Bosbesje, happy21 en myfteria

Hahah inderdaad @bosbesje

Waar ik last van heb ook is kokhalsen tot overgeven en dan komt alleen slijm uit :s weet niet hoe het komt want in de 1ste trimester had ik helemaaal geen last van overgeven nu heb ik het soms

En ook kan ik ineens heel emotioneel zijn last van stemmingswisseling en korte lontje wel gek allemaal

Thankss dames :p
Ik geniet met volle teugen iig!
Wat leuk om te lezen dat jullie de kleine al voelen ik kan niet wachten pfff
De tijd kruipt nu idd nog voorbij en als je dan straks 20 weken bent dan vliegt het dat herinner ik me ook nog wel idd...

Liefs

Ik hoorde op cursus dat vermoeidheid na traplopen komt doordat je ademhaling veranderd is. Heb daar inderdaad ook last van. Veel doen is sowieso vermoeiend, probeer dan ook vaak mn rust te pakken.

Nog 2 weken wachten op de echo....
Vandaag bij de vk geweest. Die was helemaal tevreden en bevestigde dat ik idd de baby heb gevoeld. Ik heb een lage bloeddruk 110/58 waardoor ik last krijg van duizeligheid etc. Dus af en toe bouillon drinken en lekker dropjes blijven eten haha.

@happy21 wat naar dat je daar nu last van krijgt. Merk dat ik wel lekker in mn vel zit nu. Alleen stemmingswisselingen inderdaad. Zelfs mn hoofdpijn is weer rustiger gelukkig.

@myfteria
Ja inderdaad maar het is niet dagelijks verder voel ik me ook lekker in mijn vel :D en ook nu al helemaal dol op me buikje en ik moet pas volgende week naar de vk

Beste vaders en moeders,
Ik ben bezig met een afstudeeronderzoek onder ouders met kinderen in de leeftijdscategorie 4 t/m 12 jaar. Het onderzoek gaat over mediagebruik en zoekgedrag. Dit doe ik in vorm van een enquête. Door mee te doen aan de enquête maakt u ook nog eens kans op een Dinerbon twv €50,-. De enquête neemt slecht enkele minuten in beslag en u zou mij daar enorm mee helpen.Door op de onderstaande link te openen in uw browser komt u automatisch bij de enquête.
Link: https://www.enquetesmaken.com/s/dfc2588
Alvast bedankt!
Marieke

Hier gaat goed en hoe gaat met jou?
Leuk dat je het hartje heb gehoord is inderdaad bijzonder ik moet wachten tot 18de ik vind het zo spannend. Zowel voor het geslacht en wil wete of alles wel goed zit

Ben super benieuwd @happy21 wat we allemaal krijgen :D spannend hoor

hier ook alles goed! Heb goede en slechte dagen. Op slechte dagen nog steeds overgeven en de hele dag moe en misselijk.. maar heb het er wel voor over :D

Terug
Bovenaan