Bosbesje, happy21 en myfteria

Fijn geluid he het hartje van je kindje.
Ik merk dat ik steeds meer bewondering voor het wonder krijg. Er groeit nieuw leven in ons... Heel onwerkelijk

Wat naar dat je nog steeds moet overgeven @Bosbesje
Hier gaat het goed. Krijg wel last van bekkenpijn, dus ben benieuwd hoe zich dat ontwikkeld.

Ik heb ook last van bekkenpijn als ik verkeerd lig vooral en ik krijg ook steeds meer bewondering voor en het voelt zo speciaal echt een raar gevoel als ik de kleine voel bewegen ik krijg gewoon hele grote smile ik hou nu al van de kleine echt raar

Hallo allemaal,
Vandaag naar de verloskundige geweest en een 1e echo gehad. Blijkt dat ik geen 8 weken ben, maar 6 week en 5 dgn. Maar het hartje klopt wel al! Er zit tenminste een kindje in. Onwerkelijk hoor! Over 2 weken nog een keer heen om de juiste uitgerekende datum te bepalen. Spannend!

Dat is best vlot dat je dan weer een echo krijgt ik zou dat ook wel willen al is het maar om me rust terug te krijgen...
Maaaar nog 11 dagen dan hebben wij samen de echo hahaha ik ben dan 10 weken en 3 dagen zwanger...
Hopelijk zit alles nog gewoon prima en kan ik eindelijk ultiem genieten...

Iemand die deze zorgen herkent vanuit de eerste 12 weken!??
Of ben ik de enige debiel die dit heeft?
Weet je wat ook die stress geeft is het feit dat als deze zwangerschap niet goed zou gaan ik niet weer binnen een vloek en een zucht opnieuw zwanger ben...

Op het moment dat ik dit schrijf ga ik weer over me nek bekant van die smerige rotgeur in de gang van die ambi pur spuit dingen nondeju ik flikker dat ding eerdaags weg bah!!
Ander geurtje zou fijn zijn hahah Ow sorry hoor voor me taal af en toe dan word ik gewoon boos op mezelf en die stomme gedachtes...

Liefs

@annemarie31 hahahahaha oooh dat is zooo herkenbaar van die geuren hahaha. Heb het ook nog steeds!!

Moet zeggen dat ik eigenlijk geen stress gehad heb over dat het niet goed zou zitten.. ik weet eigenlijk ook niet waarom.. maar wel heel begrijpelijk hoor. Succes met de laatste daagjes wachten, komt goed meis.

@nicole82 ah super toch dat er iig een hartje klopt :) lekker genieten nu. En ook succes voor jou :)

Terug
Bovenaan