Bosbesje, happy21 en myfteria

Dat is wel waar idd happy21
Ik heb toen het standaard lijstje gebruikt van de kraamhulp geloof ik... Maar ik kreeg een kindje van 5150 gram... Ruim tien pond!
Dus de luiers die paste niet haha en ik kon Jill meteen in maatje 60 ofzo heisen...
Proberen niet teveel van alles te kopen dan komt dat goed!!

:)

oke want ik zou graag al wat kleertjes willen verschillende maten en verzorgings spullendan hoef ik na de geboorte niet aan te denken haha ik heb nu al zenuwen ervoor ik kan niet wachten en is allemaal nieuw wil alles ook goed doen hag

Haha jaa ik zou ook echt niet weten met wat voor een maten ik moet beginnen...

laatst zijn we even bij babypark geweest. En toevallig omdat ze er stonden hebben we wat kinderwagens uitgeprobeerd. Willen een kinderwagen met wat grove wielen omdat we aan de rand van het bos wonen en daar veel met de hond wandelen.
Vonden die van Lief en van Kids River erg fijn! Ook qua prijs zijn ze goed te doen.

Straks in onze zomervakantie gaan we langzamaan een beetje in de kinderkamer beginnen. Ben dan rond de 18 weken ofzo. Hebben dan mooi rustig een paar weken de tijd

Ja ik vind ze prachtig vooral die blackmelange :D me nichtje had een stokke die reed best fijn vandaar dat ik eentje wil .
en hebben jullie al voorkeur voor kleur babyspullen heb lime groen ingedachten voor zowel jongen of meisje ik wil geen standaart kleur blauw of roze

Ik zat te denken aan pastelkleuren, dan wel rose voor een meisje en blauw voor een jongen. En wat rose of blauwe accessoires ofzo. Niet erg overdreven ofzo.
heb wat op pinterest zitten kijken, kun je erg leuke ideetjes opdoen :)

Terug
Bovenaan