Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

hoi Allemaal,

Hier even een snel berichtje van mij. Druk druk druk, verbouwing.
Aan de ene kant wel fijn anders word ik helemaal gek.
Ik reageer niet zo vaak mee op het forum, dat komt omdat ik anders er veel te veel mee bezig ben, en daar word ik gek van. ik word nu al gek van mezelf. ( maar ik ben vast niet de enige)
Komen er al een paar NOD dagen in zicht voor sommige mensen???
Die van mij is pas eind van de maand, ik kan dus nog wel even wachten.

groetjes Bloempje

hoi,

bloempje, mijn nod komt in zicht, over drie dagen is die. pfff nog ff wachten, haha.
ik weet niet wat ik deze ronde moet denken, heb wel veel minder klachten dan vorige ronde, alleen wel regelmatig buikpijn. voel me veel anders dan de vorige keer. vorige keer was ook eerste ronde, en toen was ik er veel meer met bezig, nu wacht ik gewoon rustig af tot zaterdag.

ik word soms ook gek van mezelf, maar hier schrijven helpt me dan net weer. hihi. iedereen is anders. en gelukkig maar.

liefs

http://

Hoi Bloemetje,

Ja af en toe is het behoorlijk vervelend. En je wilt er natuurlijk niet te "veel"mee bezig zijn.
Gelukkig ga   ik bijna op vakantie, en daar is geen internet, dus dat scheelt.

Word spannend voor jou dit weekend. Ik heb m'n klus weekend, alleen zijn we er nog niet helemaal uit of het met jasje of zonder jasje is deze ronde. Gister even geklust met jasje, partner was er gister toch nog neit helemaal klaar voor. Maar de eerste stap is hier gezet, de pil die neem ik niet meer. ( gevolg wel 8 dagen ongi, normaal dus niet)

groetjes

( ff kijken of het werkt)

hoi,

bloempje, spannend, met of zonder jasje. je kan het altijd proberen, meestal duurt het toch paar maanden voor het lukt.
maar, kan begrijpen dat het voor je vriend weer een volgende stap is. En elke stap is er 1.
succes, en hoop dat het jasje uit mag.

hier word het inderdaad spannend weekend. voel me wel heel anders dan vorige maand. vorige ronde had ik vanalle kwaaltjes, voelde me misselijk,moe, ga zo maar door.
nu heb ik enkel buikpijn gehad. op dag dat eventuele innesteling kon zijn ook erg veel buikpijn gehad, heb ik normaal nooit, gisteren toen ik trap op wilde rennen ook. maar heb wel vaker buikpijn. Dus we wachten weer af. vorige maand had ik er al paar testen opzitten, was zo zenuwachtig.
deze keer nog geen en ga wachten tot nod of paar dagen erna als ik nog niet ongi ben. voel me deze keer veel rustiger.
maar heeft misschien met onze nieuwe woning te maken. voel me hier veel beter.

liefs

He bloemetje,

nog even wachten. Zou best kunnen dat het raak is.
Hoop met je mee. Ik ga voor ronde 3. vandaag RD's.bale!
Had nog wel zulke goede hoop.
ik duim voor je.

groetjes

hoi,
inderdaad nog paar dagen wachten.
heb ook wat vaags, ik heb sinds gisteren bruine plekjes op me benen, en ook eentje op me arm. met daarin iets wat lijkt op een donker verkleurd adertje, erg raar, en er lijken er ook bij te komen.
k vraag me echt af wat dit is,want vertrouw het niet, dus denk dat ik morgen maar even dokter bel voor een afspraak.

liefs

Hoi dames!

Ja spannend allemaal.. Ik had vorige week mn eisprong dus volgende week of de week daarop moet ik ongi worden! Varieert bij mij tussen de 28-33 dagen dus ff spannend allemaal.
We gaan ook wel naar de huisarts als het niet lukt, maar eerst ff zo proberen of het gaat!
Succes allemaal! Ik lees in spanning mee!

Groetjes,
Mitsie

Terug
Bovenaan