Bijna Stoppen met de pil!!

Hey hey meiden,

He Berkje wat vervelend dat je toch ongi bent geworden ! Wel goed van je dat je zo positief bent en gelukkig duurde je cyclus niet mega lang, want dat is mega irritant en zenuwslopend !! Snel weer weg met die rd'tjes en op naar de volgende ronde.

Nou Nancy voor jou allemaal heel spannend deze dagen. Ben wel benieuwd of je nu toch echt zwangerschapsperrikelen heb , hoop het voor je !! Succes met afwachten meid en hoop voor je dat de rd'tjes zich bij jou niet melden !!

En Natalie is ook weer terug las ik en ook ongi geworden. Helaas meid. Snel weer weg met die rd'tjes en gaan voor die nieuwe ronde. Heb je wel lekker genoten ?? Was misschien gelijk wat ontspannender voor je toen je ongi werd maar misschien ook wel   beetje teleurstellent ??

Hoor snel allemaal weer van jullie en wij klussen gewoon lekker verder.
Doeg liefs Ready

Hey Meiden, ben ook hier weer ff. Moest ff bijlezen hoor. En voelde me vandaag niet echt lekker. Hoofdpijn, moe, gewoon helemaal brak.

Vakantie in Luxemburg was heerlijk. Gisteren terug gekomen. 1 mei zijn idd de rd-tjes gekomen. En vond het wel best zo. Niet meer dat lange wachten en die onduidelijkheid. En had steeds al gezegd dat het niet raak zou zijn, maar ja toen kreeg ik al die kwaaltjes en wist ik het niet meer. Totdat er het rot telefoontje kwam van het uwv dat mijn leventje een beetje ip zijn kop zette en net of er van binnen een deel van me geknapt is. Sinds dien weg kwaaltjes en voelde ik me anders. Maar alsnog duurde de rd-tjes lang want had een cyclus van 36 dagen dit keer. Vandaag kwam ik tot de conclusie dat de rd-tjes eigenlijk alweer bijna helemaal weg zijn, en dat verbaasd me wel een beetje. Want normaal heb ik het echt wel flink aantal dagen. Misschien gaat mijn lichaam nu eindelijk eens normaal doen, hihih.

Jammer
Berkje dat de rd-tjes toch zijn gekomen. En wel gek van die stukken roodachtig oud slijm. Was het echt groot? Was je lang overtijd? Anders zou je denken dat het misschien tot waar was, maar dat er iets mis is gegaan en door moeder natuur is afgestoten. WIl je nu geen rot gevoel aan praten. Ik had paar weken geleden ineens groot stuk wit slijm, heel apart. Maar de rd-tjes lieten toen nog tijd op zich wachten hoor. Gelukkig heb je nu duidelijkheid en kunnen we weer fijn naar de volgende ronde. Lekker klussen en genieten! En hopen dat we in de maand mei ons ei vinden, hihih.

Spannend allemaal Nancy zo met de bruiloft en dan ook nog van alles voelen en geen rd-tjes. Misschien trouwen jullie al wel stiekum met zijn 3tjes. Dat is wel heel bijzonder hè. Wanneer is de grote dag?

Hoe is het met jou Ready? Ik haal soms alles een beetje door elkaar. Komt ook omdat ik moe ben dus kweet ff niet meer wat ik tegen je wou zeggen, hihih. Maar jullie zijn weer een beetje op de hoogte over hoe het hier gaat. Tot snel maar weer!

Liefs Nathalie

Hey Meiden, ben ook hier weer ff. Moest ff bijlezen hoor. En voelde me vandaag niet echt lekker. Hoofdpijn, moe, gewoon helemaal brak.

Vakantie in Luxemburg was heerlijk. Gisteren terug gekomen. 1 mei zijn idd de rd-tjes gekomen. En vond het wel best zo. Niet meer dat lange wachten en die onduidelijkheid. En had steeds al gezegd dat het niet raak zou zijn, maar ja toen kreeg ik al die kwaaltjes en wist ik het niet meer. Totdat er het rot telefoontje kwam van het uwv dat mijn leventje een beetje ip zijn kop zette en net of er van binnen een deel van me geknapt is. Sinds dien weg kwaaltjes en voelde ik me anders. Maar alsnog duurde de rd-tjes lang want had een cyclus van 36 dagen dit keer. Vandaag kwam ik tot de conclusie dat de rd-tjes eigenlijk alweer bijna helemaal weg zijn, en dat verbaasd me wel een beetje. Want normaal heb ik het echt wel flink aantal dagen. Misschien gaat mijn lichaam nu eindelijk eens normaal doen, hihih.

