Bosbesje, happy21 en myfteria

Ooh ja ik ben ook blij dat ik niet in de zomer hoogzwanger rond hoef te lopen haha.

bij mij kun je al een beetje zien dat ik zwanger ben :D
ja en soms voel ik inderdaad een plopje.. heel vreemd gevoel.. maar of het de baby is weet ik niet.. herken wel wat je bedoelt @happy21 :)

Ik weet wel zeker dat het de baby is mijn gevoel zegt het en andere mensen zegge het ook want het is net onder me navel dus in mijn onderbuik dan is het geen darmen @bosbesje

Ja ik denk zelf ook dat het de baby is.. maar ben pas 14 weken.. dus vraag me af of dat wel kan.
voel het soms als ik rustig op de bank zit ofzo en me een beetje concentreer :)

Ik hoorde dat het moet voelen als bubbeltjes. Een beetje zoals je been slaapt.
Ik voel dat nog niet. Heb wel steken in mn buik wat groeipijnen van mn baarmoeder zijn en mn darmen rommelen

Hallo Iedereen,

Ik zag deze topic en dacht wat gezellig hier.
Ik wil me even voorstellen. Ik ben Nicole en werk ook in de zorg. Ben zwanger nu 6 weekjes van mijn 4e kindje.
Ik las dat jullie ook allemaal in de zorg werken! Leuk zeg!
En om in te vallen op jullie gesprekje wat je voelt als het kindje schopt, het voelt een beetje als bubbeltjes idd je kan het ook wel beetje vergelijken met het brobbelen van je darmen. Alleen zijn dit je darmen niet haha.... Ik vondt het een heerlijk gevoel en ik kijk er al weer naar uit!
Bij de eerste had ik de pech dat mijn placenta voor lag bij mijn buik, dus voel je het pas heel laat. De placenta functioneert dan als stootkussen dus dan voel je niks. Maar als je placenta gunstig ligt kun je het al bij 18 weekjes voelen.
Hoeveel weken zijn jullie zwanger?

Ik voelde het bij mijn dochter ook al met 14 weken...
Nu ben ik 6 weken en 3 dagen zwanger en kan niet wachten tot ik het weer voel :)

Wat gezellig Nicole! Welkom :)

Ik ga nu ook mijn 6e week in. Het is wel weer spannend hoor,ook al is het de 4e.

Tot snel!! En een voorspoedige zwangerschap gewenst! Ik ga mijn bedje opzoeken en hopen dat ik wat kan slapen met deze hitte. :)

Terug
Bovenaan