Bijna .... VAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Daantje,  

wij zijn ook helemaal Italie-minded. Geweldig daar, het gaat nu opschieten, gelukkig .
Barcelona staat ook nog op mijn verlanglijstje, lijkt me fantastisch, misschien komt het er ooit nog van. Wel ff laten weten hoe het was, hoor

Groetjes
Bibi

Ik laat je weten hoe het was . Stond ook al even op ons verlanglijstje, mijn man is er nog nooit geweest. Een keer in de twee jaar gaan we met zijn ouders en broer (+vriendin) op vakantie, de eerste keer zijn we naar Londen geweest en de tweede keer wilden we naar Barcelona, maar toen we de prijzen zagen bleek dat we voor hetzelfde geld in Portugal konden zitten voor 8 dagen dus zijn we daar naar toe gegaan. Maar nu gaan we dus eindelijk!!!! Ik wilde ook niet te lang vliegen, dus 2 uurtjes is perfect, heb er superveel zin in, eerst het kamertje afmaken, een week voor onze  vakantie worden de meubeltjes geleverd en hebben we de 3-d echo dus allemaal leuke dingen in het verschiet!

liefs daantje

Wat een leuek vooruitzichten allemaal, Gardameer, Barcelona... leuk!!

Ik moet zeggen dat ik het nu (al?) wel even heb gehad met reizen. ik zit graag thuis hihi. Ik kanm me zo verheugen op de eerste "vakantie" met ons kleintje. Hebben jullie dat ook? dat je al veel vooruitkijkt?

Aangezien het weer heeeeeeeeeel stil is hier ga ik maar weer reageren op wat oudere topics haha. Waar zijn jullie toch allemaal, druk aan het werk, druk aan het klussen? Moe, misselijk? hihi

Hier alles zijn gangetje, druk aan het klussen!
Weekee ik kan ook zo lekker dromen over de eerste vakantie met ons kleintje en eerst natuurlijk kerst gezellig met zijn drietjes, kerstboom (waar zet ik die dit jaar neer haha daar komt de box te staan en in de andere hoek staat de vogel)
Lekker zorgen voor zo'n ukkie, lijkt me allemaal zo speciaal. Ben ook zo benieuwd hoe het over een jaar is, hoe gaat het dan allemaal hier, kleintje erbij, wat gaan we doen met vakantie, bungalowpark of toch vliegen? Hoe zal ze eruit zien, heeft ze meer van haar vader of meer van mij? en wanneer komt ze? bij mijn schoonzusje hadden we een boekje gemaakt waar iedereen in kon schrijven hoe ze dachten dat hun zoon zou gaan heten, het gewicht, de bevallingsdatum en tijd en de lengte (maar dat meten ze niet meer meteen na de geboorte, tenminste hier niet)
Wel leuk om straks hier ook zo'n lijstje te maken ofzo en dan kijken wie er het dichts bijzat. Kun je ook van jezelf voorspellen natuurlijk. Ik draaf weer door of niet haha!?

liefs Daantje

Ja, Daantje, het is niet erg druk op het forum, hè.
Eigenlijk moet je een nieuw topic starten om gewoon lekker op te kletsen. Ik denk dat er op dit topic niet veel meer gekeken wordt omdat de meesten al op vakantie geweest zijn.

Nou, ik mag eindelijk ook op vakantie, hèhè, eerst morgen nog even controle bij de vk en dan weg. Heerlijk, tot over een poosje

Groetjes
Bibi

Terug
Bovenaan