Bosbesje, happy21 en myfteria

Nou het is geen bekkeninstabiliteit, maar bekkenklachten is het tegenwoordig.
Vooral mn bekkenbanden hebben veel te voortduren. Moet meer rust nemen. Heb me nu 50% ziek gemeld op aandringen van de arbo. Vind het aan de ene kant gek, maar merk dat het me ook rust geeft.

De babykamer gaan we binnenkort mee verder. Nu lekker roze details aanbrengen. Heb al wel ideeën voor kaartje en namen maar nog niets staat vast. Bij jullie?

Ik heb ook nu last van mijn banden en doordat wij nog kleine woning hebben moet de kleine bij ons op de kamer en de spullen hebben we al maar volgende maand zullen we die klaar zetten en we hebben al naam besloten en die staat dus vast

Ooh die bekkenklachten komen me ook bekend voor.. ik heb nu nog vakantie, maar zelfs nu ik thuis ben valt alles me erg zwaar. Ga straks ook aangeven dat het niet meer gaat lukken om 100% te blijven werken.

De naam staat hier al vast :D ben al flink op zoek naar kaartjes, veelste veel keus haha

Hey!
Alles gaat hier goed ik ben nu 12+4 dus mag toch wel zeggen dat ik uit het kritische gedeelte ben :)
Verder voel ik me nog steeds prima!
Nog steeds vaak ik af en ik heb een beste vriendin die zich zorgen erom maakt, slaat nergens op want als de verloskundige en de gynaecoloog zeggen dat het prima is als ik zo mijn mogelijk aankom en er is niks mis met de kleine dan maak ik me geen zorgen hoor!

Eigenlijk voel ik me gewoon kiplekker alleen in de ochtend nog opstart problemen Hahahahaha

Hoe is het met jou??
13 september geslachtsbepalende echo hihi ben erg nieuwsgierig!

Groetjes

Annemarie

Hier gaat het ook goed! Ben nu 11+2 ... voel me goed, alleen nog steeds erg moe. Dochtertje van 2 is behoorlijk druk de laatste weken. En als je dan moe bent is dat nog vermoeiender. Ze was vanmorgen 6.15 uur al wakker pffff... @annemarie de vk houdt het wel goed in de gaten hoor...en als je je goed voelt...ik viel bij de 1e en de 2e ook veel af. In totaal was ik maar iets van 6 kg aangekomen. 2 gezonde koters uitgekomen!@myfteria Voor namen ben ik er voor een jongen al uit, maar voor een meisje vindt ik het dit keer lastiger. Vorige keer hadden we een meisjesnaam veel sneller.

Terug
Bovenaan