Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee nog niets. Ze beweegt veel en draait dan of rekt zich uit wat hele hele pijnlijke harde buiken tot gevolg heeft.
Hoe doet de kleine man het? Al gewend aan mama zijn?
hij doet het goed hoor , hij is bijna weer op geboorte gewicht en hij is zo'n schatje :$ik heb mijn drive gevonden maar eerlijk gezegt kan ik nog steeds niet geloven dat ik mama bent
verder heb ik last van mijn hechtingen(door dat ik geknipt bent)
@happy21 mooie naam idd! Hier is het nu aftellen.. VK zei vandaag dat mijn kleine nog steeds niet is ingedaald... dus als me vliezen breken dan moet ik gelijk plat haha.. Heb wel ontzettend veel last van veel harde buiken en indalingsweeen, mja hij zit nog niet vast.. @myfteria hoest bij jou??
@sheren24
Als ze beweegt super pijnlijk! Echt pijnscheuten in mn onderbuik/schaamstreek. Maar nog niets begonnen. Denk dat ze wel over de 1januari gaat. Ga volgende week maandag als er nog niets veranderd is bij vk aandringen op een duidelijk plan of inleiden.
Kan best lang duren voordat ze echt vast liggen hoor of zelfs pas bij de bevalling. Hier ligt ze nu pas vast sinds een week of misschien wel minder daarom doen haar bewegingen zo zeer
Spannend dat het voor iedereen nu zo dichtbij komt