Bosbesje, happy21 en myfteria

Gaat oké. Vandaag meer energie maar nog steeds non-stop hoofdpijn, ben wel chronisch hoofdpijnpatiënt dus dat zal wel invloed hebben.
Ben op zoek gegaan naar multivitamine zonder foliumzuur, maar nog niet gevonden. Vrijdag maar even overleggen met vk of bijslikken wenselijk is.

Met de rest?

Ik slik van die multi vitamine speciaal voor zwangere vrouwen, is van davitamon. Dat daar dan foliumzuur bij in zit is helemaal niet erg. Mijn verloskundige zei wel dat het belangrijk is om wel vitamine te slikken speciaal voor zwangere vrouwen.. vaak zijn de hoeveelheden dan op ons aangepast..

hier alles goed! Net een drukke avonddienst achter de rug.. ben kapot haha.

Morgen tweede echo!!

Met mij gaat ook goed gister avond kreeg ik wel overgeef momenten maar het komt tot mijn keel en wilt niet verder uit komen( ik ben iemand dat nooit makkelijk overgaf) hoe ziek ik ook ben ik denk doordat @besbesje geniet vandaag en laat je weten hoe het ging:)

Ooh hoop dat je je snel beter voelt dan happy21!

De tweede echo was echt wow! Ons kleintje was flink aan het bewegen.. dus het duurde even voordat ze een mooie echo foto had haha.
Ben zelfs één dag eerder uitgerekend nu :) ben nu 11+1. Wow de tijd gaat echt hard zo

hoe is het met jullie?

Terug
Bovenaan