Aangezien het weer heeeeeeeeeel stil is hier ga ik maar weer reageren op wat oudere topics haha. Waar zijn jullie toch allemaal, druk aan het werk, druk aan het klussen? Moe, misselijk? hihi
Hier alles zijn gangetje, druk aan het klussen!
Weekee ik kan ook zo lekker dromen over de eerste vakantie met ons kleintje en eerst natuurlijk kerst gezellig met zijn drietjes, kerstboom (waar zet ik die dit jaar neer haha daar komt de box te staan en in de andere hoek staat de vogel)
Lekker zorgen voor zo'n ukkie, lijkt me allemaal zo speciaal. Ben ook zo benieuwd hoe het over een jaar is, hoe gaat het dan allemaal hier, kleintje erbij, wat gaan we doen met vakantie, bungalowpark of toch vliegen? Hoe zal ze eruit zien, heeft ze meer van haar vader of meer van mij? en wanneer komt ze? bij mijn schoonzusje hadden we een boekje gemaakt waar iedereen in kon schrijven hoe ze dachten dat hun zoon zou gaan heten, het gewicht, de bevallingsdatum en tijd en de lengte (maar dat meten ze niet meer meteen na de geboorte, tenminste hier niet)
Wel leuk om straks hier ook zo'n lijstje te maken ofzo en dan kijken wie er het dichts bijzat. Kun je ook van jezelf voorspellen natuurlijk. Ik draaf weer door of niet haha!?
liefs Daantje