal,

Ik ben 22 jaar. Mijn man en ik willen heel graag kinderen. Ik ben nu een jaar gestopt met de pil
maar sinds een paar maanden gaan we er pas echt voor. Ik heb vrijdag mijn nod en heb nu
allemaal vage klachten. Ben heel moe en heb veel krampen in mijn buik. Ook heb ik sinds twee dagen last van pijnlijke borsten. Ik hoop zo dat ik zwanger ben. Ik kan haast niet wachten om te testen. Weet iemand een test die je eerder kan doen. Is dat betrouwbaar?

Dan nog iets. Als ik over kinderen begin tegenover vrienden vinden ze me allemaal veel te jong.
dit maakt me onzeker. Heeft iemand dit ook? Het lijkt wel of je mensen moet overtuigen dat je er klaar voor bent. Net als toen mijn man en ik hadden besloten jong te gaan trouwen.

Terug
Bovenaan