Bloedverlies

Ik zit ook in de zelfde situatie nu, sinds zaterdag en met rugpijn erbij maar heb de verlosekundige niet gebeld..:( ik probeer wat rustig te blijven maar het lukt niet allemaal..Na alle reactie die ik heb geleest heb ik wel wat kracht gekregen.. Ik hoop dat het ook zo bij jou is Yvonne dat je meer gerust kan voelen en een miskraam betekend niet dat je geen moeder kan worden. Als het zo is ga gewoon weer proberen..
Ik weet dat het ons gaat lukken..ik ga mijn verlosekundige ook bellen voor een afsprak om te weten waarom pijn in mijn rug en bloedverlies..

Groetjes Jaeyla
 
Hoi allemaal

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Maar helaas is toch een miskraam.
Heb eerst een echo gehad, en daar was niks op te zien, en toen nog een vaginale echo en daar was ook niks meer op te zien. Dus een miskraam voor 99,9% zeker. Zou over twee weken een zwangerschapstest kunnen doen, als deze negatief is dan is het 100%. Maar dat hoef ik niet te doen. Weet het zo ook wel zeker.
Echt K.U.T dit. Zo blij dat je bent en nu dit. PFfff kan het nog niet helemaal bevatten.

Verloskundige vertelde dat de kans nu groter is om weer een miskraam te krijgen (20% ipv 10%.) Daar schrok ik wel van. Maar als ik positief kijk, heb ik 80% dat het goed gaat.
Over twee weken heb ik weer mijn ovulatie, en kan weer gewoon zwanger worden. Maar moet hier eerst psychische klaar voor zijn. Als ik zwanger ben, dan mag ik bij de 6 weken al voor een echo, dus dat is wel erg fijn.

xxxx Yvonne
 
wat erg! ik had zo op positief nieuws gehoopt.. ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je het voor jezelf een plekje kan gaan geven. Doe het rustig aan meis en zorg goed voor je zelf! En idd probeer positief te blijven denken, maar verwerk eerst het verlies..

Liefs,
 
heel veel sterkte!! en houd moed hoor!! er is altijd een grotere kans dat het wel goed gaat!!
heel veel succes met het verwerken en misschien zien we je hier gauw weer!!

liefs Karin
 
meid, wat verschrikkelijk! Ik vreesde het al wel. Ik had precies hetzelfde. Ook alleen op de wc bloedverlies en niet in m'n onderbroek.
Ik weet er alles van en wil je heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd. 't Is niet niks.......
 
O wat kut meid,
had er zelf goede hoop voor jullie in omdat ik ook hetzelfde heb meegemaakt en het bij mij goed is gegaan. Veel sterkte toewenst!!
 
heey Yvonne,

heel veel sterkte in de komende tijd. Hoop je toch over een tijdje weer tegen te komen hier.

Had zo gehoopt voor je dat alles goed zou aflopen.

groetjes Sandra
 
O wat een rot nieuws!
Heel veel sterktte de komende tijd!

Ik heb ook een miskraam meegemaakt maar daarna is het 2x goed gegaan.
Maak je dus geen zorgen over die 20%!

grtz
 
Terug
Bovenaan