Bloedverlies

Sinds gisteren heb ik bruine afscheiding en sinds de avond lijkt het meer bloed verlies te zijn.
Sinds vanmorgen helder rood bloedverlies.
Ben 6 weken zwanger, en zal dit nu een miskraam zijn. Lees overal dat bloedverlies kan, als het maar niet lijkt op een menstruatie. Nou dat is het niet. Maar ben zo bang dat het erger gaat worden.
Heb nu alleen nog maar bloedverlies op de toiletpapier, gelukkig nog niet in mijn ondergoed. Heb een beetje een raar gevoel in mijn onderbuik en dan vooral als ik zit. Maar is geen menstruatiepijn
VErloskundige gebeld en morgen moet ik komen voor een echo, om te bekijken of het vruchtje er nog zit.
OOoo ben erg verdrietig vandaag! Wat is dit allemaal, en raken wij nu ons kindje kwijt. Hoor ik nu bij die 20% die een miskraam krijgt. PFff wat een vragen allemaal. Hoop morgen meer duidelijkheid te krijgen

xx yvonne
 
Hoi Yvonne,

Het kan ook innesteling zijn. Probeer je niet teveel zorgen te maken (makkelijk gezegd natuurlijk) en wacht de echo morgen af.
heel veel sterkte en laat nog even weten hoe het afloopt.

groetjes Sandra
 
hoi yvonne

ik heb heel even voor je op de site gezocht en als je bij zoeken intikt innesteling kom je wat info tegen heb een klein stukje voor je uit de tekst erbij gezet.


Oorzaken
.

Er kunnen verschillende oorzaken zijn voor vaginaal bloedverlies (vloeien), die afhankelijk zijn van de zwangerschapsduur. Bij 20-30% van de zwangerschappen treedt in de eerste maanden licht bloedverlies op. Dit kan het gevolg zijn van de innesteling van het eitje of een wondje aan de baarmoedermond. In dat geval kan de zwangerschap gewoon voortduren.


groetjes Sandra
 
Ik heb de eerste weken ook bloedverlies gehad.
Schok mij ook kapot.
In 20procent van de zwangere komt dit voor.
Inmiddels ben ik 31wk zwanger.
Het hoeft dus niet altijd wat te betekenen.
Kan mij voorstellen dat je bent geschokken.
Maar blijf positief!!
Succes morgen
 
Hoi ik probeer positief te blijven. Het bloedverlies lijkt minder te worden, had nu alleen maar viese afscheiding,(geel, bruin) op mijn wc papier, alleen het gevoel in mijn buik blijft. Is geen pijn, maar een ander gevoel, moeilijk te omschrijven.
Ben wel benieuwd morgen, ben net nog geen 6 weken, dus hoop dat ze wat kunnen zien op de echo.

Ik hou jullie op de hoogte

x yvonne
 
hoi,
ik heb in mijn eerste zwangerschap een miskraam gehad van een tweeling waarvan er 1 is overleden in de 10 de week en toen plaste ik gewoon bloed en had ik ook het vruchtje verloren ,2 weken na die tijd nog bloedverlies gehad.
ben nou weer zwanger van de 3 de en heb toen ook bloedverlies gehad bij het afvegen op wc papier , dat had gewoon te maken dat mijn baarmoeder goed doorbloed was.tussen de 5 de week en 12 de week wel .nu ben ik 15 weken en heb geen last meer .
hoop voor je dat alles goed is gegaan .
groetjes cinderella
 
Hoi,
Het kan nog alle kanten uit hoor. Ik heb een miskraam gehad na nauwelijks bloedverlies en twee zwangerschappen die goed gegaan zijn met wat bloedverlies. (Ik ben nu trouwens niet zwanger, mijn jongste is nu 4 maanden, maar kan het niet laten om hier te blijven lezen) De spanning ken ik dus wel, het vervelende is dat je niets anders kan doen dan afwachten. Probeer het een beetje van je af te zetten!
Succes!
 
Terug
Bovenaan