Bosbesje, happy21 en myfteria

Ooh, Beterschap happy21! Doe inderdaad maar lekker rustig aan vandaag.

Wat ik me afvroeg trouwens. Hebben jullie al namen voor de kleine? Ik hoef ze niet te weten hoor ;)
maar ben benieuwd in welke stijl jullie ze hebben. Houden jullie van buitenlandse namen of gewoon lekker stoer en nederlands?

Mijn man komt uit Brazilië, dus ik denk dat het wel leuk is om het een beetje in die stijl te doen.. :) tenminste, als het een jongetje wordt hebben we een braziliaanse naam en voor een meisje gewoon lekker nederlands

@bosbesje we hebben nog geen namen bedacht maar het worden zowiezo geen Nederlandse namen:p omdat we zelf beide Antilliaans zijn dan word het vast Antilliaanse naam en denk met zijn achternaam heb jij al namen in gedachtes?

nog iets ik weet niet of jullie dat ook al nu hebben of dat het bij mij te snel gaat maar ik heb nu als ik mijn tepels druk dat er natigheid uit komt hoort dat?of heeft een van jullie het ook?

Ja, wij hebben al een jongens en meisjes naam :D

Dat van mn tepels heb ik (nog) niet.. ik merk wel dat ze de laatste tijd veranderd zijn.. maar nog geen vocht ofzo

Haai dames

Ik heb me aangemeld voor moeders voor moeders het
:)
Wat een exotische combinaties hier leuk jow :-D

Dan ben ik maar een boeren Hollandse tante Hahaha ben ff aan het bedenken of er iets exotisch zit bij ons in de familie maar Uhh Nope mijn moeder heet Den Hollander van haar achternaam en mijn vader en ik dus ook. Janssen hahha

Ik hou ook wel van buitenlandse namen maar ik ben breed wat dat betreft kwa keuze :-D

Mijn beste vriendin is zes weken geleden bevallen van een meisje Djennah... Vond het echt wel een bijzondere naam

:)

Ik heb Jill niet vernoemd maar zou een jongen best wel als tweede naam een mix van schoonvader en vader willen geven ofzo... Word nog leuk mijn vader heet Marcel Alexander en mijn schoonvader harry Hahahahaha met alle rooms katholieke namen van dien

Ik heb nog ff de tijd ;-)

er is nog tijd inderdaad maar al mag ik het zeggen de dagen en maanden vliegen best snel voorbij vind ik. zodra ik 20weken echo heb gehad wil ik alles in huis gaan halen kleding/kinderwagen noem maar op hebben jullie voorkeur op een kinderwagen?ik wil met 7 maanden alles het liefst klaar hebben wat vinden jullie daarvan?maar hoe wet ik welke maat kleren en luiers ik moet hebben enz. hoe deed jij het @annemarie31?

Terug
Bovenaan