Bosbesje, happy21 en myfteria

Hey,

Terug van weggeweest ;)
woensdag bruiloft gehad en echt gewoon dagen geen puf gehad om iets te doen...
Dus de 50tinten reeks maar gelezen waar ik dan volledig in opgeslokt wordt hahaha. Oh en huilen om een boek, hormonen..

Ik herken wel dat het spannend is, maar gevoelsmatig wist ik dat het deze keer goed zat. Maar herken de zorgen wel. Bij ons heeft het niet zolang als bij jou geduurd @annemarie31 maar was het ook niet snel weer raak.

Geuren inderdaad, maar gelukkig niet meer zo heel erg nu. Ding gewoon wegdoen of ander geurtje. Helpt ook je humeur want die kleine dingen doen je inderdaad laten ontploffen soms haha.

Wij zijn komende zondag 2 jaar getrouwd, dus ook geen erkenning nodig. Gefeliciteerd @Bosbesje
Jij hebt morgen de echo toch? Kan zelf nauwelijks tot vrijdag wachten

Leuk is dat hè, hij krijgt het ook steeds meer mee nu.. nu mijn buik wat dikker is. We krijgen ook elke keer reacties erop enzo :)
de echo is alleen half 8 s'avonds, dus moet de hele dag nog wachten hahaha.
mijn ouders en schoonouders hebben al een weddenschap afgesloten wat het word hahaha, die mogen natuurlijk ook allemaal mee :D

Ik zeg al sinds het begin een meisje...
Ben erg nieuwsgierig.

@Bosbesje wat leuk om hun allemaal mee te nemen. Bij de 20weken mag dat niet. Heb daarnaast mn man beloofd om mn best te doen het tegen niemand te vertellen... Ben benieuwd hoelang ik dat volhoud hahahaha

Terug
Bovenaan