Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hai!

Ja, week eerder "ongesteld"! Maar ach, tis nu toch chemisch allemaal vanwege die pillen. En dit betekent dat ik dus ook een week eerder dan gepland mn ei heb (als het goed is). Maar omdat het nu weer allemaal even ontregeld is geweest, weet ik niet hoe lang mijn cyclus zal duren. Kan dus 25 dagen zijn, maar bijv. ook 33. Dus het wordt gewoon regelmatig klussen, haha! Had vanmorgen ook even aan mn vriend uitgelegd dat ik een week voorloop op de normale planning van vorige maanden en dat vond ie ook prima hoor! Scheelt weer een week wachten, haha!

Madelief, leuk hoor dat je mee komt schrijven! Lekkere actieve topic hier, misschien had je dat al gemerkt?! Maar ook weer niet zó druk dat je het niet bij kan houden, dat heb ik in andere topics wel eens! Inderdaad eerste kindje voor ons en niemand weet dat we ermee bezig zijn. Als er visite komt, leg ik ook steevast alle foliumzuurpillen boven. Zou het vervelend vinden om ineens vragen te krijgen, haha! We willen het echt graag als verrassing houden.

Nu maar hopen dat we allemaal deze komende ronde zwanger worden. Dan kunnen we bij 'Zwanger zijn' een nieuwe topic openen, haha! Ben ook benieuwd hoe lang het bij iedereen gaat duren. Als de berichtjes komen van 'heb hier last van...' of 'na dit weekend testen...' dan lees ik ook altijd wat vaker de berichten! Vind het allemaal super spannend en kan nu al zeggen dat ik vast en zeker jaloers ben op degene die het eerst zwanger is! Mits ik het zelf niet ben natuurlijk, haha

Tot snel,
x Druifje

hoi,

druifje, haha, ik ga ook jaloers zijn hoor als ik het niet ben.
Hihi. Ik heb wel het gevoel dat het hier binnenkort misschien wel eens raak kan zijn.
Of ik raak er nu helemaal van overtuigd dat dit goede keuze is,
maar komt misschien ook door nieuwe woning.
We voelen ons hier super, en zie hier zo al een kleintje rondrennen, ik weet ook zeer zeker dat dit een mooie volgende stap is.
En ik denk niet gestrest zijn en je goed voelen,dat dat echt heel veel helpt bij zwanger worden.
Dus we gaan er vanaf volgende week weer voor.

liefs .

Hoii!

Fijn dat je het in je nieuwe huisje naar je zin hebt! Heb je het al een beetje op orde?
Ik denk zeker dat het meespeelt of je goed in je vel zit ja of nee. Eigenlijk gek he, dat dat zo'n invloed heeft? Lichaam en geest zijn toch één blijkbaar.
Ik zie het ook al voor me, een  babytje  hier thuis. Een paar bekenden van ons zeiden het ook al (afzonderlijk van elkaar) in de trend van:  "Ik zie hier wel een  kleine lopen!" Hahah, moest er toch wel om lachen. Stiekem wilde ik dat wel natuurlijk....;) Tja wie weet volgend jaar. Reken er toch wel op dat we in 2009 een kindje krijgen! Daar hebben we nu nog 9 maanden voor, dan zou het uiterlijk dec. 2009 geboren worden.
Heb bemerkt dat mn "ongi" al minder is geworden, hoeraaaaa! Ben ik echt blij mee. Mn lichaam doet zn werk weer goed. Nu nog ff afwachten of het echt stopt!

x Druifje

hoi druifje,
we zijn helemaal klaar hier, lekker hoor,
enkel nog 1 doosje ophalen in oude huis. en maandag een kast.
volgende week neemt me moeder ook nog een kast mee. en dan is alles weg daar.
kijk er erg naar uit, moment dat we sleutel van oude woning inleveren. heerlijk.

ik hoop ook in 2009 een baby'tje in huis te hebben, zou heerlijk zijn, ik hoop dan ook dat het ons gegunt is.

liefs

hoi,

bloemetje, wat fijn dat je je nu op je gemak voelt in je nieuwe huis. scheelt denk ik ook veel. nu kan je je helemaal concentreren op het zwanger worden. natuurlijk hoop ik voor jullie dat het raak is. Ik heb ook een goed gevoel voor deze ronde. heb alleen 1 tegenslag. lees hieronder.

druifje, wat leuk dat je ook voor je eerste gaat. Grappig dat je het nog geheim houdt. doen wij namelijk ook. Ik wil iedereen verassen en vooral mijn en zijn ouders en de opa's en oma's. Die worden dan over grootoma /opa's. Als het raak is kunnen we een leuke manier verzinnen om het ze te vertellen. Heb jij al ideeen?

