Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Wow wat een jonge mama's allemaal, echt leuk! Ik heb ook wel respect voor jullie dat jullie al zo jong moeder zijn geworden en het allemaal prima redden met z'n drietjes!
Het bewijst maar weer dat het niet altijd nadelen heeft en je er juist gelukkig van wordt!
Werken jullie ook?  

Groetjes
Druifje

Ik werk nu na de geboorte 16 uur in de week
2 dagen dus op woens en dond! Woensdag gaat ze naar de creche en donderdag naar de opa en oma's om en om! Ik werk al 6 jaar bij de Hema hier in drenthe heb dus ook een vast contract!!!   Zou niet helemaal willen stoppen met werken, andere praat is ook erg leuk!

@druifje

wij vertellen het verder ook niemand hoor!! Bij de vorige keer zwanger worden wisten wel een heleboel mensen het omdat we vaak naar het ziekenhuis enz moesten dus mijn ouders en zus en schoonouders en mijn en man werk wisten het ook allemaal!! Nu wil ik het liever weer geheim houden!

Wij wonen in een hoekwoning met een lekkere ruime tuin!!! We wonen daar met veel plezier!!

gr

Wat een lief kindje, Cora!! Echt een schatje!
In januari geboren? Wat groeien ze dan hard hé?!

Ga weer ff van de lente genieten!

Tot vanmiddag,
Druifje

Hoi Cora,
Wat een schat van een dochter heb je, als ik dat zie dan ga ik helemaal smelten.
Heb je nog verlof of ben je weer aan het werk? En hoe bevalt dat?
Ik ga gewoon mijn 22 u per week werken, we hebben dat geld wel nodig, ik weet alleen nog niet helemaal hoe we dat met opvang gaan doen.

Groetjes

mamaJM,

welkom, ik heb wel een vraagje.
Ik heb afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad, afgelopen week tot nu hebben we goed geklust. Ik heb sinds zaterdag regelmatig buikpijn, net zo een ongesteldheidspijn. Herken je dit? Ik heb geen idee wat het betekend. Ik had het de vorige keren met mijn eisprongen niet. Ben nu maand of drie van de pil af.

Groetjes. x

hey hey

Ja ik werk weer sinds 9 april!! en dat bevalt prima!! Werk op woensdag en donderdag!! Wij hebben dat geld ook nodig maar ik zou ook niet willen stoppen met werken! Lynn gaat nu 1 dag naar de kinderopvang en dat wordt zodra er op dond ook plek is 2 dagen! Je krijgt een hele hoop vergoed van de belasting (werkgevers betalen beide 1/3 dus samen 2/3)

Ja het is echt een schatje en het gaat zo hard, ze groeit al zo snel! pff

kus

Terug
Bovenaan