Bijna .... VAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Anita,

We hebben wel wat rustdagen ingepland, hopelijk komt dat ook met de planning uit.
Morgen ga ik gezellig met mijn zwangere schoonzus, mijn moeder en mijn oma naar mijn nieuwe nichtje van mijn neef  kijken die in mei geboren is, en hebben daar ook afgesproken met zijn zwangere zus (mijn nicht) en hun moeder. Veel zin in!
Daarnaast heb ik al gemerkt dat mijn vriend veel van het echte kluswerk gaat doen,
omdat hij vindt dat ik dat niet mag als zwangere.
We hebben gelukkig een grote tuin, dus met mooi weer zullen we daar ook veel zitten.
Het echte kluswerk valt mee, maar vooral mijn studeerkamer en de zolder uitzoeken is tijdrovend. Zit na een halve dag al op 2 en een halve verhuisdoos oud papier.

Succes met de laatste week!

Groetjes,
Femke

Wij zijn dus al lang en breed weer terug. Sterker nog, we zijn vandaag ALLEBEI weer begonnen (ik 3 weken geleden al maar manlief had NOG 3 weken vrij...pff)
Denemarken was prachtig en nog mooier dan ik me had voorgesteld. Bovendien zijn de campings daar zeer schoon, een grote plus.

bibi, nog even doorzetten...ik kan me voorstellen dat je met dit prutweer in NL wegwilt. Waar gaan jullie heen? Of blijf je wel gewoon in NL?

Na twee weken vakantie te hebben gehad hebben we nog een weekje in september en gaan we lekker 6 dagen naar Barcelona mmmm Combinatie strand en cultuur haha zal meer strand worden, maar voor manlief is dit de eerste keer Barcelona en dus moet er het een en ander bezichtigd worden!

Heb er superveel zin in om nog even met zijn tweetjes weg te gaan. Ik ben dan 28 weken zwanger dus moet dan toch nog redelijk mobiel zijn.

liefs Daantje

We gaan naar het gardameer, gewoon heerlijk op een camping. Veel zullen we niet ondernemen, maar wel lekker relaxen. Komt helemaal goed, heb er superveel zin in.
Gaaf, Daantje, Barcelona, lijkt me ook erg mooi daar. Veel plezier. Ga je begin of eind september ?

Groetjes
Bibi  

Oh wat heerlijk allemaal. Ik heb mijn vakantie alweer achter de rug. Voor iedereen die nog moet gaan, een prettige vakantie en lekker genieten en ook uitrusten haha.

Groetjes Petra

Ha Bibi,

We gaan 14 september naar Barcelona, wilden eerst 5 dagen gaan, maar dan moesten we maandagochtend om 6 uur vliegen, dus nu gaan we zondag al lekker!
Ik ben al twee keer een dag in Barcelona geweest en vond het zo'n mooie stad, maar dan bezoek je snel snel even de bezienswaardigheden en nu lekker op ons gemak en strand schijnt heel mooi te zijn.
Gardameer mmm ook lekker, ben echt weg van Italie, zo'n geweldig land en heerlijk eten! We zijn een paar jaar geleden aan het Comomeer geweest, gaan zeker nog een keertje terug naar Italie, waarschijnlijk straks met de kleine ook gezellig op de camping!
Fijne vakantie aan iedereen die nog mag

liefs Daantje

Terug
Bovenaan