Jammer
Berkje dat de rd-tjes toch zijn gekomen. En wel gek van die stukken roodachtig oud slijm. Was het echt groot? Was je lang overtijd? Anders zou je denken dat het misschien tot waar was, maar dat er iets mis is gegaan en door moeder natuur is afgestoten. WIl je nu geen rot gevoel aan praten. Ik had paar weken geleden ineens groot stuk wit slijm, heel apart. Maar de rd-tjes lieten toen nog tijd op zich wachten hoor. Gelukkig heb je nu duidelijkheid en kunnen we weer fijn naar de volgende ronde. Lekker klussen en genieten! En hopen dat we in de maand mei ons ei vinden, hihih.

Spannend allemaal Nancy zo met de bruiloft en dan ook nog van alles voelen en geen rd-tjes. Misschien trouwen jullie al wel stiekum met zijn 3tjes. Dat is wel heel bijzonder hè. Wanneer is de grote dag?

Hoe is het met jou Ready? Ik haal soms alles een beetje door elkaar. Komt ook omdat ik moe ben dus kweet ff niet meer wat ik tegen je wou zeggen, hihih. Maar jullie zijn weer een beetje op de hoogte over hoe het hier gaat. Tot snel maar weer!

Liefs Nathalie

Hallo allemaal,

Nou, mijn kwaaltjes waren geen zwangerschapskwaaltjes want vanmorgen kwamen de rdtjes toch.. Maar ik heb zoiets van, op naar de volgende maand. Ik vind het heel jammer dat ik niet zwanger ben maar het is ook wel een beetje een opluchting om te weten waar je aan toe bent. Dat wachten vind ik toch maar niets!

Nathalie, jij ook de rdtjes.. Jammer! Maar we gaan er gewoon volgende maand weer lekker voor meid, en wie weet is het dan wel raak. Fijn om te lezen dat je een lekkere vakantie gehad hebt. Ik kan niet wachten totdat wij op vakantie gaan. We trouwen 16 mei en de 18de   vertrekken we naar de Dominicaanse Republiek. Ik ben er wel aan toe.
Het wordt dus niet trouwen met z'n drietjes.. Maar wie weet, misschien hebben we wel een vruchtbare huwelijksreis ;)

Volgens mij liggen Nathalie en Berkje en ik nu een beetje gelijk qua volgende ei-sprong en NOD of meen ik dat maar?

Ready wanneer is jou ei-sprong en Nod eigenlijk?

Liefs,
Nancy

Ahhh jammer Nancy, helaas niet trouwen met zijn 3tjes, maar wie weet idd tijdens huwelijksreis,dan is het ook heel speciaal hè. 16 mei duurt niet zo heel lang meer, spannend zeg! Wens jullie hele fijne dag! Maar spreek je voor die tijd vast nog wel, hihih
Hoelang gaan jullie op huwelijksreis?

Mijn nod is 30 mei en die van jou Berkje? Wanneer is jou nieuwe nod Nancy?

Liefs Nathalie

hoi meiden!!!

Zo ben weer ongi af..hihi Volgende week weer aan de klus heb nu 18-05 mijn nod..En jullie precies??? Ik probeer er nu niet zo veel meer mee bezig te zijn misschien helpt dat?? Ben nu weer volledig aan het werk dus heb nu weer wat afleiding.. Trouwens die hevige buikpijn heb ik nu niet meer.. sinds die ene avond.. misschien is het ontpillen nu voorbij kan dat?

Ik hou jullie op de hoogte..
Ready nog alles goed??? en nancy hoe is het bij jou???
He natalie weer terug van vakantie...Lekker weer gehad??

Liefs Berkje ( ik ga maar eens het onkruid uit mijn tuin verwijderen )

Hallo allemaal,

Mijn nieuwe NOD valt op 3 juni.. De dag dat we terug komen van de huwelijksreis.
We gaan 16 dagen naar de Dominicaanse Republiek. Het trouwen komt inderdaad dichtbij. Ik heb net een hele lijst zitten maken van wat er nog allemaal gebeuren moet. Nog een aantal dingen, op zich niet zo heel veel :)
Ik heb er zin in. En hopelijk dat mei een vruchtbare maand is :)

Jullie allemaal succes met klussen en wachten.

Heerlijk weertje hè. Ik ben weer terug van ffies werken. Ben blij dat het er weer op zit, ook al is het ontzettend leuk hoor, maar voel me gewoon de laatste dagen niet lekker. En tja dan eigenwijs zijn om vanmiddag toch ff te gaan werken hè.

Vakantie was heerlijk. In het begin wel wat frisser en af en toe regen, maar het werd elke dag een beetje beter. Zaterdag verbrand dus heb nog een aandenken, hihih. Maar hier in NL is het op dit moment ook best uit te houden. Alleen mis ik mijn ontbijtje en de kookkunsten van mijn schoonvader wel hoor, hihih.

Mijn nod is 30 mei, dus we hebben hier niet dezelfde nod. Wens jullie allemaal nog een fijne avond. Geniet lekker van het weertje en veel klusplezier!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan