Bosbesje, happy21 en myfteria

Zo wat heb ik een hoop gemist na een lange werkdag hahahaha.

Moeders voor moeders is erg goed. Moet zelf nog een week.
Heb vandaag afspraak voor echo gemaakt. 15aug gaan we het zien of mijn gevoel van een meisje klopt.

Namen zijn we al wel mee bezig. Kijk niet zo zeer naar nederlands of exotisch. Moet het leuk vinden klinken en passen bij de achternaam. Ik let daarbij ook op initialen.

Ik wil graag een ouderwetse kinderwagen.
Met van die grote wielen etc.
Daarnaast heeft mn moeder de wagen waarin ik zelf heb gelegen. Is handig om mee te nemen. Die ouderwetse zijn vaak lastig meenemen.

Ga gewoon op internet zo'n babyuitzetlijst opzoeken. En inderdaad niet teveel kopen.
Mijzelf kennende heb ik al heel vlot het meeste klaar. Zijn immers al bezig

Hoi dames, Heb lang niets van me laten horen maar het was ook erg druk en de energie ontbreekt mij nog al eens. Merk trouwens wel dat de energie terug begint te komen. De kids hebben nu vakantie heerlijk!!!! Verder gaat het hier goed beeb is goed gegroeid en ben nu uitgerekend op 17-01-2015 ipv de 20e. Is voor mij een bijzondere datum want, dat is de verjaardag van mijn moeder. Mijn moeder is 05 feb 2012 overleden dus het is wel heel speciaal.Fijn om te lezen dat het met jullie ook allemaal goed gaat. En ook jullie zijn al druk bezig met alles te verzamelen leuk hoor. Gaan jullie nog op vakantie? Groetjes Linda,

Ik zal een uitzetlijst kijken @myfteria ik ben ook iemand wil alles af hebben
Ook zal ik vast met 7 maanden al vluchtkoffer klaar hebben want best veel mensen bevalen met 7 maanden of 8 die ik ken gewoon voor zekerheid alles hebben

@carolinda ik ga niet op vakantie en jullie
?

@carolinda wat fijn dat het al beter met je gaat meid! En inderdaad, wel heel bijzonder dat je op je moeders verjaardag bent uitgerekend.

Wij gaan ook niet op vakantie. Hebben net een nieuwe auto gekocht.. dus die koste ook flink wat.. en straks mooi in onze zomervakantie met de babykamer aan de slag :)

Vandaag is ze langs geweest moeders voor moeders en een dikke positieve test vanaf volgende week mag ik meedoen :)

Was wel ff brullen want dan krijg je die doek en dan besef je je Ja ik krijg echt een kindje...

Dus laat die blaas maar vullen XD

Wowieeeee!!!! Super super super :D das toch super gaaf. Ik heb toen ook kei hard zitten brullen hihihi. Ooh en die wikkeldoek is zooo zacht hihi.

ik zit al bijna in mn laatste weken voor moeders voor moeders

Jaaa die doek is superrrzacht! En zo lief ook helemaal zitten wegdromen meteen hahaha!
Dat gaat ineens hard dan he bosbesje? Dan zit je bijna alweer op de 16 weken tjonge jonge vliegt voorbij...Dat is voor mij dan 25 september heb ik me vandaag laten vertellen :p
Ik kan niet wachten! Weet je wat ook leuk hier is??In Eindhoven hebben ze Hogeschool Fontys en daar hebben ze mensen in opleiding die echo's moeten oefenen op zwangere vrouwen...Dus je kunt je daar inschrijven en dan word je ingepland voor een echo...Je ligt wel bijna een uur op die bank maar ja wel gratis echo hihi!Dus ik ga dat toch wel lekker doen hoor :p

Ja ben nu al 12 en een halve week :D :D

oh wowwww, ik zou me gelijk inschrijven als ik jou was hahah.

Gaan jullie naar Nederland - Argentinië kijken? Ben super benieuwd! Hup Holland Hup!!!

Terug
Bovenaan