Zo dan, jullie hebben me aardig wat lees werk bezorgd na een weekje vakantie
Ik geef ook nog steeds borstvoeding en ga het ook proberen 6 maanden vol te houden.
Ik ben ook wel voor BV, maar ik ben eigenlijk pro blije mama. Niets is zo goed voor een kind als een moeder die goed in haar vel zit!
Ik heb zelf wel een LK laten komen, ookal vergoedt mijn verzekering het niet (gelukkig geen factuur van ze gekregen) Sil hapte niet goed waardoor het veel pijn deed, iets wat de kraamzorg niet zag terwijl ik altijd ineen kromp als ik ging voeden waar zij meestal bij was. Ze zei alleen maar: even goed inademen en niet verkrampen. In dat opzicht ben ik het eens, ik vind dat een kraamhulp daar beter in opgeleid kan zijn.
Ik heb nu zelf alleen het "probleem" dat mijn rechter borst teveel productie heeft, meestal het dubbele waardoor ik bijna altijd een borst heb die op knallen staat, dat kolf ik niet, want dan hou ik het alleen maar in stand, want na ijsen help helaas niet.
Heb net weer lekker m'n borst staan uitknijpen boven de gootsteen anders is het tijdens het voeden een groot verslik festijn.
En probeer naar je gevoel en je baby te luisteren, Sil kwam vorige wee om de 4 uur en nam twee borsten à 10 min en de afgelopen 2 dagen komt hij vaker en wil hij veel minder. Ik voed nog volledig op vraag, behalve de laatste van 23.00 anders komt hij midden in de nacht, en dat bevalt mij prima, maar ieder zo z'n ding, je moet doen waar jij je prettig bij voelt!!!!
Maar ik zou wel oppassen met KV dat je BV niet terug loopt als je beslist ermee door te gaan.
Succes in elk geval ermee, en probeer niet teveel te twijfelen, wordt je alleen maar onzeker van (makkelijker gezegd dan gedaan)