Bijna .... VAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo Allemaal!!
Hebben jullie ook zo vreselijk veel zin in de vakantie. Uitslapen, luieren, niet op de tijd letten en doen waar jezelf zin in hebt, kortom HEERLIJK!!!
Waar gaan jullie allemaal heen?? Wij gaan naar Goes, 10 dagen. 's Winters gaan we altijd op wintersport en blijven dan 's zomers gewoon heerlijk in Nederland. Wij gaan op 30 juli. Ik ben heel benieuwd wat jullie plannen zijn!
Tot schrijfs!
Liefs Jeany

Hoi,

Ja ik verlang er ook naar. We gaan kamperen op schouwen duiveland. Niet zo ver weg maar wel gewoon even er tussen uit.

Goes haha woon ik een half uurtje vandaan. Wat ga je doen in Goes? De stad is leuk iig.
Groetjes en alvast een prettige vakantie!

Hé Petra!
Gewoon lekker vakantie houden gaan we in Goes. Naar het strand, winkelen, bootjes kijken, uitslapen. Nou ja, je snapt het wel. Wij wonen in Ede, dus voor ons is het lekker ver van huis.
Wanneer ga jij kamperen??
Heb je al kinderen, of wordt dit je eerste?
Groetjes Johanneke

hoi hoi,

Oh dus je komt van ver hahaha....ja ik woon in zeeland dus het is om de hoek voor mij. Wij gaan de 19e juli weg. Ik heb al 2 kinderen. Een jongen van 6 en een meisje van bijna 8 jaar. Na een mk in januari ben ik nu voor de 4e keer zwanger.

Ik kijk er naar uit om eventjes weg te gaan. Het is helaas maar voor een week maar ja...de kinderen gaan voor het eerst kamperen dus is het misschien wel lang genoeg.

Hoe lang gaan jullie weg?

Over 2 weken gaan wij 14 dagen naar Ameland. Heerlijk. Ben heel benieuwd hoe vooral onze oudste (net 3) dat vind. Onze jongste (ruim 1) zal het allemaal wel (of niet)best vinden.
We gaan met vrienden die ook 2 kinderen hebben.

Hey Liedje,

Das gaaf naar Ameland. Het schijnt daar erg mooi te zijn. En hoe je kinderen het gaan vinden is afwachten. Ik weet wel 1 ding, als je zelf rustig doet en blijft dan blijven de kinderen dat ook wel. En de jongste zal het wel merken maar niet snappen haha. En de oudste die kan je al wel voorbereiden maar ja, het echt begrijpen is weer wat anders hihi. Het zal allemaal wel leuk en gezellig worden. Vertrouwde knuffels mee etc. Zelfs ik moet dat nog met die van 6 en 8 haha...

Veel plezier alvast.

Na 16 jaar elke vakantie op Ameland te hebben doorgebracht (incl pasen, hemelvaart etc etc) was ik er wel even zat van, maar Ameland is zeker een mooi eiland en dus zeker een aanrader.

Wij gaan zelf as zondag met de camper richting Denemarken. Lekker twee weken daar vertoeven.

Tot nu toe zijn we altijd vrij lang en uitgebreid op vakantie geweest,
dit jaar geven we klussen aan huis de prioriteit en kijken wel of we nog een paar dagen weg gaan.
Kijk wel uit naar het uitslapen, al hoop ik dat de vermoeidheid dan wel over is.
Hierna nog vier werkweken te gaan.... nog even geduld hebben dus.

Terug
Bovenaan