Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

maaike sanne,

succes met het opnieuw beginnen meis, hoop dat het snel weer lukt.
duim voor je, het is je van harte gegunt,begrijp heel goed dat het moeilijk is, en vind het erg knap dat je er al weer voor gaat. denk aan je, het komt allemaal goed.

eerste afspraak staat, heerlijk, zo lijkt het nog echter

liefs

Lieve allemaal,
Hier weer even een berichtje van mij.
Ik ben nog steeds niet ongesteld, en zit nu dus op dag 32 van mijn cyclus.
Ik heb gisteren een test gedaan van sensitest en daar kwam een heeel licht streepje tevoorschijn.
Daarna heb ik nog een test gedaan van sensitest en die was negatief. Deze tweede test heb ik wel gedaan na een heleboel water te hebben gedronken zodat ik nog een keer  moest plassen. Dit kan de uitslag verminderen  stond  in de gebruiksaanwijzing.
Ik ben daarna naar de winkel gegaan en heb daar  de  test: 'predictor' gekocht. Hier kwam  een  ook een licht streepje op, die je opzich wel goed kunt zien.  
In de test staat dat ook al is de streep zeer licht, je hem ook als positief mag rekenen.  
Waarschijnlijk ben ik dus gewoon zwanger, maar op 1 of andere manier durf ik niet echt blij te zijn. Dus denk aub niet dat ik er niet blij mee ben, ik heb het denk ik echt nodig om meer zekerheid te hebben.
Ik hoop het echt zo!!
Zodra ik er zeker van ben laat ik het jullie weten en plaats ik een heeeeeeeeeeeel vrolijk berichtje!

Liefs,
onzekere Caatje

hoi caatje,

GEFELICITEERD.
ik had ook licht streepje die wel goed te zien was. reken er maar op, over paar dagen is het een vette streep.
streep is streep meis, en veel water beïnvloed test, dus die zou ik niet meerekenen.
twee positieve testen. hartstikke zwanger meid.
geniet er lekker van.

liefs

ps. Ik heb vanmorgen (met ochtendurine) weer een sensitest zwangerschaptest gedaan en die was negatief.
Daar wordt je toch helemaal onzeker van...
Ik laat het even een paar daagjes rusten en doe vrijdag wel weer een test..
Misschien zijn die sensitest testen gewoon niet zo goed..
Terwijl er op de sensitest staat dat je hem al 4 dagen voor je verwachte menstruatie kunt gebruiken en die predictor test die ik heb gedaan (waar dus een redelijk duidelijk licht streepje op kwam) kun je pas op de dag van je verwachte menstruatie gebruiken...
-XXX-

Echt waar bloemetje??
Ik durf het gewoon niet te hopen...
Maar wil het wel!
Ik wou dat ik de test even aan je kon laten zien, zodat je je mening kon geven!!
Liefs, Caatje

Heb je er foto van?
ik kan me mailadres ff geven

hihi, kan je hem mailen of misschien via msn?

mailadres is bloemjes@live.nl

liefs

welk merk test heb je gisteren gedaan?
ik hoor over kruidvat testen goede verhalen, en ook bij mij was die op me nod al positief.
maar er komt echt geen streepje als je niet zwanger bent lijkt mij.

liefs

Hoi Bloementje,
Op de foto zie je het streepje niet...
Helaas..
Foto wordt te wazig als ik van zo dichtbij probeer te maken..
Mijn vriend zegt ook de hele tijd je bent gewoon zwanger...
Maar het is gewoon zo raar.
Heb gewoon een paar dagen nodig..
XXX

Terug
Bovenaan