Bosbesje, happy21 en myfteria

@myfteria ja weet ik.. alleen jammer dat die er nog niet door is. Mijn teamleider kwam met twee opties.. of 4 weken onbetaald verlenging van mijn zwangerschapsverlof of 2 weken betaald verlos maar met maar 70% van mijn loon uitbetaald...
dus gelijk aangegeven dat ik dan liever eerst naar de arbo arts ga inderdaad....

Maar de tijd schiet al op voor iedereen hier zeg! Spannenddd

op de papieren staan van dag 1 elke afspraak en telefoontje dat ik naar de vk deed een verslag dus eingelijk de verloop van je zwangerschap enzo heb jij dat niet gekregen? het is de zwangerschapskaart

@bosbesje
Die zijn gek zeker op jou werk?? Wat is het toch bezopen pfff
Ja 27 weken aanstaande donderdag echt bizar...

Ik weet nog zo goed dat ik het jou vertelde hihi
Vanaf vandaag ben ik 90% ziek gemeld dat houdt in dat ik 2 uur pweek nog mag werken...
Mijn manager had een vreemde invulling daarop maar goed we gaan dit nog even proberen en anders houdt het voor mij op het is mij goed :)

Dames het is verdorie bijna kerst jow aaahhhhh!! Is het jaar weer zo om pfffff

Iemand de kerstboom al gezet tussen de voorweeen door etc hihihi??

Liefs

ik verheug me zoveel op de feestdagen alleen kunnen we niks plannen omdat we natuurlijk niet weten wanneer de kleine komt ,normaal doen we loodjes trekken met de familie maar dit jaar doen we maar niet aan mee , hoe zit het bij jullie dames?

Morgen gaat mn man de kerstspullen pakken. Dit jaar geen echte grote boom, maar een kleine neppe. Denk dat ik namelijk straks geen tijd/ zin heb om weer veel op te ruimen. En daarnaast is er dit jaar geen plek. Normaal eten we met kerst altijd met mijn familie, maar denk dat dat dit jaar niets wordt. Vind dat wel gek hoor, merk dat ik ook dit jaar niet heel veel zin heb in de feestdagen doordat alles zo onzeker is.
Heb nog wel met een vriendin gepland om volgende week donderdag naar de film te gaan, ben benieuwd of dat gaat lukken ;)

@Annemarie31
wat voor invulling hebben ze bedacht dan voor 2uur?

En ja ik ben weer wakker hahahaha. Viel om 21uur spontaan in slaap en was na 3uurtjes weer klaarwakker. Ben zo blij met zwangerschapsverlof, nu maakt een raar ritme niet meer uit

Hi meiden lees altijd gezellig met jullie mee.... Oh wat zijn jullie al ver zeg... Spannend. Bij m'n eerste had ik ook zon december maand met je weet t maar nooit. Nu ben ik even ver als Annemarie dus kunnen wel plannen :)
Wat fijn van Noortje bosbes! En wat stom van je werk zeg. Zou idd ziekmelden dan.
Succes dames met de laatste loodjes.

Myfteria ik moet nu 1 client per dag doen en dan daarna op kantoor werken..maar ja dan moet ik bijna iedere dag komen dus ipv ontlasten dit neer belasten..
Gisteren had ik dus 2 clienten en daarna op kantoor ik was verdorie half 3 pas thuis en ging toen pas aan mijn boterham!!

In alle drukte waarin ik juist rust zou moeten hebben had ik geen tijd om mijn bloedsuikerspiegel te prikken dus ik had een hoop stress en ging bijna van mijn graatje af...
Al met al dit werkt niet en ik had alweer 4 uur gewerkt...

Dus ik maak gauw school af en dan ben ik weg dit gaan we niet doen het is mij goed!!

Leuk idd zo'n nachtritme pfff ik slaap nu weer goed maar dat zal straks wel veranderen denk ik :)

Terug
Bovenaan