Ik heb, voordat ik agnus castus gebruikte, tarwekiemolie geprobeerd. Maar daar werd ik echt zooo beroerd van. Zo beroerd, dat ik na 1 ronde er direct weer mee gestopt ben. Van de agnus castus heb ik geen bijwerkingen gehad. Maar ja, dat verschilt natuurlijk allemaal per persoon. Tis het proberen waard! 
 
Nou, ik baal ontzettend. 5dpo en ik bloed al heel erg. Helderrood bloed met klein beetje stolsels. Als ik niet beter wist zou ik denken dat mijn menstruatie is doorgebroken. Maar ik weet dat ie nog komt over ongeveer een week. Verder geen klachten, geen buikpijn of hoofdpijn oid. Maar in elk geval ook geen zwangerschap. De moed zakt in onze schoenen en mijn vriend en ik raken steeds meer van overtuigd dat het ons niet lukt om op deze manier zwanger te worden. Het frustreert ook dat het ziekenhuis totaal geen aandacht schenkt aan deze klacht. Zaadonderzoek bij mijn vriend, echo bij mij, eileiders doorspoelen etc, maar helemaal geen check op mn hormoonbalans. Ik ga morgen bellen. 
 
Wat vervelend! Dat bloedverlies is voor mijn wel herkenbaar. Wat ik eerder al schreef: ik verloor ook echt veel.bloed. Ik had een keer toevallig een afspraak bij de gynaecoloog 6 dpo en die schrok van de hoeveelheid bloedverlies. Ik kon haar haast niet overtuigen dat het nog meer.zou gaan worden in de dagen die daarop volgde. Maar echt super vervelend voor je! Ik hoop dat ze morgen wat voor je kunnen betekenen en dat er naar je hormoon waardes wordt gekeken of dat je direct een progesteron kuur voorgeschreven krijgt. Heel veel succes en we denken graag met je mee! En... De hoop niet opgegeven hoor! Ik heb inmiddels 2 kinderen dus het kan echt!! 
 
Vanochtend de gyneacoloog gebeld en probleem uitgelegd. Ze zeiden dat ik in februari een afspraak krijg want die was al gepland vanwege de cyste. Ik gaf aan dat dit dus een ander probleem is die ik wil checken en dus al eerder een nieuwe afspraak wil hebben om bloed te prikken. Kon niet..  dat kan alleen de gyneacoloog beoordelen en die zie ik in februari weer. Ze konden niet voor mij eerder een afspraak maken 
Daarna nog de huisarts gebeld wellicht kunnen zij ook bloedprikken  en op kortere termijn. Maar huisarts verwijst me door naar gyneacoloog. Conlusie: niets opgeschoten en moet nog tot februari wachten dan gaat gyneacoloog beoordelen of er inderdaad bloedgeprikt moet worden. 
 
Gisteravond was de bloeding heftig en helderrood.. vandaag licht en bruinachtig... natuurlijk nog steeds geen goed nieuws maar wss bloed van gister.. 
 
Jeetje wat een domper, Danielle. Wat rot dat je nergens terecht kunt! Is er niet een ander ziekenhuis in de buurt waar je kunt aankloppen? 
 
Dankje Nvlinder. Ik ga dat morgen eens proberen! Het is vooral zo frustrerend omdat ik in februari een afspraak heb voor een heel ander probleem, de cyste. Die is in augustus ontdekt en ze willen hem nu elk jaar even checken. Belachelijk dat ik moet wachten tot die afspraak om een hormooncheck aan te vragen.. 
 
Terug
Bovenaan