Bloedverlies

Lieve Yvonne, ik hoop dat het goed gaat. Ikzelf heb eind jan een miskraam gehad (zondr vloeien, maar op de echo bij 11 wk geen leven) Ik heb nu 2x een menstruatie achter de rug dus of je extra vruchtbaar bent weet ik niet. Maar je kan wel weer snel zwanger zijn daarna. Ik weet hoe erg het is als je het overkomt. Het is gewoon niet te bevatten dat iets wat zo gewenst is fout gaat. Maar alsnog veel succes straks met de echo! Liefs Anna
 
Moeilijk hè meid! Je mag nog hoop hebben als het niet erger wordt! Maar hou ook rekening met een teleurstelling! ik hoop dat je snel voor een echo mag!

Liefs
 
hoop voor je dat de echo goed was.
op je andere vraag: het is zo dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent en volgens de gyneacoloog die ik sprak bij mijn 2e miskraam hoef je echt geen maand te wachten, als je weer zwanger wordt is dat een teken van je lichaam dat die het aankan.
ik heb zelf na mijn 2e miskraam geen ongesteldheid meer gehad en was direct weer zwanger, nu inmiddels al bijna 26 wk.
 
is niet leuk dat je bloedverlies krijgt... word je er zo onzeker van meid...hopelijk weet je inmiddels hoe je er voor staat... duim wel dat het toch nog goed is...

 
Terug
Bovenaan