Bijna Stoppen met de pil!!

Jeetje meis wat naar dat je zo lang moet wachten op duidelijkheid!
Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt meis, want dit is ook niks

Ik heb gisteren voor de eerste keer zwangerschapszwemmen gehad, maar dat viel een beetje tegen. We waren maar met zijn 3-en en de opkomst schijnt niet hoog te zijn steeds. Het waren lange baantjes, dus was viel niet mee. Maar we geven het nog een kans. Waren wel aardige meiden. Beide voor hun tweede kleine. Vandaag ging het avond eten zowaar goed. Had helderkippensoepje, en aardappel anders gemaakt. En nu heb ik alweer honger. dus heb net een tosti gemaakt. Ik weet niet wat me overkomt, hihi. Gelukkig is mijn hoofdpijn ook een beetje afgezakt. Had paracetamol genomen vanavond, want liep er de hele dag al mee in de hoop dat het wat af zou zakken.

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Fijne avond! Tot snel!

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Dicky, 23 jaar                                 4e ronde - 1e kindje           17-10-08 (gemiddelde cylcus)

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Berkje,  22 jaar                          7e ronde -  1e kindje          uitgeteld op: 08-04-2009
Nancy,23 jaar                              6e ronde- 1e kindje           uitgeteld op: 02-05-2009
Nathalie,24 jaar                      6e ronde- 1e kindje            uitgeteld op: 03-05-2009

Hoi Meiden,

Ready, ik hoop dat het snel goed komt met je cyclus meid!! Ben je niet van plan om s aan de huisarts om raad te vragen omdat het vrij lang duurt voordat het weer een beetje normaal is?

Nathalie, Leuk dat de echo zo fijn was!! Prachtig om dat kleine mensje zo te kunnen zien he.. En wat hebben jullie al veel gezien!!
Wij moeten nog eventjes wachten.. de 17de naar de vk en dan zullen we wel horen wanneer we weer een echo krijgen denk ik, ergens rond de 20 weken.. Kan niet wachten. Ben ook zoveel gerustgestelder na een echo want dat heb je weer kunnen zien dat het goed zit!

Deze week was een hele fijne week. Heb de hele week geen bloedverlies gehad... joepie!! Dus de hele week alles kunnen doen. Dan geniet ik ook enorm van mijn vrijheid!!
Verder vandaag een hoop speelgoed gekocht al.. Beetje vroeg maar kon het heel goedkoop krijgen dus ik dacht, waarom niet.. Wel leuk allemaal, dat babyspul!

Groetjes,
Nancy

Super zeg Nancy dat je geen bloed hebt verloren deze week en al lekker bent wezen shoppen. Hopelijk blijft het zo meis.

Ja het was idd helemaal fijn om zoveel te kunnen en mogen zijn, hij nam echt ff de tijd voor ons om alles uit te leggen enzo. Echt super.

Ik hou het ff kort, momenteel best moe en al paar dagen pijnlijke heup. Verder gaat het zijn gangetje.

Liefs Nathalie

Hey dames,

Hoe is het met jullie ??? Groeit alles nog lekker ???
Super Nancy dat je nergens (bloedingen)  geen last meer van heb !!
Dat is toch wel beter en fijner voor jezelf.  

Hier nog steeds niet ongi en heb voor dinsdag een afspraak bij de dokter ???
Ben erg benieuwd wat die voor me kan betekenen ?!?!?

Jullie horen dan wel weer snel van me,
Liefs Ready

Jeetje Ready nog steeds geen duidelijkheid meid! Hopelijk kan de ha idd iets voor je betekenen. Hou je ons op de hoogt?

Hier groeit mijn buikje nu ook zichtbaar voor de buitenwereld, hihih
Begin er steeds trotser op te worden. Fysio gaat helaas niet zo goed.
Maar we proberen zoveel mogelijk te genieten!

Liefs Nathalie

Nathalie, Vervelend dat je last hebt van je heup meid.. Heb je nu met de zwangerschap ook echt veel meer last ervan?

Ready, ik hoop dat de dokter kan helpen!! Dat je eindelijk eens wat duidelijkheid krijgt. Maar ik heb ook al s ergens gelezen dat je er een jaar voor moet uittrekken als je stopt met de pil eer je lijf weer eens gewend is daaraan.

Met mij gaat het nu eindelijk weer iets beter. Ik heb de griep gehad.
Vorige week woensdagnacht begonnen met overgeven en toen kreeg ik donderdag ook nog een migraineaanval erbij en daarna alleen nog maar plat gelegen.
Begin me nu eindelijk weer iets beter te voelen! Gelukkig..
Schijnt ook allemaal langer te duren als je zwanger bent omdat je weerstand dan minder zou zijn.
Verder groeit mijn buik ook al aardig goed, mijn broeken gaan niet meer dicht :) hihi
zo'n vreemd idee is dat.
En ik loop de hele dag te glimlachen, ik kan af en toe nog steeds niet bevatten dat er een klein mensje in me groeit. Maar ik begin eindelijk te ontspannen en ben minder bang voor bloedingen en dat het mis kan gaan :)

Hoe isssie met berkje?

XXX Nancy

Hier Berkje weer even!!!!

Nancy: tja meid vervelend van die griep schijnt wel te heersen he??   hahah dat word voor jou ook positiekleding kopen!!  Fijn dat het beter met je gaat!!!

Ready: Meid hoop zo voor je dat je nu meer weet... We hopen met z'n allen op goed nieuws!!!!!!

Natalie: Vervelend meid dat je zo'n last hebt van je heup... Word dat niet alleen maar erger na mate je zwaarder word?? Verder alles goed???

Meiden ik heb gisterenavond een pretecho gehad!!! Ben nu 20 wkn en 1 dag..hihi was fantastisch!!!!  Kindje is al zo gegroeid!!!!!!!! hihihi was aan het voetballen haha we hebben er ook een dvd bijgekregen kan er wel de hele dag naar kijken!!! Het blijft voor ons wel een verrassing wat het geslacht is!!!! Stel dat we het wel wilden weten hadden we nog een extra afspraak moeten maken want het kindje liet het helemaal niet toe hahahah!!!! Dus het blijft heerlijk een verrassing!!!

Hoop dat alles goed met jullie gaat en tot gauw!!!!!

Terug
Bovenaan