Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

hoi,

cristina, ben je vorige maand ongesteld geworden? en op welke datum was dat dan? ben je in mei gestopt met de pil?

liefs

Heeej!

Fff kort berichtje van mij!
HET IS GESTOPT!! Jeeee...nu kunnen we lekker aan de klus de komende tijd. Vriend heeft er ook al helemaal zin in (letterlijk en figuurlijk ) dus dat gaat wel goedkomen. Nu het resultaat nog. Ga me niet druk maken deze maand en wil er ook niet op rekenen. Hoop dat dat lukt. Ennuh....iemand al ervaring met randjesfietsen?

Liefs Druifje!

hoi,
ik heb geen ervaring met randjesfietsen, maar ben van mening als je daaraan begint dat je er wel meer met bezig gaat zijn.
maar,dat is ieder zijn eigen mening he,hihi.
wij gaan deze maand om de dag klussen, alle weken,hihi,hier is ongi ook bijna over.
en wat fijn dat je vriend er nu ook helemaal voor wil gaan.

liefs

Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Dat je er waarschijnlijk dan wel meer mee bezig gaat zijn. Maar toen ik de beschrijving las, bedacht ik me dat we dat (zonder te weten dat het zo heet of een 'techniek' is) spontaan wel eens doen.
Bij mn vriend is inderdaad het knopje wel om ja!!  Ik merk het aan zijn reacties. Dat was eerst een beetje nochalant en -ik weet van niks-...nu issie wat meer betrokken en  geeft ie ook wel toe dat hij het spannend en leuk vindt nu het voor het echie is. Ben erg benieuwd hoe het de komende tijd zal gaan. Dit is voor hem natuurlijk de eerste maand dat hij ook doelbewust klust met kans op zwangerschap. Ga hem zeker vragen wat hij ervan vindt. Schat persoonlijk in dat hij geen afspraken wil maken over hoeveel keer klussen of wanneer ofzo. Dat is bij ons toch heel verschillend en het komt gewoonweg soms echt niet uit om de dag. Ik hoop wel dat ie rekening houdt met het feit dat de zaadjes ff hun tijd nodig hebben....dus dat we na de finish nog even wachten. Maar dat kunnen we wel managen, haha!

xxx

Hi meiden!

Deze week moet mijn NOD zijn, normaal gezien donderdag of vrijdag. Maar vorige maand had ik ineens een cyclus van 33 dagen dus het kan ook nog weleens maandag worden.
Ik heb zelf niet het gevoel dat ik zwanger ben, ik heb al wel een week last van supergevoelige tepels, een gek gevoel in mn buik en ik ben super emotioneel, wat ik anders ook echt nooit heb.
Maar ik vrees dat ik mezelf weer eens voor de gek aan het houden ben. Maar we wachten af!
Hoelang nog bij jullie?

Groetjes,
Mitsie

Hoi hoii

Ben ik weer eens ! haha druk druk druk

Randjesfietsen lijkt mij idd ook niks.   Heb idd ook het gevoel dat je er dan veel meer mee bezig bent en hou niet zo van mastrubatie

@ Bloem.. je zegt dat jullie om de dag gaan klusen. Ben je er dan niet te veel mee bezig?   Wij hadden dit eerst ook afgesproken maar dit was niet altijd haalbaar. Dit omdat mijn vriend het erg druk heeft op t werk dus veel overwerkt
Hij is dan doodop als hij thuis komt en wil t liefst slapen.   Soms kan ik hem nog overhalen om te klussen maar dit wil ik ook niet altijd
Wil ook niet dat ons kindje met "tegenzin"   word verwekt hihi...

@druifje.. Ik heb een onregelmatige cyclus. Eerste keer 42 dage maand erna 40 dagen dus gok nu op 38.. Bij 38 dagen zou as dondrdag mijn nod zijn..
Afwachten dus.. en jij??

mitsj, spannend, deze week je nod, hoop voor je dat je klachten het teken van een zwangerschap zijn.

maaike sanne, ik ben er wel met bezig ja, maar niet teveel denk ik, toch minder dan eerst. en om de dag is voor ons wel haalbaar. vriendlief vind het zelfs erg fijn. dus dat is niet zo'n probleem, alleen maar leuk.

druifje, als je het spontaan al doet, hihi, dan is het het proberen waard.

liefs

Terug
Bovenaan