Bosbesje, happy21 en myfteria

Nee. Dagje in bed. Had weer een bijna slapeloze nacht. Volgens mij is mn lijf zich aan het voorbereiden. Zeurende buikpijn en rugpijn :(
Maar rommelt nog niet genoeg hoor hahahaha

Jij nog wat gedaan?

Ik woon in Valkenswaard :)

Wij hebben vrijdag pakjesavond gehad, blije dochter haha
Verder gisteren onverwacht naar de efteling geweest we kregen vrijkaartjes dus ben samen met mijn dochter en een vriendin met haar dochter gegaan : -)
Het weer was top!

Morgen ga ik op gesprek met mijn manager ik ga aangeven dat ik eigenlijk niet meer kan...nu ook met mijn dieet en het spuiten van insuline is al lastig en tijdrovend op een vrije dag laat staan in een hectische route van mijn werk.
Gisteren merkte ik ook hoe pijnlijk zo'n halve dag efteling is dus ik moet nu aan de rem gaan trekken...
Vanochtend heb ik mezelf gewogen en er is weer een kilo af...ik sta stijf van de stress ook vanwege school maar op zich loop ik daarmee goed op schema dus ik wil nu gewoon die tijd hebben om dat af te werken...

Ben benieuwd wat we gaan doen...ik ga nog wel proberen om eerst op kantoor te werken... dan heb ik alles geprobeerd...

Donderdag ben ik 27 weken alweer schiet aardig op :)

@myfteria
Rommelt het ja? Spannend hoor hihi

@Annemarie
Leuk zo'n spontaan uitje. Het is inderdaad erg belangrijk dat je je werk aanpast. Thuis aanpassen kan niet, werk wel. Hoop dat je dan wat relaxter wordt, stress is nooit fijn.
Tijd gaat snel he.

Dit weekend leek alsof er iets knapte, maar geen vruchtwater verloren dus wat het nou was... Ook een nieuwe stekende pijn bovenin mn buik, denk zelf de eerste voorwee. In elk geval nog niets regelmatigs. Morgen weer naar de vk.

@happy21
hoe was jou controle? Die had je de 4e toch?

@myfteria spannend meis! Succes bij de verloskundige morgen.

@annemarie31 jeetje ben je al 27 weken! Waar blijft de tijd zeg... :D

Wij hebben sinterklaas bij noortje gevierd. Ze is lekker verwend met wat knuffeltjes en nieuwe kleren :) er is zelfs een sinterklaas en zwarte piet langs geweest op de afdeling voor alle kindjes

morgen gesprek op mijn werk. Mijn teamleider wil dat ik na mijn verlof gelijk weer aan het werk ga, terwijl noortje dan misschien nog niet eens thuis is.. ben benieuwd

Verloskundige was tevreden. Onze dame doet het helemaal volgens het boekje. En mn buik is inderdaad al wat aan het oefenen. Ben benieuwd hoelang dat dan duurt voordat de bevalling dan echt begin hahahaha.

@Bosbesje
ze zijn bezig met een wetsvoorstel hierover. Eigenlijk toch best absurd dat je aan het werk zou moeten voordat de kleine überhaupt thuis is. Denk eerlijk gezegd dat ik me dan ziek zou melden. Dan komt de arbo erbij en kijken wat die zegt. Hoop dat het een goed gesprek is voor je

@myfteria het ging goed bij de vk de baby drukt inderdaad naar beneden en is volledig ingedaald zijn hartje klopt goed en kreeg bevallings- informatie en paar papieren dat ik mee moet nemen naar de ziekenhuis (donderdag weer afspraak) ben benieuwd hoelang het nog duurt voor ik me kleine eindelijk in me armen heb onze einde is al in zicht he:p

@happy21 ja gaat echt snel. Nu inderdaad elke week naar de vk. Jij dus elke donderdag, ik elke maandag. Hebben we iig 2x per week iets te vertellen haha. Wat voor papieren moet je meenemen?

Terug
Bovenaan