Zoals jullie gemerkt hebben ben ik even niet op het forum geweest. Ik ben gisteren nacht met man naar HA geweest. Was niks ernstig gelukkig(ontsteking) en hij heeft medicijnen. Helaas betekent dit dat we nu niet kunnen klussen. mijn ei is pas 27 juni dus ik hoop dat hij dan beter is. Ik ga ervan uit. vandaag voelt hij zich alweer iets beter. Ik ben trouwens aan het oefenen met randjesfietsen. jullie ook?

een vraag: weet iemand of astma invloed heeft op vruchtbaarheid van de man. Ik heb er nooit echt over nagedacht maar ik hoorde dat laatst.

Heel veel suc6 met klussen.
groetjes,

He Madelief!

Wat een naar bericht zeg, van je man! Heeft hij nu antibiotica? Misschien heeft dat ook wel invloed op de zaadkwaliteit? Of misschien een beetje koorts?? Ik hoop niet dat het lang duurt nee, dan kunnen jullie straks toch  goed aan de klus! Ik heb nog nooit iets gehoord over astma en vruchtbaarheid, maar dat komt misschien omdat ik daar zelf ook niet mee te maken heb. Zou er wat meer informatie over opzoeken als ik jou was. Dan heb je wat meer zekerheid!

Onze families verwachten helemaal niet dat wij bezig zijn met zwanger worden! Nouja, misschien mijn ouders wel een beetje, maar de familie van mn vriend echt niet!! Soms vind ik het wel lastig om mn mond te houden of te 'liegen' als het over kinderen krijgen gaat of over de pil ofzo. Dan draai ik er altijd maar een beetje omheen en heb het over 'later'! Moet toch wát! Denk dat ze dan ook wel vreemd op hun neus zullen kijken als we (hopelijk) dit jaar zwanger worden.
Ik heb hier op het forum geregeld berichtjes zien staan over hoe het te vertellen aan familie. Ik ben er al helemaal uit hoor!!! Heb ergens een gedichtje gelezen. Je moet dan een rijstkorreltje op een kaartje plakken en dit gedichtje erbij schrijven:
Hou het nog even geheim
ik ben nog maar zo klein
Maar willen jullie over 8 maanden
mijn  opa en oma zijn?

Krijg er gewoon kippenvel van, hahaah! Het aantal maanden en de opa en oma kan je natuurlijk vervangen voor wat op dat moment van toepassing is. Denk dat ik dat kaartje dan in een lijstje doe en als cadeautje geef. Zie het al helemaal voor me :D
Vandaag is mn onttrekkingsbloeding bijna helemaal weg..nog klein beetje. Morgen helemaal weg denk ik! Whoohoo, dan kunnen we aan de slag! Word er helemaal vrolijk van!

Liefs
Druifje

he druifje,

met mijn man gaat het al iets beter. Hij is niet aan de antibiotica maar aan de ibruphen. In de bijsluiter staat niks over verslechterde vruchtbaarheid dus dat heeft gelukkig geen invloed. ik ben op internet aan het surfen of astma idd invloed heeft maar kan nog niks vinden.

Wat een leuk idee dat van dat gedichtje en een rijstekorrel. ik kan niet wachten tot het zover is. wat zal iedereen opkijken :)

ik vind het ook moeilijk om geheim te houden. Bij mij wordt er best vaak over gepraat en dan vraagt iedereen: en wanneer komt er 1 bij jullie? Dan zeg ik altijd : pas over een paar jaar joh eerst een huisje zoeken. We willen namelijk verhuizen. heb al een huis op het oog.

Bij mij zijn de rd's al voorbij en ik denk dat we volgende week weer flink kunnen klussen. ik vind het zo spannend.

(snel en kort berichtje want moet namelijk weg )
hopelijk is het voor ons beide raak deze maand.

liefs

hoi,

druifje, wat een leuk gedichtje, haha, erg leuk.
Ik ben er nog niet uit, maar is ook nog niet voor nu, eerst maar zwanger raken, maar bij mijn ouders of familie langs moeders kant met me broertje, hem een leuk shirt aantrekken, lijkt me zo gaaf. haha.
Bij andere familie weet ik niet, bij me vaders kan, gewoon vertellen denk ik. bij familie van me vriend heb ik heel geen idee.
haha, me vader weet dat we een geheim hebben voor hem, had met verhuis me testen in doos gestopt met daarop, persoonlijk, nu wil hij heel graag weten wat dat is. toen ging hij raden, zegt hij een kleinkind, toen begon ik te lachen, kzeg dat kan dr toch niet in. haha, en toen begon hij over wat anders. pff gelukkig. hihi.

madelief, balen van je man, beterschap voor hem.
hopelijk is hij tegen je ei weer helemaal tip top, wat voor ontsteking heeft hij dan?

nou, ik zou macaroni maken maar heel geen zin om te koken, dus net zoals gisteren frietpan aan denk ik. pff, morgen gaan we weer gezond zijn.

liefs

Terug
Bovenaan