Bijna .... VAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey meiden,

Hoe staat het hier met de vakantieplannen? haha....A.s. vrijdag is het voor mij zover. Dan ben ik een week weg. Ik heb er zo'n zin in en behoefte aan. Even gewoon weg uit mn huis. heeeeeeerlijk.

Wanneer gaan jullie? Ik lees bij sommigen pas eind augustus...das nog fftjes weg he. En er zijn er vast die misschien thuisblijven en dagjes weggaan? Ben benieuwd.

Hopelijk hebben we mooi weer vanaf vrijdag, dan ga ik lekker zwemmen met mn dikke buik, jippie

Groetjes Petra

Nog bijna 3 weken te gaan...
Maar die vliegen vast ook voorbij, en mijn energiepeil begint langzaam aan
iets beter te worden volgens mij, dus hopelijk in de vakantie weer op 't oude peil.

Wij gaan dit jaar aan het huis klussen, babykamer inrichten etc. Misschien nog een paar dagen weg, of een weekendje. Hebben gelukkig een grote tuin, dus met mooi weer zitten we daar ook graag te genieten.

Wij gaan 9 augustus voor 2 weken naar de Sprookjescamping. Lekker spelen met de kids en heerlijk eten en rustig aan doen!
Na de vakantie maar eens op zoek gaan naar babyspullen... Ook erg veel zin in!

Hoi hoi,

Voor ons is het zover vandaag. Tot over een weekie. Iedereen alvast een fijne vakantie.

Groetjes Petra

Pfff, moet nog een week of 6 wachten. Maar ja, het is niet anders.
Hoe was ieders vakantie die al terug is ??
Weekee, hoe was Denemarken ?

Groetjes
Bibi

quote: liedje79 reageerde 30-06-2008 20:28:41

Oooh Anita, woont je moeder in Canada? Zo'n mooi land. Waar ga je heen? Wij zijn 2 er keer geweest, mijn zwager woont er. Aftellen voor jou. Voor je het weet zijn die zes week om joh.

ze woont in nova scotia!

Echt super nog een dikke week en dan zitte we in het vliegtuig.
mmmmmmmmmmmmm
Ik kan bijna niet meer wachten.
En het is nog zooooooooooooooooo druk op het werk.
Bijna lekker genieten van de vakantie en dan voor ik weer ga werken in ondertrouw!

Grt
Anita

VAKANTIE!!!!

Het heeft even geduurd, maar het is zover!
Schrijfblok gevuld met klussen, aanschaffingen, planning ed,
en als hoogtepunt de 20 weken echo!
(tenminste er van uitgaande dat alles goed is)
Hopelijk ook een paar dagen lekker niets doen of er tussen uit,
maar de klussenlijst wordt steeds langer.

Hoi Femke,

Kijk je wel uit dat je niet te veel doet?
Dadelijk heb je nog het gevoel dat je geen vakantie hebt gehad als je weer gat werken?
Klussen aan de babykamer is trouwens ook heerlijk hoor.
wij moeten de vloer nog en dan kunnen de meubeltjes er in.

Geniet er van!!!

ik moet nog een weekje.

grt
Anita

Terug
Bovenaan