Bloeding 3dpo

Hallo Danielle,
Balen dat je constant bloedverlies hebt op 3 dpo tot aan je menstruatie.
Sinds juni slik ik letrozole en hou ik mijn cyclus netjes bij. Ik zag ook een patroon in bloedverlies na eisprong maar voor mijn echte menstruatie. Ik had meestal rond 7 dpo last van bloedverlies. Soms was het minimaal en alleen bij het afvegen dat er wat bloed op het toiletpapier zat maar er zaten ook rondes tussen dat ik veel bloed verloor en het echt ook zag liggen in de toiletpot. Ook ik dacht, wat is er mis met me. Heb mijn progesteron laten checken op 7 dpo (dan is je progesteron waarde op het hoogtepunt). En die waarde was gewoon goed. Ook op 10 dpo had ik nog een mooie waarde. Het daalde ook niet te snel dus dat kon ook niet de reden zijn voor het bloedverlies. Afgelopen cyclus weer op 7,8 en 9 dpo bloedverlies. Maar het voelde deze keer anders. Het was minder bloed maar meer slijm en ook niet helderrood van kleur. Afgelopen maandag een positieve zwangerschapstest in handen gekregen. De bloeding was deze cyclus een innestelingsbloeding. Kortom geen reden tot paniek. Al zou ik wel je progesteron waarde laten checken. Ik denk dat mijn lichaam telkens gewoon erg reageerde als mijn progesteronwaarde elke keer iets daalde. Dat bloedverlies een reactie daar op was. Hopelijk is het geen probleem om zwanger te worden en groeit er snel een mooi mini mensje in jou. Succes!
 
Dankjewel Zeeuwsmeisje voor je verhaal en fijn ook een zwangerschap! Gefeliciteerd! Inderdaad is het bij mij ook vooral slijm en meestal alleen zichtbaar tijdens afvegen. Het lucht me op dat er meer vrouwen zijn die dit hebben (en wie zwanger zijn geworden). 
Alleen beginnen bij mij de bloedingen al op 3 dpo en duren tot mn nod.. dus innestelingsbloeding zal het niet zijn. En tot nu toe is ook gebleken dat het geen enkele keer een innesteling was helaas. 
 
Ik heb over 2 weken een belafspraak met de gyneacoloog. Een afspraken maken voor de bloedwaarden zal ook weer even op zich wachten vrees ik. Zou het helpen als ik maandag de huisarts bel en het via die weg probeer? Of doet de huisarts die check op progesteronwaarden niet? 
 
Hey danielle,
 
Ik zou de gynaecologie afdeling bellen maandag of je langs mag komen dinsdag op het spreekuur omdat je last hebt van spotting na je eisprong. Wanneer je dat gesprek hebt kun je dus aangeven dat je graag je progesteronwaarde wil laten checken. Hopelijk schrijven zij een verwijzing uit zodat je meteen kan bloed prikken die dinsdag op 7 dpo. Dan weet je woensdag of je een goede eisprong hebt gehad en of je progesteronwaarde goed is. Dat zou ik doen en zo heb ik het destijds ook gedaan. Succes!
 
Ik zou het ook zeker na laten kijken. Is er niets, ben je wel gerustgesteld. 
Ik had voor mijn zwangerschap ook altijd vanaf 2 a 3 dagen na mijn ovulatie een paar dagen bloed, dat stopte even en dan vanaf een week voor ongesteld worden constant bruin verlies, teveel voor een inlegkruisje. Heb ook alle waardes geprikt gehad. Bij mij was er niets en ben ook zwanger geworden. Maar ik snap je angst. Ik dacht hetzelfde als jou.... 
 
Ja, alleen toen stopte het een dag voordat ik ongesteld moest worden en begon het weer een paar dagen daarna. De eerste 16 weken vers en bruin bloedverlies gehad. 
 
Dank voor de ervaringen! Ik heb Agnus Castus gekocht en daarnaast ook deze supplement:
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/biover-vitamine-e-capsules-60015058
Met tarwekiemolie, schijnt ook bevorderlijk te zijn. Iemand hier ervaring mee? Agnus castus heeft wel een langzame werking wat ik heb gelezen.
 
Terug
Bovenaan