Bosbesje, happy21 en myfteria

Haha ja het is inderdaad een beetje stil.
heb veel moeten werken en ben daardoor wel erg moe en uitgeput. Net mijn avonddienst erop zitten en lekker 2 daagjes vrij.
morgen shoppen bij Van Asten in tilburg! Is een groot babypark winkel. Ben benieuwd :D

hoe is het met jullie?

Zolang we geen week stil zijn valt het wel mee toch ;)

Wat leuk! Ben benieuwd of het leuk is. Wij zijn nog niet echt samen wezen winkelen. Komt vanzelf wel. We leven nu eerst naar de echo af. Wil zo graag weten wat het wordt.

Heb gisteren de eerste bijeenkomst van een cursus van cjg gehad. Cursus 'baby op komst' voor ouders die hun eerste kindje krijgen. Was wel informatief. Na de zomer nog 2 avonden. Weet nu hoe je de baby veilig de trap af tilt en wat de beste positie is om de baby te verschonen hahahaha.

Na deze week is het vakantie op het werk. Dus alleen nog 24uurs diensten werken. Voordeel is dat ik dan 2 diensten heb en dan vrij ben maar ze zijn wel echt lang

Ik ben op de camping en heb slecht bereik Pfff
Maar ook hier alles goed!

@nonna1988
Dat is een leuke winkel!! En groot :)
Ben benieuwd of je wat gezien hebt!

Ik ga eten maken voor ons Jill zeurt en ik moet zeggen dat ik honger heb nu Hahahahaha

Wow echt een super winkel! Hebben van alles gekocht. Een paar rompertjes, een voedingskussen (voorlopig voor mij haha), hydrofiele luiers in leuke kleuren en nog veel meer!

@myfteria ja je kan inderdaad nog niet echt veel kopen als je niet weet wat het word.. dan pak je vaak iets met de kleur grijs of creme.

@annemarie31 smakelijk meis!

@bosbesje zo dats is leuk nog ff weetje wat het word dan kan je je uitleven bij het schoppen hihi
Ik heb nog niks gehaald eingelijk omdat er eord gezegt door me moeder enz dat het ongeluk brengt geloof er niet echt in maar toch hou ik me in om los te gaan als ik weet wat het word:$

Nou inderdaad. Alles zal echt niet roze of blauw worden maar wil wel gericht dingen kopen. En voor meubels hoef ik niet meer te kijken, alleen de box.
Is voor mij ook wel goed om nog even te wachten, anders blijf ik bezig hihi.

Ben nu bezig met praktische dingen in huis. Andere tafel en stoelen, wat iets minder ruimte inneemt maar wel praktisch is. Kan ik toch shoppen zonder onzin te kopen ;)

Terug
Bovenaan