Bosbesje, happy21 en myfteria

Hee lieve dames!

Ik ben dit forum toch helemaal vergeten sindsdien ik er een paar op FB heb toegevoegd ;p en annemarie spreek ik hier en daar via de app '' oud collega'' :D
Wat leuk om jullie berichten weer eens te lezen hihi.. voor de meeste onder ons is het al bijna zo ver! Ik ben nu 34,5 week! Ik merk dat ik de laatste 3 nachten wakker wordt van pijn, soort menstruatiepijn met hier en daar een steek daar beneden.. Ik gok op indalingsweeen... Ook harde buiken komen spontaan en gaan weer door de dag heen.. Zo gek die voorbereiding die je lichaam maakt!

Je zou zeggen dat de kleine nu minder moest bewegen, maar die van mij maakt er een heel circus van! De kleine beweegt er flink op los, voel me net een golfslagbad..

Het begint nu echt spannend te worden, ik denk alleen maar aan de bevalling ( terwijl ik me ook nog moet focussen op me school) hihi..

Ben benieuwd wanneer jullie gaan bevallen en de weeen mee maken... kan ik me mentaal voorbereiden hahaha..

Liefs sheren

Wat leuk dat je reageert MissM. Kijk er wel naar uit om weer dingen te kunnen plannen. Al heb ik het eerste al gepland, want wil in februari zeker naar de 9maandenbeurs.

Dat werkt echt niet nee Annemarie. Stom dat ze daar zo slecht inzicht in hebben. Kun je dat niet met de arbo bespreken?

Welkom terug @sheren24 ;)
Bizar he de voorbereidingen van je lijf. Ik heb elke dag een keer een hele pijnlijke steek/samentrekking in mn buik. Maar dat is nog niet regelmatig genoeg haha. Merk wel dat mn buik echt een beetje in de weg begint te zitten, kan amper nog mn veters strikken hihi. Ben wel blij dat ik morgen op de 37weken zit, de kleine hoeft dan niet meer de couveuse in en de vk gaat vanaf nu gewoon mee naar het ziekenhuis. Ik doe mn best om niet te wachten op wanneer de bevalling nu gaat beginnen, maar vind het wel spannend.
Zal je laten weten hoe ik de bevalling heb ervaren als ze er is haha, maar voor hetzelfde geld ben jij eerder

Hoihoi!

Ik ben ook een stiekeme meelezer! Hihi
Vind het leuk om alles te lezen en jullie ervaringen te horen.
Ben zelf 34w5d zwanger nu, maar ben wel blij als het kerst is, de ben ik 37 weken en kan de kleine gewoon veilig komen.
Merk dat ik met de dag het spannender ga vinden . Heb wel dat ik bij elke klein steekje of zoveelste harde buik of denken dat de bevalling
begint. Vannacht veel last van me buik gehad en dacht ook echt de baby komt morgen. Haha. Zit ondertussen ook al thuis met verlof, dit omdat ik al vanaf begin oktober in ziektewet zat ivm hevige vermoeidheidsklachten.

Tot de volgende keer!

Hoi @ilona2104
meepraten is veel leuker hoor ;)
heel herkenbaar inderdaad hahahaha. Ik ben steeds aan het opletten of de pijntjes met regelmaat komen. Wat nog niet zo is. Had vandaag wel dat ik een paar keer een hele zere buik kreeg en dit een uur later weer zo was. Maar nog niet iets wat doorzet of pijnlijker wordt.
Begin het wel lastig te vinden om er niet teveel mee bezig te zijn

ik probeer er ook niet mee bezig te zijn maar toch bij elk steek en pijn denk ik gaat het nu beginnen maar nog steeds niet onze kleintjes kunnen ieder moment komen ik ben vandaag bij vk geweest alles ging goed ijzergehalte was 9,0 alleen had wat in mijn urine ze zeiden misschien heb ik weer blaasontsteking dus dat word weer naar de dokter om te testen wel vervelend hoop dat het niet zo is
hoe gaat het met de dames?
@bosbesje hoe gaat het met jou en je kleine?

Ik heb van de week een gtt gehad. Maar gelukkig waren mijn waardes goed, dus geen zwangerschaps suiker.
Mijn hb gehalte is gehele zwangerschap te Laag geweest maar eindelijk zit die weer op 7,1! Haha.

Hebben jullie ook savonds/s nachts het meeste last van je buik?
Zei gisteren tegen mijn vriend dat het wel fijn zou zijn als je je buik met het slapen gewoon eraf kan halen en op je nachtkastje zetten

Hopelijk blijft die je bespaard @happy21
Die had je immers niet al te lang geleden ook al

Ik heb ook 's avonds het meeste last. Komt volgens mij dat we dan ontspannen. Af en toe opzij zetten zou echt wel fijn zijn.
Zonder krukje kom ik niet in bed door de verhogers en die stomme matrasbeschermer is warm en kraakt haha. Mn man slaapt op de bank omdat we anders allebei niet slapen. Ik ben vaak wakker of kan mn draai niet vinden en ook als ik wel slaap woel ik veel en draai vaak om. Terwijl normaal ik juist zo stil als een lijk lig, aldus mn man ;) Dus apart slapen werkt op dit moment voor ons allebei het beste.

ja inderdaad dat had ik onlangs ook ja ik heb deze dagen pijn sinds gister en net toch ziekenhuis geweest blijkt te zijn dat het begin er al is 1cm ontsluiting ben benieuwd snel het zult gaan voor de andere 9cm heb echt pijn voortdurend denk dat ik gewoon weeën heb want ik heb ze elke 8 a 10 min

Terug
Bovenaan