Bloedverlies

Bij mij is het wel 2x een miskraam geweest, maar hierboven lees ik ook heel veel goede berichten na bloedverlies.
Ik hoop dat je morgen een mooie echo hebt.
Sterkte met wachten!!
 
Gisteravond veel bloedverlies gehad. Dus verwachten niet dat het goed zal gaan vandaag. Ben erg verdrietig. Pff wat is dit zwaar zeg.
Je weet dat het kan gebeuren, maar dat het ook daadwerkelijk gebeurt is wel even een klap in mijn gezicht pfffff
 
Wat een onzekerheid zeg. Wel fijn dat je vk je snel voor een echo laat komen.
Heb je misschien gemeenschap gehad? Dan kun je een wondje hebben gemaakt.
Raar gevoel in de buik kan ook komen van de spanning. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap oud bloed verloren. Had toen ook spontaan een soort buikpijn. Er was toen niets aan de hand.
Jeetje meid. Ik leef met je mee. Hopelijk is het allemaal loos alarm.
Succes en sterkte vandaag.
 
Hoi, net de verloskundige aan de lijn gehad en moet om 10.50 daar terecht. Zij verwacht ook dat het niet goed is. Heb geen oud bloed verlies, maar gewoon helder rood. Het rare is alleen dat ik bloedverlies heb als ik op de WC zit. Ga ik straks eens vragen.

Misschien stom dat ik het al vraag. Maar weten jullie wanneer je weer vruchtbaar bent na een miskraam?

xx yvonne
 
Nogmaals het hoeft niet meteen foute boel te zijn he.
Weet niet hoeveel bloed verlies je hebt natuurlijk,maar ik had ook helder roodbloed verlies de eerste weken en ben inmiddels ruim 31 wk zwanger.Hoop dat het voor jou ook gewoon goed zit.
Succes straks.

Om antwoord te geven op je vraag.Volgens mij ben je direct weer vruchtbaar na MK,maar is het beter om eerst een maandje over te slaan,omdat het toch een impact op je lichaam maakt en je lichaam weer moet herstellen.
Ken meerdere mensen uit omgeving die na MK direct weer de maand erop zwanger waren.
 
jeetje, ik snap hoe je je voelt, heb het zelf ook 2x meegemaakt. probeer toch positief te denken, (ik weet dat dat erg moeilijk is) wie weet is het allemaal erg onschuldig.
ik ga hard voor je duimen. ik hoop dat je straks toch een mooi kloppend hartje ziet.

sterkte!

groetjes jolanda
 
Terug
Bovenaan