Bosbesje, happy21 en myfteria

Haha :) de volgende echo die ik krijg is bij een pretecho bureau, niet bij de verloskundige ofzo haha.
maar ik had inderdaad geluk! Gelukkig geen wachttijden daar.
Weet trouwens nog niet wanneer ik mijn 20 weken echo heb..

Oh kijk. Aapje uit de mouw hahahaha.
Heb nog gekeken of we een pretecho zullen doen maar vind de prijzen eerlijk gezegd best duur voor even voor de fun. Kunnen we ook in de kleine steken.
Al kan ik echt bijna niet wachten om het weer te zien hahahaha

Heb trouwens ook dat mn onderbuik echt al hard is. Maar heb nog steeds niet echt een duidelijk buikje. Als ik zit zie je het wel maar als ik sta zie je niets.

Antwoord hier maar ff anders zijn we straks bij het andere topic weer druk aan het kletsen hahahaha

Ach dat komt dan nog wel toch.. ik kan het alleen goed voelen als ik sta of lig..

ik betaal maar €50 voor de geslachtsbepaling. Het is dan een 2d echo en we krijgen alles op dvd mee. Dus vond het wel meevallen.

haha dromen jullie ook zo raar? Ik spoor echt niet haha. Ik had gedroomd dat ik die fles wasmiddel van zwitsal had opgedronken hahaha

Haha ik ben nu pas wakker want sliep pas 4uur en ook ik kan niet wachten om de echo :( voor mijn gevoel duurt lang maar eigenlijk de dagen gaan best wel snel eerlijk gezegt en ik heb ook gekeken voor pretecho maar we houde ons gewoon in spanning op de 20weken is toch leuke spanning mijn buik is al te zien dat ik zwanger bent rond en onderbuik is ook hard soms als mijn buik niet hard is en ik tik paar x tegenaan dan word het hard best raar

@bosbesje ook ik heb vaak rare dromen zelfs nachtmerries enzo maar het hoort erbij zeggen ze

Jeetje een fles opgedronken met wasmiddel hahahah very strange hahahha
Ik had ook een rare droom vannacht maar dat ga ik maar niet vertellen

Bij ons in lommel kun je een 3d laten maken voor €65 inclusief dvd en foto's plus geheugenstick dat Scheeld bijna de helft met Nederland!

In lommel heb je zelfs een miep die heel bekend is die al met 12 weken kan bepalen wat het geslacht is maar ik heb wel gewoon geduld hoor Hahaha
Daarbij heb ik gelezen dat dat toch echt heel lastig is en dat een jongen en meisje dan erg op elkaar lijken nog, daar ga ik me maar niet aan wagen dan :p

Fijne dag dames

Liefss

Oh dat is niet veel geld. Ik had gevonden dat het 100euro kostte. Maar goed heb nu toch al besloten het niet te doen.

Ja rare dromen zijn heel herkenbaar. Ik droom steeds over allerlei fantasywerelden met reuzen en elfjes etc. Echt apart dat dat ook bij zwangerschap hoort

Terug
Bovenaan