Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Heeee nog een Zeeuwtje hier!
Woonplaats hou ik liever voor mezelf, maar wel grappig! Volgens mij zijn er niet zoveel Zeeuwse dames hier op het forum!

groetjes,
druifje

Hee!

Ja klopt, zijn er maar weinig terug te vinden uit zeeland!
Woon je in mijn buurt toevallig? of de andere kant van zeeland?

Liefs, Maaike.

Woon op de Bevelanden. Zijn allemaal kleine dorpjes hé...
Mijn vriend en ik praten verder met niemand over de kinderwens (nu of binnen een paar maanden), vandaar dat ik liever niet mn naam en woonplaats bekend maak.
Maar dat doet er verder ook niet toe natuurlijk!!

Groetjes!
Bevelands Druifje ;0)

Ik snap het!
Maar beveland ken k wel ja!
Woont familie van me, noord-beveland dan!
Liefs, Maaike.

Hoi bloemetje,

Ik zelf ben ook 23 en al zwanger!
Wij zijn alleen wel 2 jaar bezig geweest om zwanger te raken ik was dus 21!
Wat ik dus wil zeggen: Als het goed voelt ga er dan gewoon voor.
En wat je omgeving zegt lekker boeie!!!
Ik was heel erg zenuwachtig voor de reactie van mijn ouders en mijn opa en oma. MAar ze vinden het allemaal zo geweldig.

Dus meid ga er gewoon voor en geniet!

Liefs Bontrie (12 weken en 3 dagen zwanger.)

Hoi.

Welkom Brontie en elpro.

Brontie, wat fijn dat je ouders en grootouders fijn reageerden. ik denk dat het gewoon even wennen is, ze zijn dan jong grootouders he. Hihi.

Elpro, fijn dat je ook mee komt schrijven. Word een aardig groepje zo. haha gaan we mekaar nog uit elkaar kunnen houden? Het doet er niet toe hoelang je bij mekaar bent, zolang je maar zeker bent van elkaar en weet dat je ervoor wil gaan.

Zal ik misschien even schema maken? Met onze namen erin? Hoeveelste ronde? Wanneer nod e.d?

Liefs Bloemetje

Hoi hoi meis, ik ben ook bijna 23 en heb een wens voor een 2e..hihi dat kan dus ook.
Wij zijn een gelukkig gezinnetje...bestaande uit papa, ik en zoonlief van 19maanden en we zijn nu in de 2e ronde voor een 2de kindje! vandaag is mn NOD dag..dus is afw88 of ik zwanger ben ja of nee. lijkt me weer geweldig een kleine! ook een speelkameraadje voor de ander! gezellig!
Als je vragen heb..hihi kben beetje ervaringsdeskundige he...
Veel plezier hier!
Liefs mij

hey dat is wel een leuk idee, is net wat overzichtelijker!!!
gr cora

Terug
Bovenaan