Bosbesje, happy21 en myfteria

Wat gaaf dat jullie al (bijna) over de 12weken zijn!! De tijd gaat echt snel :D

hier alles goed. Merk dat alles lichamelijk erg zwaar begint te worden. Ga ook minder werken nu. Maar ben ook al 20 weken nu :D

kinderkamer is ook al bijna klaar haha. Alleen nog de meubeltjes. En een kinderwagen en maxi-cosi kopen.

donderdag hebben we de 20wekenecho

@nicole
Thanks voor je opbeurende woorden :)

@ bosbesje
Jaaaa gaat ineens hard hè poe Hahaha Jeetje jij alweer 20 weken!!
Lekker gevoel dan dat je nu alles kan kopen!

Genietse hihi

Hey ladies,

Hier alles goed. Aan het genieten van zo weinig werken. Doet mn energieniveau en bekkenpijn goed. We zijn druk in het kamertje. Op kleine spulletjes na is alles er al. Of nou ja bij mn ouders en broertje dan, die konden zich niet inhouden hahahaha.

De tijd vliegt voorbij en de kilo's eraan. Nu met 22,5 week 7 kilo in totaal aangekomen. Gaat sinds mn buik groeit echt hard. Daar moet ik wel aan wennen hoor. Bedenk me net dat ik gewoon met 12 weken al met zwangerschapsverlof ga...

@bosbesje Spannend!! Ben erg benieuwd
@annemarie31 hoe drukker jij je maakt hoe meer stress. Heb vertrouwen in de mensen om je heen. En vertrouw op je gevoel. Als je goed naar je gevoel luistert dan geeft deze wel weer hoe het gaat.
@nicole82 pff da's wel zwaar ja. Hopelijk gaat je energie snel weer omhoog

@bosbesje 20 weken al! Gaat zeker snel zeg. De weken vliegen eigenlijk best wel hard voorbij. Nog 8 weekjes en dan zitten we ook weer op 20 weken en daarna gaat het helemaal snel!@myfteria toch wel een lekker gevoel dat alles bijna al klaar is! Wij moeten eigenlijk eerst de badkamer nog verbouwen, maar daar zie ik wel tegenop, maar als de kleine er eenmaal is wordt het ook weer uitgesteld. Dus daar moet ik nog even over brainstormen hoe we dat nu weer gaan aanpakken. Het kamertje wat de babykamer moet worden staat nog vol verhuisdozen. We zijn in mei verhuisd en nog niet alles heeft zijn plekje.Nog genoeg te doen en genoeg dingen om over te stressen hahaha...

ook hier gaat het goed vandaag controle gehad alles gaat goed alleen ik heb heel veel pijn aan de bovenkant van mijn voet en als ik veel loopt doen mijn voeten heel zeer dus ook ik doe rustig aanen ook ik ben 22 weken en 5dagen ,wij hebben alle meubels al voor de kleine alleen die zetten we volgende maand in elkaar.kleren hebben we al paar gehaald maar nie zoveel omdat mensen zeggen de kleintjes groeien snel. we gaan wel nog paar halen.en kinderwagen komt in november:) en 1dec mag ik lekker op verlof ik verheug mij er zo op .ik ben in totaal 6 kilo aangekomen ,vorige controle was 19wk en toen was in in totaal maar 1kilo aangekomen en ben dus binnen 4weken 5 kilo aangekomen ongelofelijk maar de vk vind het normaal omdat ik eerst niet aangekomen was.
en de kleine voel ik ook elke dag wel leuk

@happy21
Heerlijk he dat gewiebel. Ik neem er elke dag een momentje rust voor om haar ook echt goed te voelen.
Ik zou ook 1dec met verlof, maar ga nu 20 nov omdat ik half ik de ziektewet zit. Automatisch gaat je verlof dan 6 weken van te voren in, want je krijgt er maar 10 na de bevalling.

Komt je voet ook echt door de zwangerschap? Is wel een vervelend iets om last van te hebben

Terug
Bovenaan